Ik heb die avatar ook niet ontworpenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:54 schreef Pikhoofd het volgende:
meestal nemen wij ook een beetje de standaard ingredienten zoals jij die noemt (frikandel, kroket, etc), dan met de staafmixer er een papje van maken en dat in de oven zetten tot het een krokante korst heeft.
"islam suck" is trouwens niet echt grammaticaal gezien een correcte zin.
Hahaha MC nuggets nog welquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:00 schreef Salsagirl het volgende:
ehm wij kunnen kiezen uit:
loempia's
frikandellen
kroketten
kaassoufle
nassieschijven
mc nuggets
maaar hou het zelf het liefst bij een loempia![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:01 schreef Copycat het volgende:
Bamischijf of een Van Dobbe kroket.
heej van mora zijn die geloof ik..quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hahaha MC nuggets nog wel![]()
Waar koop je die, die zijn lekker![]()
En en en ....wat vergeet jij![]()
een berehap van kip met kalkoen dusquote:De Kikastick, spies met kip- en kalkoenvlees met ui ertussen omhult door een pittig beslag.
berehap = gehakt + ui om en omquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef Camplo het volgende:
Wat is een berehap/klauw
En een kikastick?
kikastick = zie post boven jequote:Een berehap is een in plakken gesneden gehaktbal met uienringen daartussen. Soms worden er ook dingen tussen geregen zoals stukken ananas of paprika
Deze wordt gefrituurd en in sommige streken geserveerd met pindasaus. Deze snack wordt ook wel berenklauw genoemd.
Berehap is een merknaam van Mabos, en mag dus alleen door deze fabrikant onder die naam verkocht worden
Ik heb ooit eens een hele gore goulashkroket gegeten (met een soort spierachtige sliertjes erin) en sindsdien lust ik die niet meerquote:
Geen idee. In ieder geval bij de snackbarquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:24 schreef Camplo het volgende:
Oeff berehap is lekker! Die wil ik graag! Waar te koop ook bij Makro / Sligro?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een hele gore goulashkroket gegeten (met een soort spierachtige sliertjes erin) en sindsdien lust ik die niet meer.
Allebei mee eens!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Stoofvlees is heerlijk bij friet, maar dan vooral de zelfgemaakte.
Verder, een moot gebakken vis met mosterdsaus, goddelijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |