Zo godver dat is moeilijkquote:y3 u09 fokkkes
Dan heb ik zeker een te grote neus...quote:
Was die smiley ook met je neus?quote:
En ja, dat was met de neus! (behalve de Shiftquote:
Respectquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef yosander het volgende:
[..]
En ja, dat was met de neus! (behalve de Shift)
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef DLTF het volgende:
kippetje
off topic
TS, probeer t eens met je geslachtsdeel, en le top dattie niet tussen de toetsen invalt
Nee, sereneusquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:44 schreef Bupatih het volgende:
oke, n uj ff serieus...
-edit- hoefde alleen met me neus op alt+s te drukkenquote:
Die kun je met je oor doen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:51 schreef switchboy het volgende:
shift doen is kut...
neus, niet voorhoofdquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:08 schreef iamredleader het volgende:
ikgdezaswdfhikghjk
Dat was mijn poging
Met je neus? Respectquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef RemcoW85 het volgende:
Nederlands prozaschrijver (Amsterdam 1.9.1921).
---KNIP---
Dit pessimistische wereldbeeld, dat ver afstaat van het personalisme van Ter Braak en Du Perron of van het (in wezen ethisch) existentialisme van Sartre en Camus, toont hier en daar verwantschap met het werk van o.m. Sade, Kleist, Schopenhauer, Freud, Céline en Wittgenstein.
Laat me raden, jij hebt dat verhaal geen eens gelezen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef RemcoW85 het volgende:
-knip-
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/43quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:26 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Met je neus? Respect![]()
![]()
![]()
Wat een ruimte neemt dit in zeg![]()
Dan is ijsmeis blij dat ze hier geen mod isquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik scrollde me de RSI-pleuris, man!
Respect!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:59 schreef PatjeDoN het volgende:
ik kan dit al heel lang, doen we altijd met vrienden. is leuk, kan je lachen. dit stuk is compleet met mijn neus getypt, en duurde nu precies 57 seconden. leuk11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te typen...Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Heb je zo'n zachte neus?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:05 schreef marleenhoofd- het volgende:
yhk jmk o3 loi8ujiio
ik wilde typen: hmm moeilijk.. mijn neus deukt in voordat de toets ingedrukt wordt waardoor mijn wangen e.d. ook het toetsenbord raken
Met je neus pijpen Hahahahahaquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:08 schreef iamredleader het volgende:
met je neus pijpen....
<dat was met de neus getypt>
dit ook..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:08 schreef MMaRsu het volgende:
deit ismet een nbeus getyp
ja, ziuew jke/?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:16 schreef remlof het volgende:
isw deaw nou echt zso moeilijk?
doe eens typoen met jke neruis fdan111quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:50 schreef Bosbeetle het volgende:
ohnee hoeveel 'met je [insert lichaamsdeel] typen' topics gaat dit opleveren
nm,werrty nm,;'\bnm kl;yuikl; rtytyuop[wer uiojkl rtyiopxvcghjwerxcvghjrty asdkl;werxcvghjrtywerert ghjiopipoert!*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:50 schreef Bosbeetle het volgende:
ohnee hoeveel 'met je [insert lichaamsdeel] typen' topics gaat dit opleveren
jma2z7hbn y6h9iknijkmsx sz21qol0 g6bgf5v9ol0ktgb 7yhedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:57 schreef remlof het volgende:
[..]
nm,werrty nm,;'\bnm kl;yuikl; rtytyuop[wer uiojkl rtyiopxvcghjwerxcvghjrty asdkl;werxcvghjrtywerert ghjiopipoert!*
*met m'n lul typ ik toch echt slechter hoor
omfg,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:57 schreef remlof het volgende:
[..]
nm,werrty nm,;'\bnm kl;yuikl; rtytyuop[wer uiojkl rtyiopxvcghjwerxcvghjrty asdkl;werxcvghjrtywerert ghjiopipoert!*
*met m'n lul typ ik toch echt slechter hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |