Als je het afgelopen donderdag hebt besteld heb je het waarschijnlijk woensdag of zaterdag. En ik denk eerder zaterdag dan woensdag, maar misschien heb je gelukquote:

Over de levertijden valt niets te zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je het afgelopen donderdag hebt besteld heb je het waarschijnlijk woensdag of zaterdag. En ik denk eerder zaterdag dan woensdag, maar misschien heb je geluk.

Ik vind 'm ook heel erg lekker! Ik ruik alleen nog steeds nietsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
HIWTK is lekker, hoewel ik 'm vooral in de winter lekleer vind... in de zomer ga ik toch voor de frissere geurtjes.

Maar dat is geen gemisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:25 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook heel erg lekker! Ik ruik alleen nog steeds nietsDacht dat ik wat minder verkouden was, maar rook de sweetie pie echt niet onder de douche vanochtend
![]()

Is dat zo? Ik heb 'm laatst in de winkel wel geroken, maar weet niet meer precies wat de geur wasquote:

Mja ik vind 'm niet lekker. Zoetig bosbessenluchtje... Niet mijn dingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:30 schreef JacMar het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb 'm laatst in de winkel wel geroken, maar weet niet meer precies wat de geur was![]()
![]()

idd!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:26 schreef MissFrodo het volgende:
Sweetie Pie is wel lekker!!

Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:22 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat dan ook snel weer mag ruiken...![]()
![]()

Is de doos al binnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn SFTS is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! die gaat zeker weer komen als ie op is. (en ik gebruik het elke dag, dus dat zal vrij snel gaan)
Hoop dat ik dan wel weer een goede krijg

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |