Inderdaad. Banana Moonquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, maar niet in zeep![]()
Dat kan ook iddquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk alWat is dat voor loze opmerking die uit de lucht komt vallen
Zoiets als:
Jaaaa, bananen zijn echt lekker!
Ierw die is echt goor!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad. Banana Moon
Hamsterzaagselkooizeep!
Ja net als Waylander en Red Rooster!quote:
Die ken ik niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:29 schreef Shirley het volgende:
Little Monkey ook. Ruikt naar van alles, behalve banaan!
Volgens mij ruikt die hetzelfde als Banana Moon, dacht ik hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:29 schreef Shirley het volgende:
Little Monkey ook. Ruikt naar van alles, behalve banaan!
Die stinken nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja net als Waylander en Red Rooster!
quote:
Jaaaaaquote:
Heb je hem ook gebruikt? Ik heb er aan geroken maar leek me niksquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een BBS met een uitgedroogd stukje bruine banaan erop.Niet lekker
Ja, de helft. Was een kort badavontuurtje. Heb de andere nog steeds liggen. Misschien ooit als voetenbadje ofzo, die kan ik daarna toch met wat anders insmerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je hem ook gebruikt? Ik heb er aan geroken maar leek me niks
Ik moet ook weer een grote fles AC hebben. Die andere is op, en de kleine ook al bijna..quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:49 schreef Ladyxima het volgende:
zo, vandaag naar Amsterdam geweest! Heb het netjes gehouden
voor mezelf de GROTE fles American Cream(té lekker
dat kleine flesje was al bijna op!) en de love bug. Dat was alles!
hahaha.
Heb een proefje Demon in the Dark gevraagd (zat te twijfelen, en dacht toen, heb nog zoveel zeep.. dus proefje gevraagd, geen probleem.)
toen keek ik naar jungle, maar ik twijfelde... vind 7,60 (ff uit mn hoofd) érg veel voor een klein 100g blokje... dus wilde een proefje, maar dat heb ik die vriendin waarmee ik was dus laten vragen
Zei ze zo 'ja weet niet of dat wel mag, ook al proefje demon..' ging ze t vragen, mocht t gewoon..
en nog 2 potten retread, maar die zijn niet voor mij
heb me ingehouden, maar 2 producten
Hahaha ja preciesquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, de helft. Was een kort badavontuurtje. Heb de andere nog steeds liggen. Misschien ooit als voetenbadje ofzo, die kan ik daarna toch met wat anders insmeren
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:49 schreef Ladyxima het volgende:
zo, vandaag naar Amsterdam geweest! Heb het netjes gehouden
voor mezelf de GROTE fles American Cream(té lekker
dat kleine flesje was al bijna op!) en de love bug. Dat was alles!
hahaha.
Heb een proefje Demon in the Dark gevraagd (zat te twijfelen, en dacht toen, heb nog zoveel zeep.. dus proefje gevraagd, geen probleem.)
toen keek ik naar jungle, maar ik twijfelde... vind 7,60 (ff uit mn hoofd) érg veel voor een klein 100g blokje... dus wilde een proefje, maar dat heb ik die vriendin waarmee ik was dus laten vragen
Zei ze zo 'ja weet niet of dat wel mag, ook al proefje demon..' ging ze t vragen, mocht t gewoon..
en nog 2 potten retread, maar die zijn niet voor mij
heb me ingehouden, maar 2 producten
Die Iridescent Glitterbug was bij jou wel op zijn plaats dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Ladyxima het volgende:
In de winkel zat ik zo met die tester te wrijven op mn arm... ik zo telkens, ik zie niks
Maar na goed gewreven te hebben, zag ik een goude glans met glimmertjesHelemaal verliefd dus
(heb nu 2x iridecent glitterbug, een shimmy shimmy en een lovebug)
ik ga binnenkort maar eens een lijstje van mn lush maken
Mooi dat hij naar je zin isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:39 schreef Ladyxima het volgende:
ja ben wel into glimmertjes enzo
ik ga naar bedslaap lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |