Ja, dat wil ik wel wegens chronisch geldgebrek en een uitpuilende Lush-voorraadkast.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:45 schreef Elefes het volgende:
[..]
De vraag is of je dat wilt natuurlijk![]()
Ja hoor. Geen probleemquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Maar, jij hebt vrede met de Leidsestraat?
't Werkt meestal niet zo iig...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:45 schreef Elefes het volgende:
[..]
De vraag is of je dat wilt natuurlijk![]()
Nee johquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hoor. Geen probleemMaar dat wordt dus volgende week zondag? Als het maar niet een hele dag wordt hoor
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik wel wegens chronisch geldgebrek en een uitpuilende Lush-voorraadkast.
Sterker nog, ik zou nu zo niet iets weten wat ik zou willen kopen.
Ja klopt!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:55 schreef Elefes het volgende:![]()
Dat is![]()
Ook niet iets van de nieuwe producten? Oh nee, je bent al schandalig verwend met valentijn![]()
Uh-huhquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:55 schreef Elefes het volgende:
Oh nee, je bent al schandalig verwend met valentijn![]()
quote:
Grrrr... wat doe jij hier?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze reeks is best erg...
Wat is er in hemelsnaam zo bijzonder aan die zeepjes?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze reeks is best erg...
Wat is er in hemelsnaam zo bijzonder aan die zeepjes?
Veel plezier Bob.!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef Bob. het volgende:
Ik ga morgen naar AmsterdamIk heb dr zin innn
![]()
Ik wil best wat dingen voor je meenemen en opsturen hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lijstje voor je hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |