Ik vind het wel mooi.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:50 schreef Eveli het volgende:
Weer een medaille voor Amerika.Ik had toch stiekem gehoopt dat 'ie zou vallen.
Hoe gaat het downloaden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi.
Halfpipe was een loterij volgens iedereen, maar de twee topfavorieten winnen.
Snowboard Cross was een loterij, a la shorttrack, maar de topfavoriet wint.
Ze lopen beidequote:
Ok.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef XL het volgende:
[..]
Ze lopen beide
Tweede bestand zit al over 50%
Eerste bestand gaat minder hard.
Mooi om te zien ook dat het ene bestand door 11 man en het ander door 8 man bij me gedownload word. Er is dus wel vraag naar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef XL het volgende:
[..]
Ze lopen beide
Tweede bestand zit al over 50%
Eerste bestand gaat minder hard.
bedankt nogquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Torrents zijn ook 36 en 49 keer gedownloadMorgen gaat in de loop van de dag de rest online.
Al zou ik het nu ook al wel kunnen doen, maar dat schiet niet op denk ik.
volgens mij wel, maar ik kan ook geen stream vindenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:20 schreef No-Li-Ta het volgende:
Ik mn wekker op 10 uur gezet.. geen cross?
Ja tuurlijk zit ik hier ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:47 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ha Jasper, jij ook hier.![]()
Op dit moemnt gaat er een Italiaanse flink hard op d'r plaat..![]()
Jaa straks na de kwalificaties toch? F*ck k moet de trein om 1uur halen straks...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het word pas stoer als ze met 4 tegelijk gaan![]()
Ja dat is na de kwalificatiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:02 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
Jaa straks na de kwalificaties toch? F*ck k moet de trein om 1uur halen straks...
ja, dat was weer eens wat anders dan op een blokje trappen: op een poortje landenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:12 schreef Thermo het volgende:
Snelheid en stabiliteit van de dames valt een beetje tegenFrancaise was ook wel mooi, net bij laatste kicker eruit vliegen
Die zweedse is wel aan het knoeien nu ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:20 schreef Thermo het volgende:
Goed, dit is stuntelig.
Heel raar als ik hem er net zelf op heb gezet en als enige nog aan het uploaden benquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:29 schreef Type-R het volgende:
[..]
Download: Snowboard Cross QF3.mpg.torrent (Azureus magnet link)
Seeds: 0
Leechers:0
leek wel shorttrackquote:
denk niet, want degene in halve finale werden wel 7e en 8e.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:46 schreef Againzender het volgende:
Als er nu in de finale diskwalificaties zijn, krijgt de winnaar van de kleine finale dan een medaille?
nr 2 hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:48 schreef Skwish het volgende:
haha, de achterste die door valpartij 1e wordt :p
ik wacht op de herhaling....quote:
Wat een blunder zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:51 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ze verneukt het met een Showoff grab
dan had mijn collega het dus goed gezienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:51 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ze verneukt het met een Showoff grab
Aha kijk ik het daar nog een keerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nederland 2 is nu bij de kleine finale
Vandaag duidelijk niet, want de amerikaanse was de snelste.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:57 schreef the_disheaver het volgende:
Geniale rondes...Leuke sport, maar dat komt eerder door de wijze van finale.... Ik geloof niet echt dat de snelste winnen hier
4 xquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:59 schreef Wombcat het volgende:
"Jacobellis gaat dit niet meer inleveren" zegt 'ie
Onzin je mag geen poortjes missen en die stond daar niet, de schans pakte ze weer dus, nix an de hand, behalve je goud weggegooidquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:00 schreef Wombcat het volgende:
Buiten de baan wordt je gediskwalificeerd?
Verliest ze dan ook nog het zilver?
Docu over Shani Davis die shorttrack probeerde te halen voor de spelen ervoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is dit overigens niet eens live?
Dan hadden ze de voorbereiding toch in samenvatting kunnen doen en vervolgens live gaan...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:02 schreef Type-R het volgende:
[..]
Docu over Shani Davis die shorttrack probeerde te halen voor de spelen ervoor
Hij zal wel in een zelfde positie zitten als die Brit bij het schaatsenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:00 schreef Bonobo11 het volgende:
De nederlands commentator ziet de helft niet en weet ook nix van de regels zeg
[..]
4 x![]()
Zeker, dwars door de netten. Zag er ook niet goed uit zo, met al die doktoren om haar heen. Vrees dat ze een enkeltje heli krijgt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die was helemaal in het begin gevallen.
Haar landgenoot kwam zwaar ten val trouwens.
Ik dacht dat de verslaggever juist zei dat matlais door de netten ging. En dat die eerste val zo zwaar was. Want die landde hard op haar rug.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die was helemaal in het begin gevallen.
Haar landgenoot kwam zwaar ten val trouwens.
Dat zei hij ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:15 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik dacht dat de verslaggever juist zei dat matlais door de netten ging. En dat die eerste val zo zwaar was. Want die landde hard op haar rug.
Het was dus idd Maltais die door de hekken vloog. Ricker kwam ongelukkig op haar rug terecht...quote:Maltais had smashed into the fence but managed to continue to the line. However, compatriot Maelle Ricker, who had looked imperious in her earlier races, fell awkwardly early in the final and received medical attention on the course
Duidelijk. Thnx.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:23 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het was dus idd Maltais die door de hekken vloog. Ricker kwam ongelukkig op haar rug terecht...
Noteer volgende keer het rugnummerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Damn, ik wil weten welk vrouwtje er in beeld kwam toen de uitslag definitief bekend werd gemaakt...
ah dat heb ik dan net gemist. Laatste beeld wat ik zag, voordat ik ff weg liep van de tv, was dat ze op de grond lag nog steeds met 3 mensen om haar heen ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Goed denk ik Bartoli, ze stond gewoon beneden bij de bekendmaking van de uitslag...
Nu snap ik er werkelijk niets meer van... Ik weet niet meer wie waar gevallen is enzo hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ah dat heb ik dan net gemist. Laatste beeld wat ik zag, voordat ik ff weg liep van de tv, was dat ze op de grond lag nog steeds met 3 mensen om haar heen ofzo.
De nummer 3 was als eerste gevallen. En Maelle is niet eens aan de finish geraakt die lag nog steeds op of naast de piste althansquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu snap ik er werkelijk niets meer van... Ik weet niet meer wie waar gevallen is enzo hoor
enquote:Jacobellis insisted she wasn't showing off.
"When you grab in boardercross you're trying to get back on the ground as fast as possible," she said. "You try to be stable in the air."
U.S. coach Peter Foley fell onto the ground in disbelief.
He said Jacobellis has always had a tendency to grab her board for stability, although very few U.S. boarders over the two days of racing -- which began with American Seth Wescott winning gold in the men's race -- were seen doing that.
"Sometimes it's subconscious, but that was putting on a show," Wescott said. "It's one of those things. I did it in my early rides yesterday but you've got to choose your time and make sure you don't miss."
Ach ze is pas 20, iedereen maakt wel eens een foutje.quote:Canadian Maelle Ricker, the fastest woman in qualifying, came off a jump, rotated awkwardly, caught her backside edge on the landing and smacked her back and head onto the ground. She was taken off the course on a stretcher. She was conscious and was being taken to a hospital in Torino for observation.
A few moments later, teammate Dominique Maltais, the eventual bronze medalist, went careening into the netting after a jump.
Wie was dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik las vanmorgen trouwens dat het ook een levensgevaarlijk onderdeel is klaarblijkelijk. Ik snap dat er wel eens botbreuken voorkomen maar de wereldkampioen bij de dames is twee jaar geleden verongeluktDaar schrok ik toch wel van....
Een Noorse, 26 jaar, ze was wereldkampioene maar de naam is me even ontschotenquote:
ja dat was fantastisch, iets te overmoedigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:59 schreef XL het volgende:
Wat een blunder! Fantastisch!
Deze wil niet... Kom na een avond en een nacht downloaden niet voorbij 0.6% (2.94 mb)quote:
In de zoektocht naar de overleden boardercrosser kwam ik het volgende tegen:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een Noorse, 26 jaar, ze was wereldkampioene maar de naam is me even ontschoten
Nou de slechtste.... dat vond ik achteraf toch de Amerikaanse. Als je in het zicht van de haven nog zulke idote dingen gaat doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:18 schreef Jasza het volgende:
Ik ging stuk gister in die finale, iedereen op hun bek en die ene buiten de lijnen en de slechtste wint gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |