zoals ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:10 schreef Anthraxx het volgende:
Fuck die vertraging door die treinspringer ... er zijn belangrijkere dingen in het leven.
Ik mocht geen sex getinte TT's meer makenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:10 schreef Private_Part_Sir het volgende:
@TT; what's next? Party hardcore?![]()
Van de kut tvp?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef Mokster het volgende:
Beetje jammer...
Doe jij dat weleens dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik mocht geen sex getinte TT's meer maken![]()
Wel ff inlezen![]()
Hij is ook al weer wegquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan toch liever een echte, ik voel nog niks van die interactieve groepsknuffel...
Moks ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:15 schreef Breetai het volgende:
Kerst eenzaam? Ik kom dan tot rust.
sjit net gemistquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:19 schreef Mokster het volgende:
Oeh... TT's die verwijzen naar de treinspringer worden natuurlijk ook niet door iedereen gewaardeerd...![]()
Heb je die de deur gewezen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:22 schreef nixxx het volgende:
zo .. ben er weer.. had even bezoek
kwam even formuliertje halen en beetje kletsen over de verenigingquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:23 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heb je die de deur gewezen?('opfokken ik ben aan t fok!ken..')
was dat de TT ... lekker klefquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:23 schreef _Cara_ het volgende:
Group Hug
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef _Cara_ het volgende:
Mooie TT , alhoewel....met zn 2'en "huggen" is ook niet gek..
waar is die motivatie dan naar toequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nix gemist..
*mompelt iets over geen motivatie hier..*
Toch heeft t wel een knip oog naar dat onderwerp..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:19 schreef Mokster het volgende:
Oeh... TT's die verwijzen naar de treinspringer worden natuurlijk ook niet door iedereen gewaardeerd...![]()
Sorry... Wat zei je? Ik verstond je niet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nix gemist..
*mompelt iets over geen motivatie hier..*
[kuch]stelletje knuffelfoobs[kuch]quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Sorry... Wat zei je? Ik verstond je niet!
Geen zorgen maken he.. is om 12 uurquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:29 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga me ff omkleden, moet naar de stad kado kopen voor mn neefje..ik wordt zo opgehaald.
@ nixxx.. good luck (ik weet alleen nog steeds niet of het 's morgens of 's middags is)
Ik denk dat we nu wel bevetsigd hebben dat hier geen TROS gevoel te vinden is. We gaan hier liever direct over op harde sex, wat dan weer een andere zender vertegenwoordigd...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef nixxx het volgende:
ik heb geen TROS gevoel..
moet jij niet studeren?quote:
De EOquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu wel bevetsigd hebben dat hier geen TROS gevoel te vinden is. We gaan hier liever direct over op harde sex, wat dan weer een andere zender vertegenwoordigd...
geen id..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar is die motivatie dan naar toe
grote gezinnen... veel seksquote:
dan heeft de EO wel drastisch zijn programmering aangepast hat afgelopen half jaar..quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
geen id..
Maar de haat-liefde verhoudingen hier hebben alles verpest..
Gelukkig kan ik wel met jouw praten![]()
had je t druk vandaag?
quote:
vervelend is dat he!quote:
EIGENLIJK ben jij gewoon de spil van het bedrijfquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef Ynske het volgende:
[..]men realiseerde zich dat ze nog 2 dagen hebben om al het drukwerk bij de drukker aan te leveren
en dat kunnen ze zelf niet
dus dat ben ik nu aan t oplossen...
Maakt niet uit. Er komen toch geen nieuwe BZN-specials meerquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef nixxx het volgende:
ik heb geen TROS gevoel..
Hangt er vanaf of er iemand naast je ligtquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
vervelend is dat he!
ow wacht .. het is vibri, niet Airwin
dat zeg ik gamma vervelend hequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:39 schreef vibri het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of er iemand naast je ligt
Dus ik kan weer veilig terug komen naar Nederland?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:38 schreef vibri het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Er komen toch geen nieuwe BZN-specials meer
Enigsinds geloof ik daar wel in. Immers: als je een koude winter hebt gehad, heb je 9 maanden later een baby-boom.. (zo ben ik ook verwekt geworden, oliecrisisje..)quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef Breetai het volgende:
De EO promoot sex indirect. Door een hele saaie programmering er op na te houden, slaat iedereen aan het neuken.
Effectievere manier kan ik me niet verzinnen. Je moet niet slap ouwehoeren over sex maar het gewoon doen.
whehe dan moet de opec de kraan maar weer ens dichtdraaien om de vergrijzing hier tegen te gaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Enigsinds geloof ik daar wel in. Immers: als je een koude winter hebt gehad, heb je 9 maanden later een baby-boom.. (zo ben ik ook verwekt geworden, oliecrisisje..)![]()
Reken er maar op dat die nog jaren herhaald worden. Bovendien zal Jan Keizer nu vermoedelijk op de solotour gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:38 schreef vibri het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Er komen toch geen nieuwe BZN-specials meer
plato.. je bent altijd weer goed voor een koude douchequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat die nog jaren herhaald worden. Bovendien zal Jan Keizer nu vermoedelijk op de solotour gaan.![]()
Dat gaat tegenwoordig niet meer op, moet ik er aan toevoegen.. De verkoop van voorbehoedsmiddelen, zal er hoog uit op vooruit gaan..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehe dan moet de opec de kraan maar weer ens dichtdraaien om de vergrijzing hier tegen te gaan
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
plato.. je bent altijd weer goed voor een koude douche![]()
[lieffie_] wat is er kipjequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:51 schreef Q. het volgende:
Honger! Maar de kip die ik wilde eten is nog diepgevroren en de magnetron dood.![]()
Eigenlijk toch grappig die BZN..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat die nog jaren herhaald worden. Bovendien zal Jan Keizer nu vermoedelijk op de solotour gaan.![]()
Ik kan helaas niet zeggen dat ik al jaren niets meer van ze gehoord heb.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Eigenlijk toch grappig die BZN..
Vinden jullie niet dat het een grappige band is?
Eerst hoor je jaaaaren niet van ze (zelfs geen special, of ik moet es wat vaker de TROS kijken) en dan gaan ze uit elkaar..who cares than anymore? .
en ik kan niet zeggen dat ik het grappig vindquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet zeggen dat ik al jaren niets meer van ze gehoord heb.![]()
Ik zat me net te realiseren dat ik alweer 6 jaar t land uit was..dus ik mag alleen voor mezelf spreken(wel 4 maanden terug geweest vorig jaar, maar geen BZN gehoord toen (gelukkig)quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet zeggen dat ik al jaren niets meer van ze gehoord heb.![]()
Ik zal alles van ze opsturen naar jequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik zat me net te realiseren dat ik alweer 6 jaar t land uit was..dus ik mag alleen voor mezelf spreken(wel 4 maanden terug geweest vorig jaar, maar geen BZN gehoord toen (gelukkig)
euh?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:00 schreef melismay het volgende:
* melismay gaat zo leuk even naar de dokterspost
Ben je eindelijk van die troep af.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zal alles van ze opsturen naar je
Dan hou je nog een beetje contact met NL![]()
Liefs uit Dublin?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goed, mag weer losgelaten worden..
Tot morgen! (ik ga thuis naar Blof luisteren..)![]()
Juistquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ben je eindelijk van die troep af.![]()
je geeft toe dat je het hebt?quote:
Ja vergeet dat maar,jullie willen niet groepschewijs knuffelenquote:
Ik ben een beetje door mijn enkel gegaanquote:
auw...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben een beetje door mijn enkel gegaan
Ja best auw, zit een hele bult op mijn enkelquote:
sparenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin in bier, maar heb er geen geld voor.
[/losstaande opmerking]
Schultenbrau van de Aldi, iets van 10 euro voor 24 halve liters. En nog best lekker ook.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef melismay het volgende:
Ik ben een beetje door mijn enkel gegaan
Rennen voor de busquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar ??
Wie gaat er ook voor een bus rennen.quote:
is met de bus alles goed?quote:
Wie gaat er ueberhaupt rennen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie gaat er ook voor een bus rennen.![]()
Ik heb bier. Kom je langs?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin in bier, maar heb er geen geld voor.
[/losstaande opmerking]
Klinkt leuk!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
DagIk ben geïntroduceerd voor een breakcore feest vanavond in Enschede bij de enige redelijke studentenvereniging die hier zit. Ik ken breakcore niet echt, maar we gaan gewoon luisteren. De CD die ik daarnet gehoord heb doet mij vermoeden dat ik vanavond met bloedende oren naar buiten loop.
Als het maar gezellig is
Alpha?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
in Enschede bij de enige redelijke studentenvereniging die hier zit.
quote:
quote:C.S.V. Alpha is opgericht in 1980 en is dé christelijke gezelligheidsvereniging waar gezelligheid en christelijke vorming gecombineerd worden tot één unieke studentenvereniging in Enschede! Vriendschap, vorming en verantwoordelijkheid staan hierbij centraal. Open staan voor verschillende meningen is een belangrijk kenmerk van Alpha en maakt haar tot een diverse en gekleurde vereniging.
De vereniging kent een grote actieve kern, die zorgt voor een bruisend en gevarieerd verenigingsleven, waarbij gezelligheid en vorming hand in hand gaan. Zo zijn er veel leuke feesten, gezellige sociëteitsavonden, gala's, relaxte weekenden en de jaarlijkse zeilweek. Verdieping in het christelijke geloof vindt plaats door interessante thema-avonden, verschillende bijbelkringen en swingende sing-ins. Er is dus iedere week genoeg te beleven!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:25 schreef Breetai het volgende:
BttD: kom je tenminste weer eens nieuw volk tegen.
quote:
drum 'n bassquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]. En ook wat oud volk waarschijnlijk
. Waaronder één iemand die ik helaas iets te goed ken
Geeft helemaal niksIk maak er gewoon een fijne avond van
![]()
![]()
Ik zeg trouwens breakcore, maar als het goed is is het thema voornamelijk drum 'n bass, wat op zich ontzettend vette muziek isDat wordt stuiteren
Wordt AEGEE in Enschede als een studentenvereniging beschouwd?quote:
Serieus. Wat zijn de alternatieven?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:26 schreef nixxx het volgende:
[..]is AEGEE de enige redelijke studentenvereniging in enschede.. damn.. dat is nog triester dan ik dacht
Zeker, bij jullie niet danquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wordt AEGEE in Enschede als een studentenvereniging beschouwd?![]()
Iemand is jaloers op BttDquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
drum 'n bass
nu ben ik jaloers
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
drum 'n bass
nu ben ik jaloers
Nee, niet echt nee, is meer een studentennetwerk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zeker, bij jullie niet dan
Het is wel de omgekeerde wereldquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iemand is jaloers op BttD![]()
Een nieuw hoogtepunt![]()
Ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
drum 'n bass
nu ben ik jaloers
Is het ook, maar het wordt hier vooral gepresenteerd als 'de gezelligheidsstudentenvereniging AEGEE waarbij je de mogelijkheid hebt internationale contacten op te doen'quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, niet echt nee, is meer een studentennetwerk.
niet echt.. een beetje iets wat je erbij doet..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zeker, bij jullie niet dan
Precies, maar het is geen gezelligheidsvereniging.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet echt.. een beetje iets wat je erbij doet..
Ach, neuk je tenminste ook eens een keer buiten Nederland.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Is het ook, maar het wordt hier vooral gepresenteerd als 'de gezelligheidsstudentenvereniging AEGEE waarbij je de mogelijkheid hebt internationale contacten op te doen'![]()
Al die nederlandse vrouwen wordt idd ook saai.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, neuk je tenminste ook eens een keer buiten Nederland.
Bij ons welquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, maar het is geen gezelligheidsvereniging.
Zij wel jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, neuk je tenminste ook eens een keer buiten Nederland.
Misschien wilt een leuke Tsjechische BttD welquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Al die nederlandse vrouwen wordt idd ook saai.
Hier niet en ik zou niet weten waar ze bij elkaar komen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bij ons wel. Ze hebben een eigen sociëteit (zoals je dat noemt in semi-populaire studentengezelligheidsverenigingstaalgebruik)
glij je niet van je stoel af twist?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ja
Kijk je even uit, je kan ook al breakdancen, straks ga ik je nog tof vinden ofzo.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ja
Kijk je even uit, je kan ook al breakdancen, straks ga ik je nog tof vinden ofzo.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ja
ik heb nog een bezette kwart tsjechische in de aanbiedingquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien wilt een leuke Tsjechische BttD wel
Nou, dat kan je goed zeg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
(zoals je dat noemt in semi-populaire studentengezelligheidsverenigingstaalgebruik)
Bij de hoerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier niet en ik zou niet weten waar ze bij elkaar komen.
Al een datum geprikt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
gelukkig trek je geen overhaaste conclusies
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef Breetai het volgende:
Morgen DnB in de Bakkerij in Eindhoven.
I'm going.
Ik ook. Met mn zusje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de Kaiser Chiefs samen met iemand anders.
Je bent al opgeschoven, nog een paar stapjes en ik krijg gelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
gelukkig trek je geen overhaaste conclusies
Ik haaaat kinderen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:36 schreef Q. het volgende:
Hoeveel kinderen willen jullie? Oeh, een R&C SC huwelijk..
Ik vind dat twist naar enschede moet verhuizen.. dan kunnen zequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:36 schreef Q. het volgende:
Als je een klein beetje lenig bent (hoeft niet eens zo heel erg te zijn), niet te zwaar bent en een beetje conditie hebt kun je ook heel simpel wat dingen leren. Het is super leuk om te doen. Maarrrrr:quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:36 schreef Breetai het volgende:
Ik moet ook eens een paar breakdance moves leren. Al die halve kobudo kata's die ik af en toe spontaan op de dansvloer maak worden ook niet echt gewaardeerd.
Zie ik je daar welquote:
Te gek.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:36 schreef Q. het volgende:
Jaja, dat weet ik ook welquote:
Ja, dit moet dan ook direct in alle landelijke dagbladen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Te gek.![]()
Godt, Anthraxx, jij en ik zijn dan natuurlijk de getuigen.![]()
Met de zus van QyRoZ zekerquote:
Ik wil wel seks voor het huwelijk!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dit moet dan ook direct in alle landelijke dagbladen.
"Eeuwige maagd treedt in huwelijk met Utrechtste schone"
Nee met Qquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:42 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Met de zus van QyRoZ zeker
Ohquote:
dan hoop ik zusje voor jouquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:42 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Met de zus van QyRoZ zeker
lenig: check (als in van rubber)quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
Als je een klein beetje lenig bent (hoeft niet eens zo heel erg te zijn), niet te zwaar bent en een beetje conditie hebt kun je ook heel simpel wat dingen leren. Het is super leuk om te doen. Maarrrrr:
Voorlopig wil ik gewoon eenbeetje lol maken. Als ik dan wat moves kan oefenen vind ik het wel oke. Met m'n standaard gekloot trek ik af en toe ook wel aandacht (en zelfs positiefs)quote:Een bekende b-boy heeft ooit gesproken: "Je mag breakdance niet gebruiken om meiden te versieren in het uitgaansleven. Maar als het per ongeluk gebeurt is het niet zo erg". Keep that in mind, dan kom je er wel.
Ik blijf liever staand.quote:Ik heb al regelmatig in het middelpunt van de belangstelling gestaan op de dansvloer. En dat terwijl ik het niet eens zo heel goed kan. De glasscherven in mijn hand die ene keer nam ik dan maar op de koop toe
. Het is wel leuk, maar dansen in de disco doe ik toch liever boven de grond, als in: dat is minder gevaarlijk en dat lukt eigenlijk ook wel redelijk
Dat is gewoon jostiquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef Breetai het volgende:
[..]
Beetje dit effect dus:
[afbeelding]
[..]
Ik zie je al staan in de discoquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef Breetai het volgende:
[..]
Beetje dit effect dus:
[afbeelding]
Dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:47 schreef Breetai het volgende:
godlike02: ik moet iemeand eerst nog ff die hele kata zien lopen. Liefst zonder z'n eigen voor z'n bakkes te meppen met z'n eigen wapens.
Ik kom de laatste tijd weer een beetje aan gelukkig.
Je moest dringend naar de wc?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:49 schreef Twisted_fok het volgende:
Voorlopig geen koffie meer voor mij
Ik heb beveiligingspersoneel al eens met grote wenkbrouwen zien kijken bij sommige moves. Nou kom ik meestal ook wel een beetje hyper over. Hoe vaak ze mij al niet gevraagd hebben of ik nog drugs voor ze had. Ondertussen gewoon neit grappig meer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik zie je al staan in de disco
Ik zal ze eens checken.quote:Leuk man, gewoon eens proberen dat breakdance, het is echt leuk om te doen. En zelfs eenvoudige dingen kunnen er al indrukwekkend uit zien. Leer bijvoorbeeld maar eens een sixstep (kun je in drie dagen leren ofzo). Als je dat al kan en eventueel een baby-freeze (is ook heel makkelijk te leren) dan ben je helemaal het mannetje
Sai's blijven naast tonfa's m'n favoriete wapens. Sai's werken iets subtieler en met tonfa's kan je heerlijk doorbeuken.quote:Die Sai's zijn wel vet trouwens
Dat heb ik altijd. Instant carnage als ik een bak koffie op hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moest dringend naar de wc?![]()
Nee. Gewoon helemaal niet meer. Een hele poos.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moest dringend naar de wc?![]()
Grappig dat jij ze ook tonfa's noemt! Ik heb het er eerder met mensen over gehad en die kenden dat woord niet, maar ik dacht toch echt dat een tonfa zo'n amerikaanse gummiknuppel/politiedevice was.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:51 schreef Breetai het volgende:
Sai's blijven naast tonfa's m'n favoriete wapens. Sai's werken iets subtieler en met tonfa's kan je heerlijk doorbeuken.
charmant...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd. Instant carnage als ik een bak koffie op heb
Binnen 5 minuten zit ik op de porseleinen troon te regeren![]()
je caffeinegehalte, wat doe jequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee. Gewoon helemaal niet meer. Een hele poos.
Dat heb ik een paar jaar geleden ook eens gehad, wel het gevoel hebben dat je moet maar niet kunnen. Echt vreselijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee. Gewoon helemaal niet meer. Een hele poos.
Veel plezier Breetaiquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef Breetai het volgende:
Ik ga nu naar de aikido, lekker met mensen gooien. Eindelijk doet m'n fiets het ook weer, dus ik kan de auto laten staan.
Bttd: Je had gelijk wat betrefd tonfa's
volgens mij bedoelt ze dat ze geen koffie meer mag.. niet dat ze verstopt zit..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar jaar geleden ook eens gehad, wel het gevoel hebben dat je moet maar niet kunnen. Echt vreselijk.
Daar heb ik het niet overquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar jaar geleden ook eens gehad, wel het gevoel hebben dat je moet maar niet kunnen. Echt vreselijk.
Ik moet je hierin gelijk geven. Ik denk dat ik ook minder koffie ga drinken. Ik drink het niet zo heel vaak, bijvoorbeeld 3 keer per week, maar ik voel me meestal ellendiger dan wanneer ik het niet drinkquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
slecht voor mn gezondheid zijn, vandaar.
Ik moest ook al even lachen met de reactie van Platoquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over
maar naar voor je
precies. net met mn nieuwste pfeiffer-vriendje afgesproken dat we gezond gaan proberen te doen om te zien of het helpt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt ze dat ze geen koffie meer mag.. niet dat ze verstopt zit..allebei kut trouwens
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
precies. net met mn nieuwste pfeiffer-vriendje afgesproken dat we gezond gaan proberen te doen om te zien of het helpt.
Dat dacht ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over
maar naar voor je
pfeiffer-vriendje zonder extra's in dit geval helaas.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:01 schreef nixxx het volgende:
[..]Gezocht: Vriendje met Pfeiffer om lekker mee te zoenen etc
je tong erin steken en kijken of ie protesteertquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
pfeiffer-vriendje zonder extra's in dit geval helaas.![]()
ik zal hem dit topic even laten lezen, kijken hoe hard ie gaat lachenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
je tong erin steken en kijken of ie protesteert
Kost dat?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef melismay het volgende:
Ja hoi! Vandaag te koop, Melis met ingescheurde enkelbanden
Ik had liever een gaaf exemplaar gehad.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef melismay het volgende:
Ja hoi! Vandaag te koop, Melis met ingescheurde enkelbanden
15% korting op beschadigde artikelenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had liever een gaaf exemplaar gehad.![]()
Maak er 25% van en we hebben een deal!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:17 schreef vibri het volgende:
[..]
15% korting op beschadigde artikelen
Wat heb je er voor over?quote:
weet ik serieus nog niet, ik ben de hele week al zo vertieft doodsquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef Q. het volgende:
Twist. Kom je zaterdag nog naar de partie?![]()
Die dokter vond eigenlijk dat ik me maar aanstelde "hij had wel eens erger gezien"quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
Maar om serieus te reageren: houdt dat in dat je enkel in het gips moet? Of zeg ik nou iets heel doms?
Das nie goed!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
weet ik serieus nog niet, ik ben de hele week al zo vertieft doods
Kansloze dokterquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Die dokter vond eigenlijk dat ik me maar aanstelde "hij had wel eens erger gezien"
Ik moet nu 3 dagen met het been om hoog en veel koelen, maar ik ga morgen wel gewoon werken denk ik
Bij jou thuis? In je bed?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:32 schreef Q. het volgende:
Druk hier. Homo's.
Ach ja, ik snapte wel dat ie er niks aan kon doen, maar zo leek het net of ik me aanstelde, en ik ben juist niet echt het type dat vaak naar de dokter gaat.quote:
Een dokter hoort je dat gevoel niet te geven vind ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ach ja, ik snapte wel dat ie er niks aan kon doen, maar zo leek het net of ik me aanstelde, en ik ben juist niet echt het type dat vaak naar de dokter gaat.
Ben ik wel met je eens hoor, maar goed, heb er nu ook al de balen van, het doet me ook gewoon echt pijn... bahquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:37 schreef vibri het volgende:
[..]
Een dokter hoort je dat gevoel niet te geven vind ik
Geldverspilling in jouw geval.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef Q. het volgende:
Er zit wel een groot bed in de planning.
Beter!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef Q. het volgende:
Er zit wel een groot bed in de planning. En zelfs op mn spaarrekening.![]()
Ik ben heel breed hoor. En mijn slaapkamer is way te groot voor zo'n klein studentenbedje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geldverspilling in jouw geval.![]()
Ik slaap ook alleen op een matras.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:54 schreef nixxx het volgende:
ik heb geen groot bed nodig.. down and dirty on the floor
ben je gek!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik slaap ook alleen op een matras.![]()
mooie aparte gordijnen .. en dat bed kan idd wel wat luxerquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:57 schreef Q. het volgende:
Dit kan dus echt niet.![]()
Moet alleen nog tijd vinden om een fatsoenlijk bed uit te zoeken. En eigenlijk iets meer geld hebben.
Ik geef toe dat het er een beetjelullig uitzietquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:57 schreef Q. het volgende:
Dit kan dus echt niet.![]()
Moet alleen nog tijd vinden om een fatsoenlijk bed uit te zoeken. En eigenlijk iets meer geld hebben.
Op mn oude studentenkamertje ging het perfect. Ik zoek even een foto.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het er een beetjelullig uitziet![]()
Er zijn wat kleine verschillen ja.quote:
Nou zal je slaapkamer wel iets kleiner zijn dan 70 m2.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:02 schreef Q. het volgende:
9 m2 tegen 70 m2. Ik heb het hier wel iets beter voor elkaar. Mn pc-kamer alleen al is al 30% groter dan mn complete beschikbare ruimte daar.
Het lijkt zo iets minder erg.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef Q. het volgende:
Nee. Je bent geen lekker wijf.
klusjostiquote:
Ik moet er voorlopig niet aan denkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:06 schreef Q. het volgende:
Burgerlijk is goed. Zo word je als je gaat werken.
AEGEE is de internationale studenten(gezelligheids)vereniging in Enschede. Een van de weinige studentenverenigingen die een beetje leuk is hier. De rest past niet echt in m'n straatje. Niet dat ik erbij zit ofzo, maar ik word geïntroduceerd...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
BttD wat is AEGEE?
Jaag zequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
AEGEE is de internationale studenten(gezelligheids)vereniging in Enschede. Een van de weinige studentenverenigingen die een beetje leuk is hier. De rest past niet echt in m'n straatje. Niet dat ik erbij zit ofzo, maar ik word geïntroduceerd...
Nu ga ik echt naar het feest![]()
Pauperstudenten allemaal.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik moet er voorlopig niet aan denken. Doe mij maar het studentenleven
![]()
was je het nog maar hequote:
Auw ... auw ... auw ... auw . . .quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef melismay het volgende:
Ja hoi! Vandaag te koop, Melis met ingescheurde enkelbanden![]()
Euhm ... ben je een beetje lief?quote:
Helaas wel. Daar scoor je geen punten mee bij vrouwen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm ... ben je een beetje lief?![]()
quote:
Dan ontmoet je de verkeerde vrouwen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas wel. Daar scoor je geen punten mee bij vrouwen.
Hoezo leuke meid..geef dan eerst eens wat redenenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:14 schreef _Cara_ het volgende:
Leuke meid meldt zich.... maar gaat ook zo weer..net zoals Marc in de boeken...
Ik ontmoet al zo weinig vrouwen, en dan zijn ze ook nog verkeerd?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dan ontmoet je de verkeerde vrouwen..![]()
quote:
Nee hoor. dat hoeft niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Hoezo leuke meid..geef dan eerst eens wat redenen![]()
Met of zonder leuke vrouw?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:37 schreef nixxx het volgende:
dan zal ik mijn bed maar eens op moeten gaan zoeken
quote:
Sommige mensen hebben mij op die manier weten te verbazen, dus je kan nooit wetenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef nixxx het volgende:
als er hier een leuke vrouw was, denk je dat ik dan op het forum aan het fokken was?
Ik niet gelukkigquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben mij op die manier weten te verbazen, dus je kan nooit weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |