zoals ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:10 schreef Anthraxx het volgende:
Fuck die vertraging door die treinspringer ... er zijn belangrijkere dingen in het leven.
Ik mocht geen sex getinte TT's meer makenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:10 schreef Private_Part_Sir het volgende:
@TT; what's next? Party hardcore?![]()
Van de kut tvp?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef Mokster het volgende:
Beetje jammer...
Doe jij dat weleens dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik mocht geen sex getinte TT's meer maken![]()
Wel ff inlezen![]()
Hij is ook al weer wegquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan toch liever een echte, ik voel nog niks van die interactieve groepsknuffel...
Moks ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:15 schreef Breetai het volgende:
Kerst eenzaam? Ik kom dan tot rust.
sjit net gemistquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:19 schreef Mokster het volgende:
Oeh... TT's die verwijzen naar de treinspringer worden natuurlijk ook niet door iedereen gewaardeerd...![]()
Heb je die de deur gewezen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:22 schreef nixxx het volgende:
zo .. ben er weer.. had even bezoek
kwam even formuliertje halen en beetje kletsen over de verenigingquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:23 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heb je die de deur gewezen?('opfokken ik ben aan t fok!ken..')
was dat de TT ... lekker klefquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:23 schreef _Cara_ het volgende:
Group Hug
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef _Cara_ het volgende:
Mooie TT , alhoewel....met zn 2'en "huggen" is ook niet gek..
waar is die motivatie dan naar toequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nix gemist..
*mompelt iets over geen motivatie hier..*
Toch heeft t wel een knip oog naar dat onderwerp..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:19 schreef Mokster het volgende:
Oeh... TT's die verwijzen naar de treinspringer worden natuurlijk ook niet door iedereen gewaardeerd...![]()
Sorry... Wat zei je? Ik verstond je niet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nix gemist..
*mompelt iets over geen motivatie hier..*
[kuch]stelletje knuffelfoobs[kuch]quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Sorry... Wat zei je? Ik verstond je niet!
Geen zorgen maken he.. is om 12 uurquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:29 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga me ff omkleden, moet naar de stad kado kopen voor mn neefje..ik wordt zo opgehaald.
@ nixxx.. good luck (ik weet alleen nog steeds niet of het 's morgens of 's middags is)
Ik denk dat we nu wel bevetsigd hebben dat hier geen TROS gevoel te vinden is. We gaan hier liever direct over op harde sex, wat dan weer een andere zender vertegenwoordigd...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef nixxx het volgende:
ik heb geen TROS gevoel..
moet jij niet studeren?quote:
De EOquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu wel bevetsigd hebben dat hier geen TROS gevoel te vinden is. We gaan hier liever direct over op harde sex, wat dan weer een andere zender vertegenwoordigd...
geen id..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar is die motivatie dan naar toe
grote gezinnen... veel seksquote:
dan heeft de EO wel drastisch zijn programmering aangepast hat afgelopen half jaar..quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
geen id..
Maar de haat-liefde verhoudingen hier hebben alles verpest..
Gelukkig kan ik wel met jouw praten![]()
had je t druk vandaag?
quote:
vervelend is dat he!quote:
EIGENLIJK ben jij gewoon de spil van het bedrijfquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef Ynske het volgende:
[..]men realiseerde zich dat ze nog 2 dagen hebben om al het drukwerk bij de drukker aan te leveren
en dat kunnen ze zelf niet
dus dat ben ik nu aan t oplossen...
Maakt niet uit. Er komen toch geen nieuwe BZN-specials meerquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef nixxx het volgende:
ik heb geen TROS gevoel..
Hangt er vanaf of er iemand naast je ligtquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
vervelend is dat he!
ow wacht .. het is vibri, niet Airwin
dat zeg ik gamma vervelend hequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:39 schreef vibri het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of er iemand naast je ligt
Dus ik kan weer veilig terug komen naar Nederland?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:38 schreef vibri het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Er komen toch geen nieuwe BZN-specials meer
Enigsinds geloof ik daar wel in. Immers: als je een koude winter hebt gehad, heb je 9 maanden later een baby-boom.. (zo ben ik ook verwekt geworden, oliecrisisje..)quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef Breetai het volgende:
De EO promoot sex indirect. Door een hele saaie programmering er op na te houden, slaat iedereen aan het neuken.
Effectievere manier kan ik me niet verzinnen. Je moet niet slap ouwehoeren over sex maar het gewoon doen.
whehe dan moet de opec de kraan maar weer ens dichtdraaien om de vergrijzing hier tegen te gaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Enigsinds geloof ik daar wel in. Immers: als je een koude winter hebt gehad, heb je 9 maanden later een baby-boom.. (zo ben ik ook verwekt geworden, oliecrisisje..)![]()
Reken er maar op dat die nog jaren herhaald worden. Bovendien zal Jan Keizer nu vermoedelijk op de solotour gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:38 schreef vibri het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Er komen toch geen nieuwe BZN-specials meer
plato.. je bent altijd weer goed voor een koude douchequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat die nog jaren herhaald worden. Bovendien zal Jan Keizer nu vermoedelijk op de solotour gaan.![]()
Dat gaat tegenwoordig niet meer op, moet ik er aan toevoegen.. De verkoop van voorbehoedsmiddelen, zal er hoog uit op vooruit gaan..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehe dan moet de opec de kraan maar weer ens dichtdraaien om de vergrijzing hier tegen te gaan
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
plato.. je bent altijd weer goed voor een koude douche![]()
[lieffie_] wat is er kipjequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:51 schreef Q. het volgende:
Honger! Maar de kip die ik wilde eten is nog diepgevroren en de magnetron dood.![]()
Eigenlijk toch grappig die BZN..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat die nog jaren herhaald worden. Bovendien zal Jan Keizer nu vermoedelijk op de solotour gaan.![]()
Ik kan helaas niet zeggen dat ik al jaren niets meer van ze gehoord heb.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Eigenlijk toch grappig die BZN..
Vinden jullie niet dat het een grappige band is?
Eerst hoor je jaaaaren niet van ze (zelfs geen special, of ik moet es wat vaker de TROS kijken) en dan gaan ze uit elkaar..who cares than anymore? .
en ik kan niet zeggen dat ik het grappig vindquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet zeggen dat ik al jaren niets meer van ze gehoord heb.![]()
Ik zat me net te realiseren dat ik alweer 6 jaar t land uit was..dus ik mag alleen voor mezelf spreken(wel 4 maanden terug geweest vorig jaar, maar geen BZN gehoord toen (gelukkig)quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet zeggen dat ik al jaren niets meer van ze gehoord heb.![]()
Ik zal alles van ze opsturen naar jequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik zat me net te realiseren dat ik alweer 6 jaar t land uit was..dus ik mag alleen voor mezelf spreken(wel 4 maanden terug geweest vorig jaar, maar geen BZN gehoord toen (gelukkig)
euh?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:00 schreef melismay het volgende:
* melismay gaat zo leuk even naar de dokterspost
Ben je eindelijk van die troep af.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zal alles van ze opsturen naar je
Dan hou je nog een beetje contact met NL![]()
Liefs uit Dublin?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goed, mag weer losgelaten worden..
Tot morgen! (ik ga thuis naar Blof luisteren..)![]()
Juistquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ben je eindelijk van die troep af.![]()
je geeft toe dat je het hebt?quote:
Ja vergeet dat maar,jullie willen niet groepschewijs knuffelenquote:
Ik ben een beetje door mijn enkel gegaanquote:
auw...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben een beetje door mijn enkel gegaan
Ja best auw, zit een hele bult op mijn enkelquote:
sparenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin in bier, maar heb er geen geld voor.
[/losstaande opmerking]
Schultenbrau van de Aldi, iets van 10 euro voor 24 halve liters. En nog best lekker ook.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef melismay het volgende:
Ik ben een beetje door mijn enkel gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |