Mooi gesprokenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef nyny83 het volgende:
KUTZOOI! Die fucking Kramer op zijn bek!
Dat zeg je goed jongeman!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef cerror het volgende:
Dat zeg ik, alcohol.
puur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef cerror het volgende:
Dat zeg ik, alcohol.
Safariquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:25 schreef Bizznitch het volgende:
toffe TT 14.safari
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:25 schreef Bizznitch het volgende:
toffe TT 14.safari
veroorzaken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:31 schreef Janetje het volgende:
Een verschrikkelijke tyfuszooi in je kamer veroorzaken is ok.
Ahuh.. Grote opruiming.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
veroorzaken?
bij mij ontstaat dat altijd spontaan
hoe staat het met de lenzen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
Ik ben de laatste paar uur zoveel gebeld dat ik steeds denk dat ik mijn telefoon hoor afgaan in mijn broekzak...
Ah ja, ik heb nu van die dagdingen, 15 stuks ofwâh. Will do voor een tijdje.quote:
ben je nou 18 of watquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb nu van die dagdingen, 15 stuks ofwâh. Will do voor een tijdje.
Toen ik thuiskwam had mijn vader netjes een lijst afgewerkt van alles wat ik de laatste tijd misdaan heb en ik citeer:
"Punt één: Je spijbelt, véél teveel. Je hebt zelfs al een boete.
Punt twéé: Je bent begonnen met softdrugs.
Punt dríe: Je bent begonnen met harddrugs. [ok, foei, of: doe voorzichtig]
Punt víer: Je belt, véél teveel. Tot midden in de nacht en je laat de ander dokken.
Punt víjf: Je reist af naar de andere kant van het land, zonder dit eerst te overleggen.
Punt zés: Je leeft in je eigen wereld.
Punt zéven: Je toont mij geen respect meer.
Punt ácht: Je zit achter de computer, véél teveel. Het gaat slecht met je sociale toestand."
Dat waren ze wel allemaal, dacht ik.
Nee, 11.quote:
was dan uberhaupt niet begonnenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:51 schreef Chowi het volgende:
Bovendien begon hij er ook nog eens over dat ik vandaag een pakje sigaretten heb gekocht. Die dude moet z'n fokking smoel houden, hij heeft geen recht van spreken omdat hij zelf niet eens begínt met stoppen..
Held.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:56 schreef mcDavid het volgende:
*patat in de frituur gaat gooien
Nog één (!!!) minuut!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarschuw me ff over 4 minuten dat het er weer uit moet!![]()
Die snap ik nog steeds niet, als je niet leerplichtig bent kan je toch geen boete krijgen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb nu van die dagdingen, 15 stuks ofwâh. Will do voor een tijdje.
Toen ik thuiskwam had mijn vader netjes een lijst afgewerkt van alles wat ik de laatste tijd misdaan heb en ik citeer:
"Punt één: Je spijbelt, véél teveel. Je hebt zelfs al een boete.
Wat voor soort?quote:Punt dre: Je bent begonnen met harddrugs.
Dat is toch juist slim.quote:Punt víer: Je belt, véél teveel. Tot midden in de nacht en je laat de ander dokken.
Herkenbaar.quote:Punt ácht: Je zit achter de computer, véél teveel. Het gaat slecht met je sociale toestand."
Pics!!111quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:05 schreef Chowi het volgende:
Hallo? HALLO?!?!11 Je hebt toch niet frituurvet over jezelf getieft hè?
Moet je mij niet vragen, ik begrijp er ook geen fuck van.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die snap ik nog steeds niet, als je niet leerplichtig bent kan je toch geen boete krijgen?.
Enkel XTC. Nog niet eens zovaak.quote:[..]
Wat voor soort?.
Wel slim, maar niet fatsoenlijk, volgens hem.quote:[..]
Dat is toch juist slim..
Toch zie ik daar het probleem niet zo van in.quote:[..]
Herkenbaar.!
ik moest het toch ook opetenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:05 schreef Chowi het volgende:
Hallo? HALLO?!?!11 Je hebt toch niet frituurvet over jezelf getieft hè?
da's wel een gevaarlijke, als je ongetestte pillen hebt...quote:
Ik zorg altijd dat ik de goede heb.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's wel een gevaarlijke, als je ongetestte pillen hebt...
zo en nu ga ik weer naar de bus lopen!
tot over 2 uur
O, shit, ik moet nog...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:03 schreef Janetje het volgende:
Dat was pas lekker eten.
Ach joh, je hebt nog tijd.quote:
Hmm.. dat is inderdaad telkens weer de vraag van de dag..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, maar ik weet even niet wat ik eten wil...
Ik gooi zo mijn vriezer wel even open...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. dat is inderdaad telkens weer de vraag van de dag..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik gooi zo mijn vriezer wel even open...
Omdat je liev bentquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Waar heb ik dat enthousiastme aan te danken![]()
Hoi
Ehh.. dat moest 'geen' zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij huilt omdat je een vriezer hebt??
Ach ik ben de hele dag al druk bezig.. af en toe een foutje moet kunnenquote:
De hele dag druk bezig met foutjes maken???quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ik ben de hele dag al druk bezig.. af en toe een foutje moet kunnen![]()
Neuh.. dit was een van de eerste vandaag..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De hele dag druk bezig met foutjes maken???
En gelijk de sufstequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. dit was een van de eerste vandaag..
Nouhou..quote:
Oh well.. messing up is just one part of my day..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Cheer up... Vond dit wel een lief suf foutje
Just beware of the good parts of your days....quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh well.. messing up is just one part of my day..
Hehehe.. Ben bijna klaar met het opruimen van mijn kamer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Just beware of the good parts of your days....
Of zoiets
Dan heb je genoeg ervaring om mijn huis ook even te doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. Ben bijna klaar met het opruimen van mijn kamer.
Nu ben ik moe genoeg om de hele dag te slapenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan heb je genoeg ervaring om mijn huis ook even te doen
En mij op te halen morgen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nu ben ik moe genoeg om de hele dag te slapen![]()
Als je denkt dat ik dát vergeet..quote:
Naja het kon.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik dát vergeet..![]()
Je komt hoogstens een half uur te laat??quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik dát vergeet..![]()
Whehehe.. ben ik toch niet morgen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ik haar nu laat slapen, is ze morgen fit genoeg voor jou.. Deal??
Nopquote:
Neuh... Ik ben altijd op tijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je komt hoogstens een half uur te laat??
Nou zeg.. Dat is leuk om hier te vermelden... Straks belt ie ook nog af, dan heb je het zelf gedaan!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehe.. ben ik toch niet morgen..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou zeg.. Dat is leuk om hier te vermelden... Straks belt ie ook nog af, dan heb je het zelf gedaan!!
Ik ga maar even iets eten of zo, kan hier toch geen goeds zeggen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat betwijfel ik tén zeerste.. hehehe
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ga maar even iets eten of zo, kan hier toch geen goeds zeggen...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:50 schreef cerror het volgende:
Ik weet de weg wel een beetje geloof ik.
"Tieten"quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef Chowi het volgende:
Tieten posten! Nu!
quote:
Ja je vroeg erom.quote:
Ja ik had iets verwacht wat plezanter was voor het [oog].quote:
Hoi.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:29 schreef JDude het volgende:
Ja hoi.
Hoi.quote:
en nuquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:36 schreef cerror het volgende:
ftp://ftp.modland.com/pub/modules/
HEMEL!
ALLES DOWNLOADEN EN WINAMP AANSLINGEREN!quote:
vind je het erg als ik Reel Big Fish voorlopig even aan laat staanquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:39 schreef cerror het volgende:
[..]
ALLES DOWNLOADEN EN WINAMP AANSLINGEREN!
ge-ze-liiiiggggquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:22 schreef mcDavid het volgende:
* mcDavid gaat ff naar de c1000
-edit-
toch niet, boodschappen zijn al gehaalt!
dan maar socializen bij me studentenvereniging
geen idee en geen idee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:46 schreef Chowi het volgende:
Ja. Nou. Wat is? Maar hoe kan?
*blik vol onbegrip ende wanhoop opzet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
geen idee en geen idee.
please explain
whyquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
*blik vol onbegrip ende wanhoop opzet.
download in progressquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef cerror het volgende:
Yo Frank, download deze map leeg!
ftp://ftp.modland.com/pub/modules/fasttracker%202/radix/
Vooral bright eyes en I realize.quote:
Wat is inkt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef rompompom het volgende:
Jemineetje! Alle inkt op het papier nog-es-an-toe!
Inkt is voor gothiks die zelf hun tattoo's willen maken!quote:
Oh wacht ik heb ook 3 van die dingen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inkt is voor gothiks die zelf hun tattoo's willen maken!
toffe bliepjesquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Vooral bright eyes en I realize.
Ik maak even een compilatie van wat muzak voor op m'n LJ.quote:
Self made tattoo'squote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh wacht ik heb ook 3 van die dingen.(ik was 12 en stoned ja!)
spread the word, spread the wordquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik maak even een compilatie van wat muzak voor op m'n LJ.
Nee en dat houd ik graag zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja duhh heb jij die niet dan
mag ik ff kotsen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
niet bepaald vanavond...
ik denk dat het te maken heeft met het dispuutsfeest van morgen
Lizardking.quote:
lolquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Lizardking.
Oh shit, ik moet nog even kijken hoe laat ik morgen vertrek.
Ik zie het werkelijk voor me, hoe ze zich daar grondig staat te ergeren omdat ze 'm niet kan bereikenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
lol
staat J daar te wachten terwijl je pas een uur later aankomt
Ik regel wel een telefoon.... (ik haat gsm's).quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
lol
staat J daar te wachten terwijl je pas een uur later aankomt
heeft die meid het toch ook zwaar hequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zie het werkelijk voor me, hoe ze zich daar grondig staat te ergeren omdat ze 'm niet kan bereiken
Pfrt, altijd maar weer de slachtofferrol naar de vrouw schuiven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
heeft die meid het toch ook zwaar he
het scenario was toch echt dat jíj te laat wasquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Pfrt, altijd maar weer de slachtofferrol naar de vrouw schuiven.![]()
of wil je zeggen dat het dan haar schuld is als jij te laat bent en onbereikbaarquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Het gaat om het principe!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
of wil je zeggen dat het dan haar schuld is als jij te laat bent en onbereikbaar
Ach, je hoeft alleen 'lief' te grijnzen en het is alweder goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef cerror het volgende:
[..]
op zich is dat eigenlijk wel logischer, aangezien mannen altijd gelijk hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
of wil je zeggen dat het dan haar schuld is als jij te laat bent en onbereikbaar
Het andere meervoud van een medemens met donkere huidskleur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
doei, soon to be bloedvlek op een willekeurige weg
Ik vind jou ook stoer hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
doei, soon to be bloedvlek op een willekeurige weg
Op een feministencongres niet zo positief.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
net zoals mannen altijd principieel met hun pik denken
wat positief is btw
i know maar soms heb je zon zwak momentquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het andere meervoud van een medemens met donkere huidskleur.
het uiterlijk van de vrouwen daar ook niet dus wat doe je daar eigenlijk dan ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Op een feministencongres niet zo positief.
dan ook. aangezien vrouwen geen stemrecht behoren te hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Op een feministencongres niet zo positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |