Dat meen je niet!? Wat een hoerige misleiding via de media dan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef vaudej het volgende:
ja klopt, ze was al eens eerder uitgezet en is via een omweg weer terug naar Nederland gegaan. Wat mij betreft mag ze optiefen
Dat dacht iedereen maar dat bleek dus anders te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:02 schreef Woutey het volgende:
[..]
Dat meen je niet!? Wat een hoerige misleiding via de media dan.
Ik kreeg het idee dat ze zomaar even van het ene op het andere moment in de cel werd gegooit.
Alsof dat wat uitmaakt..ze moet zowiezo oprottenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef vaudej het volgende:
ja klopt, ze was al eens eerder uitgezet en is via een omweg weer terug naar Nederland gegaan. Wat mij betreft mag ze optiefen
Passpoort afpakken, en achter het raam zettenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ze er best goed uitziet voor een parasiet.![]()
Ok ok, uitwonen en d'r uit schoppen dan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze met een oprotpremie (¤7000) terug naar Kosovo is gegaan, maar vervolgens via de 'Franse achterdeur' weer in Nederland is gaan wonen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef vaudej het volgende:
Zulke exemplaren vind je in iedere tippelzone. Uiteraard van Oost-Europese origine, illegaal in Nederland en van een twijfelachtig allooiquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef Tiemie het volgende:
[..]
boohooquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:14 schreef Liz87 het volgende:
Haar familie heeft geld gekregen. Zij dus niet alleen.
En wat zou jij doen, als je hier 5-6 jaar hebt gewoond, zo ver bent gekomen op school (VWO, dat heeft menig Nederlander nog niet) en dan 4 maandjes voor je examen te horen krijgt dat je per direct op kunt rotten.
Met dat diploma krijgt zij tenminste een toekomst, wat velen in zo'n land al niet hebben. Volgens mij is het in haar geval dus gewoon kiezen voor jezelf en voor je toekomst en gaan voor dat diploma.
Daarnaast kun je dus gewoon uit de klas getrokken worden ja, voor zover je daarvan kunt spreken want haar werd verzocht zich meteen te melden op het politiebureau. Meestal wordt het gezegd wanneer deze mensen zich om de 2-4 weken moeten melden op het politiebureau. Dan ga je dus inderdaad direct met een busje naar t uitzetcentrum.
Jawel hoor, maar daar moet ze helemaal overnieuw beginnenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
boohoo![]()
Alsof ze daar niet naar school kan
Oh en jij dent dat dat van hetzelfde niveau is. Waarschijnlijk kan ze daar niet eens naar school omdat ze niet als inwoner geaccepteerd wordt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
boohoo![]()
Alsof ze daar niet naar school kan
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:16 schreef sirrom het volgende:
Er is al / nog een TAIDA onderwerp in klaagbaak.
quote:Lieve Taida moet eigenlijk helemaal niet naar het VWO. Ze moet naar de Toneelschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |