abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35157047
Hoe kan dat nou.

Je zit in de klas en er komt politie en die flikkeren je in de cel.

Dit kan absoluut nooit. Er komt normaal gesproken toch bericht dat je uitgeprocedeerd bent en op een bepaalde datum op het vliegtuig moet?

Als zij uit de klas getrokken is, heeft ze dat bericht dus gewoon genegeerd, en is het gewoon een parasiet.

Klaar uit. afnokken sloerie!
pi_35157109
ja klopt, ze was al eens eerder uitgezet en is via een omweg weer terug naar Nederland gegaan. Wat mij betreft mag ze optiefen
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:01:57 #3
50490 wjschreuder
-------------------
pi_35157162
hoewel ik niet helemaal snap waarom ze niet even haar VWO diploma mag halen, heeft ze wel over alles ongeveer gelogen en daarom haar kruid voor mij wel verschoten
pi_35157180
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef vaudej het volgende:
ja klopt, ze was al eens eerder uitgezet en is via een omweg weer terug naar Nederland gegaan. Wat mij betreft mag ze optiefen
Dat meen je niet!? Wat een hoerige misleiding via de media dan.

Ik kreeg het idee dat ze zomaar even van het ene op het andere moment in de cel werd gegooit.
pi_35157234
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:02 schreef Woutey het volgende:

[..]

Dat meen je niet!? Wat een hoerige misleiding via de media dan.

Ik kreeg het idee dat ze zomaar even van het ene op het andere moment in de cel werd gegooit.
Dat dacht iedereen maar dat bleek dus anders te zijn
pi_35157238
quote:
Alsof dat wat uitmaakt..ze moet zowiezo oprotten
pi_35157290
de media is niet meer wat het was
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35157304
Ja dat krijg je he, als je probeert via vage omwegen hier alsnog te kunnen blijven, en daarbij nog alles bij elkaar liegt ook. En maar zielig doen in de media.. rita, pak ze!
-
pi_35157334
het was eerst niet bekend, ze zijn er na een tijdje achter gekomen. Toen is het ook wel naar buiten gekomen in de media.
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:06:54 #10
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_35157360
Geld krijgen om op te rotten en alsnog terug komen.
Parasiet is ze.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_35157469
Ach, ze heeft 't gewoon slim gespeelt. Met hulp van een aantal bekenden van d'r. Van mij ze blijven tot haar ze haar diploma heeft gehaald, aangezien ze daarna sowieso al terug naar haar eigen land wil.
pi_35157499
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:06 schreef cerror het volgende:
Parasiet is ze.
Nou ik moet zeggen dat ze er best goed uitziet voor een parasiet.
pi_35157515
Taïda

Rita
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35157528
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Passpoort afpakken, en achter het raam zetten
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:11:47 #15
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_35157552
quote:

[..]

Ok ok, uitwonen en d'r uit schoppen dan.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_35157565
quote:
Ik dacht dat ze met een oprotpremie (¤7000) terug naar Kosovo is gegaan, maar vervolgens via de 'Franse achterdeur' weer in Nederland is gaan wonen...

En dat mevrouw Verdonk het daar niet helemaal mee eens was.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_35157579
quote:

[..]

Zulke exemplaren vind je in iedere tippelzone. Uiteraard van Oost-Europese origine, illegaal in Nederland en van een twijfelachtig allooi
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35157585
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef cultheld het volgende:
Taïda

Rita
idd
pi_35157689
Haar familie heeft geld gekregen. Zij dus niet alleen.
En wat zou jij doen, als je hier 5-6 jaar hebt gewoond, zo ver bent gekomen op school (VWO, dat heeft menig Nederlander nog niet) en dan 4 maandjes voor je examen te horen krijgt dat je per direct op kunt rotten.
Met dat diploma krijgt zij tenminste een toekomst, wat velen in zo'n land al niet hebben. Volgens mij is het in haar geval dus gewoon kiezen voor jezelf en voor je toekomst en gaan voor dat diploma.

Daarnaast kun je dus gewoon uit de klas getrokken worden ja, voor zover je daarvan kunt spreken want haar werd verzocht zich meteen te melden op het politiebureau. Meestal wordt het gezegd wanneer deze mensen zich om de 2-4 weken moeten melden op het politiebureau. Dan ga je dus inderdaad direct met een busje naar t uitzetcentrum.
pi_35157750
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:14 schreef Liz87 het volgende:
Haar familie heeft geld gekregen. Zij dus niet alleen.
En wat zou jij doen, als je hier 5-6 jaar hebt gewoond, zo ver bent gekomen op school (VWO, dat heeft menig Nederlander nog niet) en dan 4 maandjes voor je examen te horen krijgt dat je per direct op kunt rotten.
Met dat diploma krijgt zij tenminste een toekomst, wat velen in zo'n land al niet hebben. Volgens mij is het in haar geval dus gewoon kiezen voor jezelf en voor je toekomst en gaan voor dat diploma.

Daarnaast kun je dus gewoon uit de klas getrokken worden ja, voor zover je daarvan kunt spreken want haar werd verzocht zich meteen te melden op het politiebureau. Meestal wordt het gezegd wanneer deze mensen zich om de 2-4 weken moeten melden op het politiebureau. Dan ga je dus inderdaad direct met een busje naar t uitzetcentrum.
boohoo

Alsof ze daar niet naar school kan
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:16:46 #21
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_35157784
Er is al / nog een TAIDA onderwerp in klaagbaak.
pi_35157789
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef cultheld het volgende:
Taïda

Rita

Amen
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_35157792
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:16 schreef BobRooney het volgende:

[..]

boohoo

Jawel hoor, maar daar moet ze helemaal overnieuw beginnen .
pi_35157868
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:16 schreef BobRooney het volgende:

[..]

boohoo

Oh en jij dent dat dat van hetzelfde niveau is. Waarschijnlijk kan ze daar niet eens naar school omdat ze niet als inwoner geaccepteerd wordt.
Ga je bezig houden met iets nuttigs zou ik zeggen en laat dat kind haar examen doen, daarna zul je dr geen last meer van hebben
pi_35157934
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:16 schreef sirrom het volgende:
Er is al / nog een TAIDA onderwerp in klaagbaak.
quote:
Lieve Taida moet eigenlijk helemaal niet naar het VWO. Ze moet naar de Toneelschool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')