quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ja zo komen we er wel.....
beetje goede tvp zo?![]()
waar komen we?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Wauw RonaldV, nog even en we gaan zo de goede kant op, dat we allemaal onze waterpijp in de wilgen kunnen hangen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind tvp's in een SC hoe dan ook om je te bescheuren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef RonaldV het volgende:
tevens hint aan iedereen die van plan was er één te plaatsen, je kunt ook bookmarken
Waarom zou ik zoenen verbieden? Zoenen is OK!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
sowwie![]()
ow wanneer ga je dat verbieden trouwens? Dat oeverloze gezoen af en toe?
Dat is wel de meest waardeloze tvp die ik in een hele tijd gezien heb!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind tvp's in een SC hoe dan ook om je te bescheuren.
Omdat ik vandaag een buitenshoot in mijn agenda had staanquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:22 schreef PoseidonVS het volgende:
God waarom is het zulk kut weer?
Ja maar... stel dat je wat mist dan? Je leven, wat doe je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind tvp's in een SC hoe dan ook om je te bescheuren.
Zo te zien staat er hier een schitterende zonsondergang voor de deur....als het nog ff zo blijft dan he? Nog een uurtje ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag een buitenshoot in mijn agenda had staan![]()
je kan je snelheid aanpassenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Esto het volgende:
Wheeeh, gelukt! En hoe
Hij gaat veelste snel![]()
![]()
ADHD gifjequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Esto het volgende:
Wheeeh, gelukt! En hoe
Hij gaat veelste snel![]()
![]()
Toevallig, die stond ook in mijn agendaquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag een buitenshoot in mijn agenda had staan![]()
Idd!! ik wordt er helemaal gek vanquote:
Tsja als ie dan sneller gaat gebruikt ie dus andere waarden dan wat ik gewend ben. Maar als je weet dat hoe hoger het getal hoe snelle, dan maak je er toch een laag getal van??quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:36 schreef Esto het volgende:
[..]
Idd!! ik wordt er helemaal gek van
Ik heb GIF Animator gebruikt... Maar als ik hem op 100 zet gaat ie nog snellerEven een ander proggie zoeken!
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tsja als ie dan sneller gaat gebruikt ie dus andere waarden dan wat ik gewend ben. Maar als je weet dat hoe hoger het getal hoe snelle, dan maak je er toch een laag getal van??
gewoon uitproberen is het beste. niet meteen andere progjes downloaden, nergens voor nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |