Dan is ditquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Donatello... je weet wel, die turtle
Jah joh ... heb je dat puin ook al weggebracht?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:10 schreef r8ality het volgende:
Nou ik mag van ellende doodvallen als OGD maandag aan het werk is op de Demer/Vrijstraat.
Prachtig ook hoe die kleur paars overal het zelfde isquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan is dit
[afbeelding]
een mooi carnavalskostuum voor hem
quote:
quote:Don't stop movin', baby
Only booties drive me crazy
Wiggle wiggle, wiggle wiggle
Don't stop movin', baby
Hey, hey, hey
Wiggle wiggle
Hey, hey, hey
Wiggle wiggle
Put your wares on my face
I love the way your booty shake
Girl you got to suck my dick
And you got to suck it quick
Hey, hey, hey
Wiggle wiggle
Hey, hey, hey
Wiggle wiggle
Don't stop movin', baby
Don't stop movin', baby
Don't stop movin', baby
Don't stop movin', baby
Hey, hey, hey
Wiggle wiggle
Hey, hey, hey
Energy
Energy
Energy
Energy
Energy
Energy
Energy
Energy
Hey, hey, hey
Wiggle wiggle
Hey, hey, hey
Wiggle wiggle
Don't stop movin', baby
Don't stop movin', baby
Don't stop movin', baby
Don't stop movin', baby
Yeah, this is the Outhere Brothers coming back at your ass for the 9-4
For all you motherfuckers who get enough
We're coming back
Ruthless floyd crazy, ya know what I'm sayin'
Don't stop movin', baby
Hey, hey
Don't stop movin', baby
Hey, hey
Wiggle wiggle wiggle wiggle
Don't stop movin', baby
Hey, hey
Don't stop movin', baby
Hey, hey
Don't stop movin', baby
Hey, hey
Don't stop movin', baby
Hey, hey
Don't stop movin', baby
Hey, hey
Don't stop movin', baby
Hey, hey
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:36 schreef ArTiC het volgende:
wiggle wiggle
damn...nummer komt ui 1993 ofzo?
Nee, 1995 dus:
The Outhere Brothers / Don't Stop (Wiggle Wiggle)
Year: 1995
Track Title
2. Don't Stop (Original 1994 Radio Version)
Kan wel, maar dat doe ik niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:37 schreef omegaproject het volgende:
[..]
*zucht*
Zou je hem misschien een beetje kunnen editten zodat ie niet 2 schermen beslaat
Singlerelease was 1995quote:
2 aanhangers (1 afval nieuwe pand, 1 afval oude pand). En misschien, moet eerst naar school en dan NOG een verhuizingquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:15 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jah joh ... heb je dat puin ook al weggebracht?
Als je morgen nou ook ff naar kantoor komt, dan gaan we gewoon ff de verhuizing vieren met een hoop bier
Je hebt toch zo'n hekel aan carnaval?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb een kapiteins uniform gekocht voor de Carnaval
Dat is Joost.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:51 schreef febster het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n hekel aan carnaval?
Eeuh, dat verklaart een hoopquote:
wat een ontdekking he?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef RemcoW85 het volgende:. Mijn stad heeft een naamtopic
.
* RemcoW85 is weer weg, moest het alleen even kwijt.
Zo ver weg is het trouwens niet
Ik gok the OC, en dan de zwartharige die net met de andere zwartharige kerel het bed heeft gedeeldquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Ingridh007 het volgende:
wtf is Rachel Bilson.
Dit weekend weer open weekend op de club :/
Hallo paupers :/
Juist wel, door de week geen gezeur aan je harsesquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:10 schreef omegaproject het volgende:
Zo'n vriendin aan de andere kant van Nederland lijkt me echt een ramp
Ik bedoel; nou zíjn vriendinnen al duur....
Dat zeker ja, geen verplichtingenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Juist wel, door de week geen gezeur aan je harses
Ach zelfs toen vriendje in seedorf zat kon ik nog zeuren, lang leve de telefoonquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Juist wel, door de week geen gezeur aan je harses
Lange leve de uitknopquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:31 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ach zelfs toen vriendje in seedorf zat kon ik nog zeuren, lang leve de telefoon
Ow we worden beschoten, ik moet ophangenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef febster het volgende:
[..]
Lange leve de uitknop
Sorry schat, ik was op oefening, mochten onze telefoon niet mee nemen
*in Afghanistan*quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow we worden beschoten, ik moet ophangen
Ja, ze e-mailen nooit terug en telefonisch verwijzen ze mij naar een zaak in EHVN die voor hen het servicepunt is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
iemand anders ook last van samsung klantenservice?
Zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb een kapiteins uniform gekocht voor de Carnaval
-3 en -5.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:32 schreef Ingridh007 het volgende:
Wat voor sterkte heb je?
Ik heb dat ook wel eens en draag -4, hierdoor knipoog ik dan soms naar mensen waar ik helemaal niet naar wil knipogen
Ow zow... Ksnap. Ik loop in het algemeen niet zo vaak met 1 lens rond sinds ik ontdekt heb dat als ik aan het einde van het half jaar een incompleet setje lenzen heb ik gewoon een lens graties (uhuh) krijg om dat setje compleet te krijgen. (Heb vroegah wel eens een maand met 1lens rondgelopen omdat ik mijn laatste lens perongeluk kapot druktequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:11 schreef Ingridh007 het volgende:
Alleen als ik maar 1 lens heb, om scherp te stellen knipoog ik dan even met t oog zonder lens.
Sanne Wallis de Vries is bijzonder matig idd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:04 schreef FlowDesign het volgende:
Waarom zijn mannen nou eigenlijk grappiger dan vrouwen?
Noem 1 echt grappige cabaretière... ik weet er geen. Cabaratiers genoeg daarentegen!
Vrouwelijke cabaretiers zijn altijd slechtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:04 schreef FlowDesign het volgende:
Waarom zijn mannen nou eigenlijk grappiger dan vrouwen?
Noem 1 echt grappige cabaretière... ik weet er geen. Cabaratiers genoeg daarentegen!
Kijk nou eens deze 2 meisjes níet grappig zijn. Hopeloos gewoon.
Waarom wel?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:47 schreef _DeBje_ het volgende:
Hey, waarom heb ik geen titel in de openingspost?![]()
Kom bij mij schilderenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:34 schreef Blueman het volgende:
Bleh. verveel me zo erg dat ik straks maar ff een paar pilsjes ga pakken in Eindhoven en even doe bij-ouwerhoeren met wat vrienden. Heb gewoon heel het weekend niets gepland staan..
je gaat niequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:34 schreef Blueman het volgende:
Bleh. verveel me zo erg dat ik straks maar ff een paar pilsjes ga pakken in Eindhoven en even doe bij-ouwerhoeren met wat vrienden. Heb gewoon heel het weekend niets gepland staan..
Nee heb het gecanceldquote:
cheap fuckquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:46 schreef Solomon het volgende:
Waar kun je eigenlijk ergens in de buurt van t centrum goedkoop drinken, en dan doel ik op +/- 1.50 voor tequila/wodka of iets dergelijks?
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:31 schreef blieblie het volgende:
Damn... Morgen gaat een kutdag worden bij Wiener.
Damnquote:Despite the fact that I run patrols in areas where there are people who just don't get the fact that we are here to help and have seen my fair share of IED's this is a different side of Iraq that is only seen by those who are really there. This little girl came up and just wanted to talk. typically kids are always asking for stuff. She was smoothing my hair down and said I had nice hair. Funny stuff. What a sweet little girl though. Her friend tried to get me to take her back to America with me. If I could I probably would.
1000 m mannen toch.quote:
okayquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
1000 m mannen toch.
Oh is al bezig.
Renate van der Zalmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:45 schreef amaranta het volgende:
Hoe heet die vrouw van die wennermans ookalweer? van die robijn reclame?
ja bedankt, ik dacht al dat het iets met renate wasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
Renate van der Zalm
Die heeft ook programma op SBS gepresenteerd geloof ik
moet zeggen dat ik er toch geen energie van krijgquote:Op zondag 19 februari 2006 14:25 schreef Blueman het volgende:
Hoppakee.
In Alkmaar staan ze ook weer met beide benen op de grond.
Ijshockey is ook vet om naar te kijken al is die puck soms echt niet te volgen
Je hebt er uitzonderingen op hequote:Op zondag 19 februari 2006 15:01 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik er toch geen energie van krijg
zal es kijken wat ik in huis heb...quote:Op zondag 19 februari 2006 15:02 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je hebt er uitzonderingen op he
Misschien wat up tempo muziek draaien. Misschien helpt dat.
Opgelost dmv het douchen of is het nog steeds matigquote:Op zondag 19 februari 2006 15:08 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
zal es kijken wat ik in huis heb...![]()
haha ja zoiets....quote:Op zondag 19 februari 2006 16:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Opgelost dmv het douchen of is het nog steeds matig
replayersquote:Op zondag 19 februari 2006 16:11 schreef amaranta het volgende:
vervelend voor je, in welke kroeg was het?
Nou ja naast het feit dat het een foute kroeg is...quote:Op zondag 19 februari 2006 16:13 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
replayers....een vriend van me werkt daar en van hem kreeg ik ook het drankje. Zal morgen es vragen wat ie ermee gedaan had
![]()
inderdaad ontzettend foute kroeg, was 2de x dat ik er kwam (op aandringen van de kudde waar ik mee was).quote:Op zondag 19 februari 2006 16:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja naast het feit dat het een foute kroeg is...
kun je inderdaad het beste even vragen wat er in zat
Replayers is toch tegenover de oude Schoen? of is dat de players?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:22 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
inderdaad ontzettend foute kroeg, was 2de x dat ik er kwam (op aandringen van de kudde waar ik mee was).
ga morgen schadevergoeding vrage
vanaf de kerk gezien ligt replayers aan rechterzijde en players links (gelegen aan dat pleintje)...quote:Op zondag 19 februari 2006 16:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Replayers is toch tegenover de oude Schoen? of is dat de players?
dit jaar was ie zeker goed jah!, maar vorig jaar was ie nobg 10 x beter!!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef FlowDesign het volgende:
Op Omroep Brabant tonprater Rob Scheepers uit Heeze als Jimmy Calypso is echt te grappig
Een gedicht:
Ik kreeg wel vaker tranen,
als ik keek in de ogen van een vrouw.
Maar nog nooit heb ik zo moeten janken,
als toen ik vur het eerst keek in dah ene oog van jou.
[afbeelding]
Klein stukje van z'n optreden: http://www.peperonline.nl/checkout.php?id_film=2&soort=4
Leuke film en dat nummer maakt het compleetquote:Op zondag 19 februari 2006 23:01 schreef Ingridh007 het volgende:
OMG!! Goed dat ik bluemans post zie!!!
* Ingridh007 _loves_ Scotty doesnt know!!!
Comedies van laag niveau zijn vaak wel stoer!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:04 schreef Ingridh007 het volgende:
Inderdaad!!!
Zag em ook in de videotheek staan, maja, alle comedies die ik goed vind (bijv Van Wilder) vindt mn vriendje slecht (hij houdt van Friends)
OP Z'N KANTJUUUHHHHH!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef r8ality het volgende:
Op op op op op op op ....
Like... Harold & Kumar go to White Castle?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Comedies van laag niveau zijn vaak wel stoer!
zoiets zou een vrouw niet gebeurenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:26 schreef omegaproject het volgende:
LOL
Ben ik gister naar de motorbeurs in Utrecht geweest, hardstikke gaaf allemaal! Gekocht: een paar zomerhandschoenen, een hefbrug (paddockstand), een waterdichte textielbroek en een beugelslot...
Wat blijkt nou:
- handschoenen: heb 2 verschillende handschoenen uit de bak gepakt en gekocht (ze lijken wel enorm veel op elkaar, paar minime verschillen (stiksels zijn anders en nog wat kleine verschillen)
- Paddockstand: zit 1 gat net niet goed geboord waardoor ik een schroef met veel geweld er in hem moeten draaien.
- Broek: De rits waarmee je de broek aan mijn (lederen) jas kan bevestigen zit andersom
Maar verder ben ik er wel blij mee hoorHet boeit me eigenlijk niet zo heel veel
hahaquote:Op maandag 20 februari 2006 18:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoiets zou een vrouw niet gebeuren![]()
Heb inmiddels contact gehad met de verkoper van de handschoenen, kan ze ff opsturen met een briefje er bij waarop staat welke ik moet hebben. Dan zorgt hij dat er 2 dezelfde mijn kant op komenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoiets zou een vrouw niet gebeuren![]()
dan heb je weer geluk gehadquote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heb inmiddels contact gehad met de verkoper van de handschoenen, kan ze ff opsturen met een briefje er bij waarop staat welke ik moet hebben. Dan zorgt hij dat er 2 dezelfde mijn kant op komen
Ja hequote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef r8ality het volgende:
Toevallig, ik heb gister Eurotrip nog zitten kijken. Hij blijft gewoon cool, alleen al vanwege Scotty doesn't know.
harold and kumar zijn echt het verhaal van de eeuw... kan echt iedereen gebeuren alleen dan 1000x minder...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja he
En Harold en Kumar goes to whitecastle is ook zo'n gave film
Whehehe dat was lachen jaquote:Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
We zijn flink bezig met RalliSport Challenge (voorheen: Destruction Debby voor de insiders)en hebben wat (50) gave filmpjes gemaakt
xbox had nog gekund, 360 niet, daar heb ik afgelopen vrijdag Need For Speed: Most Wanted en Fifa '06 op gespeeld. Ben niet snel onder de indruk van een console maar dit was echt prachtig om te zien.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:16 schreef febster het volgende:
Aan de grafische kwaliteiten te zien niet
je zou een keer PGR3 of Kameo moeten zien, das pas kwijlen.... en HDTV maakt alles nog 100x beter!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:28 schreef Mex_ het volgende:
[..]
xbox had nog gekund, 360 niet, daar heb ik afgelopen vrijdag Need For Speed: Most Wanted en Fifa '06 op gespeeld. Ben niet snel onder de indruk van een console maar dit was echt prachtig om te zien.
Dat was HDTVquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je zou een keer PGR3 of Kameo moeten zien, das pas kwijlen.... en HDTV maakt alles nog 100x beter!!![]()
Ja hallo meneer ehm,ik krijg de schroefdop van mijn bierfles er niet af met de flessenopener. Wat moet ik doen?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:26 schreef r8ality het volgende:
Seau, zo'n Bavaria helpdesk is wel iets heel anders dan een Gemeente Helpdesk. Iets maar, hoor
.
Meneer... mijn uitschuifbare bierglazenhouder is afgebrokenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:01 schreef r8ality het volgende:
IT Helpdesk doos.
Goeie managerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:49 schreef r8ality het volgende:
Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen?
Als ik met wat man wat wil gaan drinken voor het uitgaan, en heb geen plaats om dat thuis te doden, en geen 4/5 euro voor eent tequila wil betalen dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
cheap fuck
Als uitgaan je alleen maar om de drank gaat...blijf dan thuis
Indrinken om alcohol binnen te krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:20 schreef Solomon het volgende:
[..]
Als ik met wat man wat wil gaan drinken voor het uitgaan, en heb geen plaats om dat thuis te doden, en geen 4/5 euro voor eent tequila wil betalen dan?![]()
net zoals de rubics cube (ofzo)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:49 schreef r8ality het volgende:
Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen?
Zucht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja hallo meneer ehm,ik krijg de schroefdop van mijn bierfles er niet af met de flessenopener. Wat moet ik doen?
Ja hallo meneer, mag ik autorijden na 4 kratten bier?
Ik welquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:24 schreef silverpearl het volgende:
je kunt niet altijd geweldig zijn![]()
Toegeven, dit is uitzonderlijk! Een vent die zn fout toegeeftquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:24 schreef silverpearl het volgende:
Hij is een vent en geeft toe dat het zijn fout is
Welk bedrijf?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:33 schreef blieblie het volgende:
Ghe, anders cancel je gewoon ff een sollicitatiegesprek thingy 20 min voor aanvang van de afspraak.
Ach, hadden ze me maar moeten vraaagen of ik interesse had in hun vacature en wanneer ik dan wilde/kon komen.
Parlando. Die mafketels stuurden me vorige week een brief dat ik vandaag een afspraak had en dat ik om 9.45 in Heeze werd verwacht. Ik had echter nog nooit van het bedrijf gehoordquote:
Groot gelijk, gewoon niet gaan, nice website trouwensquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Parlando. Die mafketels stuurden me vorige week een brief dat ik vandaag een afspraak had en dat ik om 9.45 in Heeze werd verwacht. Ik had echter nog nooit van het bedrijf gehoord. Beetje rare manier van werven imho.
Dat had ik ook geconstateerd jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Groot gelijk, gewoon niet gaan, nice website trouwens![]()
[afbeelding]
Accenture niets geworden?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat had ik ook geconstateerd ja.
Die brief was overigens opgesteld door de vrouw van de directeur, zal wel zo een fijn familiebedrijf zijn dan.
Op oost hadden ze er ook genoegquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:50 schreef Ingridh007 het volgende:
Volgende keer wil ik overigens in T zitten, tussen de spanddoeken, mooi man![]()
ik zat er niet, maar als ik er had gezeten dan zou ik lekker burgelijk op noord zijn gaan zitten....quote:
Daar zitten alle wannabee-supportersquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik zat er niet, maar als ik er had gezeten dan zou ik lekker burgelijk op noord zijn gaan zitten....
Ooit van gezelligheid gehoordquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:20 schreef Solomon het volgende:
[..]
Als ik met wat man wat wil gaan drinken voor het uitgaan, en heb geen plaats om dat thuis te doden, en geen 4/5 euro voor eent tequila wil betalen dan?![]()
En dan ook niet even gedag komen zeggen hequote:Op woensdag 22 februari 2006 12:35 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik zat op oost
Maar ik zat op V, onder de verwarmingslamp natuurlijk
Ik had zo'n mooie gele jas aan. Bij binnenkomst stond ik daar. Samen met mijn andere gele jassen vrienden. Te wachten tot al die mensen die binnen kwamen zo'n prachtig plastic PSV hesje aan zouden doen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:03 schreef Ingridh007 het volgende:
O, jij was zeker diegene met dat plastic PSV hesje!!!
Ik had je niet herkend!
Ik was ongeveer de enige vrouw op die tribune, dus voor jou was ik iets makkelijker te herkennen
Wat schuift dat nou tegenwoordig?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik had zo'n mooie gele jas aan. Bij binnenkomst stond ik daar. Samen met mijn andere gele jassen vrienden. Te wachten tot al die mensen die binnen kwamen zo'n prachtig plastic PSV hesje aan zouden doen.
geweldige actie!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik had zo'n mooie gele jas aan. Bij binnenkomst stond ik daar. Samen met mijn andere gele jassen vrienden. Te wachten tot al die mensen die binnen kwamen zo'n prachtig plastic PSV hesje aan zouden doen.
Niet veel. 15 euro. Maargoed je ziet grotendeels van de wedstrijd en je bent er elke wedstrijd (competitie, beker, champions league, Nederlands elftal en dit jaar UEFA cup finale). Sommige vinden het misschien erg weinig maar ben er zo wel elke wedstrijd bij en krijg ik er nog een beetje geld voor ook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat schuift dat nou tegenwoordig?
Ik heb me een tijdje ook willen aanmelden. Dezelfde reden. Je krijgt geld om de wedstrijden te zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet veel. 15 euro. Maargoed je ziet grotendeels van de wedstrijd en je bent er elke wedstrijd (competitie, beker, champions league, Nederlands elftal en dit jaar UEFA cup finale). Sommige vinden het misschien erg weinig maar ben er zo wel elke wedstrijd bij en krijg ik er nog een beetje geld voor ook.
Toendertijd kreeg je 25 gulden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 07:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb me een tijdje ook willen aanmelden. Dezelfde reden. Je krijgt geld om de wedstrijden te zien
ijdeltuitquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Nou ik had em aan hoor!
Mn hele coupe naar de maan
PSV heeft inderdaad een erg gevaarlijke harde kernquote:
VVE? -->quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
PSV heeft inderdaad een erg gevaarlijke harde kern.
Verders alles okee hiero? Khad gisteren een VvE vergadering, wat is dat duf zeg.
Magoe, wel weet ik nu waar ik 1200 euro per jaar aan betaal.
Wat doen ze voor die 1200¤ (site verder niet grondig bekeken..)quote:De Belangenorganisatie voor eigenaren van
flats, etages, portiekwoningen en appartementen
in Verenigingen van Eigenaren
VvE is Verening van (huis)Eigenaren dwz. alle eigenaren van een appartementencomplex worden automagisch lid van de VvE van hun complex.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:02 schreef Mex_ het volgende:
[..]
VVE? -->
[..]
Wat doen ze voor die 1200¤ (site verder niet grondig bekeken..)
En wat gaan ze doen als je weigert om te betalen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
VvE is Verening van (huis)Eigenaren dwz. alle eigenaren van een appartementencomplex worden automagisch lid van de VvE van hun complex.
De club (Het bedrijf, die lui kosten klauwen met geld) waar jij de site van gevonden hebt doet de administratieve kant van een aantal van die verenigingen (ook die van ons) omdat je als bewoner geen zin hebt in een berg rompslomp die daar bij komt kijken.
Als bewoner van een complex betaal je maandelijks servicekosten aan de VvE en uit die pot wordt al het onderhoud (buitenkant, trappenhuis, halletje, etc.) van het complex betaald. Dwz. Als het dak van het gebouw gaat leggen moet dat gerepareerd worden. Als je een beetje actieve kloppende VvE hebt is er genoeg geld in kas om die financiele klap op te vangen. Als de boel geschilderd moet worden, wordt dat geregeld etc.
Dus... Ik betaal per maand ongeveer 100 euro. Hiervoor krijg ik terug dat er wordt schoongemaakt, geschilderd en onderhoud wordt gepleegd aan het gebouw. Het bedrijf VvE (Heel fijn, dingen hetzelfde noemen) regelt alles. Dus als wij besluiten dat het dak vervangen moet worden. Zijn het niet de bewoners die dat moeten oplossen. Neej, iemand van dat bedrijf vraagt offertes op, zorgt ervoor dat het netjes gebeurd etc.. Ook als er iemand uit het complex de bijdrage niet betaald gaat dat bedrijf daar achteraan.
De usual thing. aanmaningen, bevelen, deurwaarders, etc. Denk ik...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
En wat gaan ze doen als je weigert om te betalen?
Maar goed, jij was hier al ruimschoots voor de aankoop van je appartement van op de hoogte?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
De usual thing. aanmaningen, bevelen, deurwaarders, etc. Denk ik...
Geen behoefte aan om het proefondervindelijk te testen.
Staat er in je koopcontract dan dat je verplicht moet deelnemen aan die ongein?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
De usual thing. aanmaningen, bevelen, deurwaarders, etc. Denk ik...
Geen behoefte aan om het proefondervindelijk te testen.
Tuurlijk...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:25 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Maar goed, jij was hier al ruimschoots voor de aankoop van je appartement van op de hoogte?
Ach, het valt wel mee hoor. Het is vooral makkelijk (en ja, beetje duurquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Staat er in je koopcontract dan dat je verplicht moet deelnemen aan die ongein?
Ja sorry, ik ben niet zo'n voorstander van gemeenschappelijke rommel... en al helemaal niet wanneer je er verplicht aan mee moet doen.
Wel iets om mee te nemen als je bv een maximale hypotheek wil waar je eigenlijk al voor krom moet liggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tuurlijk....
Sterker nog, het is in Nederland sinds vorig jaar zelfs verplicht dat er een goed opgezette VvE is in elk appartementencomplex.
Mjaah, ongeveer. Maar het kan een stuk hoger of lager zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Wel iets om mee te nemen als je bv een maximale hypotheek wil waar je eigenlijk al voor krom moet liggenDie 100¤ is ongeveer gemiddeld?
1500¤ per maand!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mjaah, ongeveer. Maar het kan een stuk hoger of lager zitten.
Bijv. complexen met een lift hebben een stuk hogere bijdrage omdat die dingen godsgruwelijk duur zijn om te onderhouden. Complexen met een zgn. slapende vereniging hebben geen of heel weinig servicekosten. Maar als er een keer iets moet gebeuren ben je wel de sjaak. Ik heb bijdragen gezien tussen de 5 euro per maand (tis me nog onduidelijk waar dat heen ging, je kan er namelijk niets mee) tot 150 euro per maand. En dat waren de betaalbare complexen dan
. Ik geloof dat je voor het penthouse van de Regent 1500 euro per maand servicekosten betaald
(Heb ik ooit ergens gelezen).
Filmpjequote:MALIBU - Een meer dan een miljoen dollar kostende Ferrari Enzo is in Californië van de weg geraakt en verongelukt. Wonderwel vielen er geen slachtoffers, maar de wagen is total loss. De man die op de passagiersstoel zat, claimde dat de bestuurder was gevlucht. Naar die man wordt nog gezocht.
Dan moet je gaan huren. Dat is de enige oplossing waar je zo min mogelijk last hebt van het onderhoud wat een huis of appartementencomplex nodig heeftquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Nou laat dat appartementje maar zitten
Als je een app. huurt moet je ook elke maand een bijdrage betalen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan moet je gaan huren. Dat is de enige oplossing waar je zo min mogelijk last hebt van het onderhoud wat een huis of appartementencomplex nodig heeft.
Ja?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je een app. huurt moet je ook elke maand een bijdrage betalen.
RAAAAWR!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Ieuw.... een basic instinctje.
Precies.quote:Op donderdag 23 februari 2006 07:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb me een tijdje ook willen aanmelden. Dezelfde reden. Je krijgt geld om de wedstrijden te zien
Qua zussen, weiger ik zowiezoquote:
Ja,quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja?
Maar dan heb je verders geen last van VvE's, want je bent dan geen eigenaar.
Das wel matig. Wel moeten dokken maar niet mogen beslissen wat er mee gedaan wordt.
Onsexy hige ass skibril en dan knalblauwquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:58 schreef blieblie het volgende:
Fotooow!!! Zo een onsexy huge ass skibril? Of een spacy coole kerel brilletje.
maak um even open danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Onsexy hige ass skibril en dan knalblauw
Foto gaat nu niet lukken aangezien mijn koffertje al dicht zit
Nee joh!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:18 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
maak um even open dan![]()
ben beniewd...na de vakantie wil ik wel de foto's zien he!!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee joh!
Mijn koffertje blijft dicht!
Maar na de vakantie gaan we wel keertje samen pics kijken
Ik vertrek om 18.00 vanuit Eindhoven dus denk dat ik zo eens offline ga en eens ga vertrekken naar Eindhoven.
Mensen.. fijne carnaval en
Hier hedde alvast een wispofoto:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:18 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
maak um even open dan![]()
ben beniewd...na de vakantie wil ik wel de foto's zien he!!
Beetje hoofdpijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:42 schreef Anthraxx het volgende:
Eh, op dit moment ziek. Maar wel goed over het algemeen. Beetje druk met studie en niet studie gerelateerde zaken
En met jou?
Ik ben het nodige kansloze volk al tegen gekomenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nu vakantie.
Hoe gaat het met het carnaval bij jullie?
Ach ja, hun feestjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:56 schreef Anthraxx het volgende:
Whehe. De rest van het topic geloof ik wel
Ik heb het vorig jaar met Lotte gevierd. Vond het wel leuk. Maar nu even de komende tig jaar niet meerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ach ja, hun feestje.
Lijkt jouw het wel leuk dan?
Één dag toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar met Lotte gevierd. Vond het wel leuk. Maar nu even de komende tig jaar niet meer
Ik vind ook dat iedereen zich aan jou aan moet passen ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:39 schreef r8ality het volgende:
Ik vier ook geen carnaval. Sterker nog, wanneer komt daar een wet voor? Dat mensen gewoon wel op maandag en dinsdag gaan werken, doe dat stinkende carnaval maar in het weekend. Achterlijke Limbo's en Brabo's.
Natuurlijk ... want je weet toch; alles wat Joost doet is goed ..... al het andere is vout.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vind ook dat iedereen zich aan jou aan moet passen ja.
als je nix fatsoenlijks erover te melden hebt, hou dan gewoon je $^#......quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:39 schreef r8ality het volgende:
Ik vier ook geen carnaval. Sterker nog, wanneer komt daar een wet voor? Dat mensen gewoon wel op maandag en dinsdag gaan werken, doe dat stinkende carnaval maar in het weekend. Achterlijke Limbo's en Brabo's.
Dat ging mij te ver. Niets dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tsssk... En wat had Lotte je aangetrokken?.
Voor de mensen die het wel leuk vinden....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:43 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
als je nix fatsoenlijks erover te melden hebt, hou dan gewoon je $^#......
en voor de mensen die het wel leuk vinden
ALAAF!!!
![]()
Das helemaaaaaaal geen carnavalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat ging mij te ver. Niets dus.
ik zal zwaaien als ik je herken!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:48 schreef gazylady het volgende:
Alaaf!![]()
Zo, heb er al zin in!! Heb net m'n laarzen goud geverfdDalijk nog ff snel m'n rokje maken en klaar is m'n Bling-Ding outfit.. Misschien tot vanavond voor diegene die gaan!
![]()
Nee, ik ken Lotte net iets meer dan een jaar. En mijn haar is er al ruim 2.5 jaar afquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das helemaaaaaaal geen carnaval.
Of was dat nog in je lang haar periode. Dan kon je gewoon zeggen dat je verkleed was als hard rocker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |