Dan is ditquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Donatello... je weet wel, die turtle
Jah joh ... heb je dat puin ook al weggebracht?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:10 schreef r8ality het volgende:
Nou ik mag van ellende doodvallen als OGD maandag aan het werk is op de Demer/Vrijstraat.
Prachtig ook hoe die kleur paars overal het zelfde isquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan is dit
[afbeelding]
een mooi carnavalskostuum voor hem
quote:
quote:Don't stop movin', baby
Only booties drive me crazy
Wiggle wiggle, wiggle wiggle
Don't stop movin', baby
Hey, hey, hey
Wiggle wiggle
Hey, hey, hey
Wiggle wiggle
Put your wares on my face
I love the way your booty shake
Girl you got to suck my dick
And you got to suck it quick
Hey, hey, hey
Wiggle wiggle
Hey, hey, hey
Wiggle wiggle
Don't stop movin', baby
Don't stop movin', baby
Don't stop movin', baby
Don't stop movin', baby
Hey, hey, hey
Wiggle wiggle
Hey, hey, hey
Energy
Energy
Energy
Energy
Energy
Energy
Energy
Energy
Hey, hey, hey
Wiggle wiggle
Hey, hey, hey
Wiggle wiggle
Don't stop movin', baby
Don't stop movin', baby
Don't stop movin', baby
Don't stop movin', baby
Yeah, this is the Outhere Brothers coming back at your ass for the 9-4
For all you motherfuckers who get enough
We're coming back
Ruthless floyd crazy, ya know what I'm sayin'
Don't stop movin', baby
Hey, hey
Don't stop movin', baby
Hey, hey
Wiggle wiggle wiggle wiggle
Don't stop movin', baby
Hey, hey
Don't stop movin', baby
Hey, hey
Don't stop movin', baby
Hey, hey
Don't stop movin', baby
Hey, hey
Don't stop movin', baby
Hey, hey
Don't stop movin', baby
Hey, hey
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:36 schreef ArTiC het volgende:
wiggle wiggle
damn...nummer komt ui 1993 ofzo?
Nee, 1995 dus:
The Outhere Brothers / Don't Stop (Wiggle Wiggle)
Year: 1995
Track Title
2. Don't Stop (Original 1994 Radio Version)
Kan wel, maar dat doe ik niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:37 schreef omegaproject het volgende:
[..]
*zucht*
Zou je hem misschien een beetje kunnen editten zodat ie niet 2 schermen beslaat
Singlerelease was 1995quote:
2 aanhangers (1 afval nieuwe pand, 1 afval oude pand). En misschien, moet eerst naar school en dan NOG een verhuizingquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:15 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jah joh ... heb je dat puin ook al weggebracht?
Als je morgen nou ook ff naar kantoor komt, dan gaan we gewoon ff de verhuizing vieren met een hoop bier
Je hebt toch zo'n hekel aan carnaval?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb een kapiteins uniform gekocht voor de Carnaval
Dat is Joost.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:51 schreef febster het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n hekel aan carnaval?
Eeuh, dat verklaart een hoopquote:
wat een ontdekking he?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef RemcoW85 het volgende:. Mijn stad heeft een naamtopic
.
* RemcoW85 is weer weg, moest het alleen even kwijt.
Zo ver weg is het trouwens niet
Ik gok the OC, en dan de zwartharige die net met de andere zwartharige kerel het bed heeft gedeeldquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Ingridh007 het volgende:
wtf is Rachel Bilson.
Dit weekend weer open weekend op de club :/
Hallo paupers :/
Juist wel, door de week geen gezeur aan je harsesquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:10 schreef omegaproject het volgende:
Zo'n vriendin aan de andere kant van Nederland lijkt me echt een ramp
Ik bedoel; nou zíjn vriendinnen al duur....
Dat zeker ja, geen verplichtingenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Juist wel, door de week geen gezeur aan je harses
Ach zelfs toen vriendje in seedorf zat kon ik nog zeuren, lang leve de telefoonquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Juist wel, door de week geen gezeur aan je harses
Lange leve de uitknopquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:31 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ach zelfs toen vriendje in seedorf zat kon ik nog zeuren, lang leve de telefoon
Ow we worden beschoten, ik moet ophangenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef febster het volgende:
[..]
Lange leve de uitknop
Sorry schat, ik was op oefening, mochten onze telefoon niet mee nemen
*in Afghanistan*quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow we worden beschoten, ik moet ophangen
Ja, ze e-mailen nooit terug en telefonisch verwijzen ze mij naar een zaak in EHVN die voor hen het servicepunt is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
iemand anders ook last van samsung klantenservice?
Zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb een kapiteins uniform gekocht voor de Carnaval
-3 en -5.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:32 schreef Ingridh007 het volgende:
Wat voor sterkte heb je?
Ik heb dat ook wel eens en draag -4, hierdoor knipoog ik dan soms naar mensen waar ik helemaal niet naar wil knipogen
Ow zow... Ksnap. Ik loop in het algemeen niet zo vaak met 1 lens rond sinds ik ontdekt heb dat als ik aan het einde van het half jaar een incompleet setje lenzen heb ik gewoon een lens graties (uhuh) krijg om dat setje compleet te krijgen. (Heb vroegah wel eens een maand met 1lens rondgelopen omdat ik mijn laatste lens perongeluk kapot druktequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:11 schreef Ingridh007 het volgende:
Alleen als ik maar 1 lens heb, om scherp te stellen knipoog ik dan even met t oog zonder lens.
Sanne Wallis de Vries is bijzonder matig idd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:04 schreef FlowDesign het volgende:
Waarom zijn mannen nou eigenlijk grappiger dan vrouwen?
Noem 1 echt grappige cabaretière... ik weet er geen. Cabaratiers genoeg daarentegen!
Vrouwelijke cabaretiers zijn altijd slechtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:04 schreef FlowDesign het volgende:
Waarom zijn mannen nou eigenlijk grappiger dan vrouwen?
Noem 1 echt grappige cabaretière... ik weet er geen. Cabaratiers genoeg daarentegen!
Kijk nou eens deze 2 meisjes níet grappig zijn. Hopeloos gewoon.
Waarom wel?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:47 schreef _DeBje_ het volgende:
Hey, waarom heb ik geen titel in de openingspost?![]()
Kom bij mij schilderenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:34 schreef Blueman het volgende:
Bleh. verveel me zo erg dat ik straks maar ff een paar pilsjes ga pakken in Eindhoven en even doe bij-ouwerhoeren met wat vrienden. Heb gewoon heel het weekend niets gepland staan..
je gaat niequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:34 schreef Blueman het volgende:
Bleh. verveel me zo erg dat ik straks maar ff een paar pilsjes ga pakken in Eindhoven en even doe bij-ouwerhoeren met wat vrienden. Heb gewoon heel het weekend niets gepland staan..
Nee heb het gecanceldquote:
cheap fuckquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:46 schreef Solomon het volgende:
Waar kun je eigenlijk ergens in de buurt van t centrum goedkoop drinken, en dan doel ik op +/- 1.50 voor tequila/wodka of iets dergelijks?
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:31 schreef blieblie het volgende:
Damn... Morgen gaat een kutdag worden bij Wiener.
Damnquote:Despite the fact that I run patrols in areas where there are people who just don't get the fact that we are here to help and have seen my fair share of IED's this is a different side of Iraq that is only seen by those who are really there. This little girl came up and just wanted to talk. typically kids are always asking for stuff. She was smoothing my hair down and said I had nice hair. Funny stuff. What a sweet little girl though. Her friend tried to get me to take her back to America with me. If I could I probably would.
1000 m mannen toch.quote:
okayquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
1000 m mannen toch.
Oh is al bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |