Ow oke. Nouwja dan moet je niet zeurenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hallowww! Daarvan heb ik afgelopen zomer de diploma gehaald
Dat is ook niet helemaal waar want ik heb ook al meerdere vakanties op moeten offeren voor projecten op school en ik zit op het HBO.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:35 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Moest je maar HBO gaan doen.
MBO danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar want ik heb ook al meerdere vakanties op moeten offeren voor projecten op school en ik zit op het HBO.
Ik loop hem te jennen.. moet ie maar duidelijk zijn met wat ie verkooptquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:39 schreef kinky_queen het volgende:
Dizer wil een deal
Wat is het toch een scheetje
![]()
Ik zag hem laatst bij de Boudisquequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:42 schreef kinky_queen het volgende:
Waar vind jij die r2 editie dan voor een tientje?
Dat weet ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:42 schreef kinky_queen het volgende:
btw, die CDA gaat voor gemiddeld ¤230,-
Ach, we hebben even kunnen lachen. Is het een vriendje van je of zo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:45 schreef kinky_queen het volgende:
Daniel weet dat ook, vandaar zijn reactie
![]()
Zie je mij reageren op die aanbieding? Nopequote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch jammer dat er behoorlijk wat rotzooi tussen zit...
dan heb je nog veel geslapen. als ik aan de 4,5 uur per nacht zat de afgelopen week dan was t veelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ga maar eens slapen. De afgelopen dagen niet boven de 6 uur per nacht uit gekomen dus heb nog wat in te halen.
Truste
dat kun je zelf nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:39 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen door m`n oom m`n nieuwe auto radio laten installeren![]()
dudequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |