Nou hierin kan ik met je meegaan ik zit sinds de kerst nog op een brief te wachten! Een bejaarde postbode die zowat het verkeerde pakketje bezorgt en post die ruim op tijd in de brievenbus lag niet de volgende dag in huis!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:16 schreef Bopmorn het volgende:
Kut tpg
Ik stuur een pakketje naar iemand op komt hij niet aan!![]()
![]()
Dus ik een brief schrijven en emailen nog niets ontvangen
Die jongen niet blij![]()
Ik niet blij![]()
En te tpg maar lachen![]()
Hahah: ownd bij mijn TT!
Ja tracktrace zegt dus dat hij is aangekomen/afgeleverdquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:18 schreef Alicey het volgende:
Waar is het pakketje volgens track&trace dan gebleven?
Je weet zeker dat ontvanger er niet een extratje probeert uit te slaan oid? (weet niet of het een bekende van je is of via marktplaats oid)quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:19 schreef Bopmorn het volgende:
[..]
Ja tracktrace zegt dus dat hij is aangekomen/afgeleverd![]()
Aan je schrijfstijl te zien is er grote kans dat je het adres volledig foutief hebt opgeschreven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:16 schreef Bopmorn het volgende:
Kut tpg
![]()
Ik niet blij![]()
Ja dat weet ik zeke van nietr, het ging maar op 5euroquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je weet zeker dat ontvanger er niet een extratje probeert uit te slaan oid? (weet niet of het een bekende van je is of via marktplaats oid)
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:20 schreef beyond_cool het volgende:
[..]
Aan je schrijfstijl te zien is er grote kans dat je het adres volledig foutief hebt opgeschreven.
Jah.. doe dat dan ook niet sufkut!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:25 schreef Bopmorn het volgende:
uxhvy, gi kak nei zla
Probeer nou toch niet steeds woorden met meer dan twee lettergrepen te typen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:25 schreef Bopmorn het volgende:
uxhvy, gi kak nei zla
okquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:28 schreef beyond_cool het volgende:
[..]
Probeer nou toch niet steeds woorden met meer dan twee lettergrepen te typen!
*Maakt open en vindt baksteen*quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Naar die 5 euro kun je fluiten, bedankt voor je pakketje !
DOEI
Okay en waarom 'kutvoeten' ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:16 schreef Bopmorn het volgende:
Kut tpg
![]()
Ik niet blij![]()
ik vrees dat hij daar zometeen een topic over opentquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Okay en waarom 'kutvoeten' ?
nee dat mag echt niet hoor! Het is tenslotte in deze topictitel genoemdquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:56 schreef Sjengservice het volgende:
[..]
ik vrees dat hij daar zometeen een topic over opent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |