Dear Mr / Mrs -> Yours faithfullyquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
heb je niet zoiets als "dear ms/mr aydogan" in het engels? geloof van wel toch?
komt niet zo netjes over, mijns inziens. ik zou bij twijfel echt voor LS gaan. Dan zit je zeker goed.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
heb je niet zoiets als "dear ms/mr aydogan" in het engels? geloof van wel toch?
dat is een afsluiting toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:22 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dear Mr / Mrs -> Yours faithfully
Aan de andere kant kom ik ook Mr. Emine's tegen met Google.. Naam lijkt me androgyn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:22 schreef Lienekien het volgende:
Eerste hit op google: 't is een meisjesnaam.
dan zou ik eerder ms doen (ze hoeft niet getrouwd te zijn en wij doen ook niet meer aan dat onderscheid)quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:16 schreef Drifter__ het volgende:
Mrs.
Jah, klopt.. Aanhef met afsluitingquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is een afsluiting toch?
Aangezienb de achternaam zou het nog wel eens een grap kunnen zijn danquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aan de andere kant kom ik ook Mr. Emine's tegen met Google.. Naam lijkt me androgyn.
Bedoel je niet 'gezien de achternaam'?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezienb de achternaam zou het nog wel eens een grap kunnen zijn dan.
Da's in het Nederlands niet meer in zwang. En ik vraag me sterk af of ze het in het Engels als aanhef gebruiken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:29 schreef c0nd0r het volgende:
gewoon LS (Lectori Salutem, gegroet die dit leest of iets van die strekking) zit je altijd goed
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'gezien de achternaam'?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |