abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35197132
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:20 schreef Elgigante het volgende:

[..]

toch wel getrouwd neem ik aan?
Yep. Maar ik weet waar je op doelt. En helaas moet ik bekennen dat ik geen maagd was toen ik in huwelijk trad. Dus inderdaad ik deed aan sex voor het huwelijk. En niet een klein beetje ook.
pi_35218775
De vakantimam met Frits Bom

PS. Als Cohen meer moslims wil zien in soaps, waarom dan ook niet meer evangelisten, scientology aanhangers, zenboeddisten, orthodoxe joden, devote roomskatholieken etc.? Cohen verwart religie met iets anders.
pi_35221157
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:11 schreef SuphaZone het volgende:

[..]

Yep. Maar ik weet waar je op doelt. En helaas moet ik bekennen dat ik geen maagd was toen ik in huwelijk trad. Dus inderdaad ik deed aan sex voor het huwelijk. En niet een klein beetje ook.
staat daar eigenlijk een religieuze straf op?
Yeah baby Yeah!
pi_35230936
terug naar de TH. Ik vind dat Cohen weer andermaal laat zien dat zijn "koekje erbij en lekker gaan praten" methode t.a.v. de Moslims niet meer van deze tijd is aangezien hoe wij hier in Nederland toch niet aansluit bij wat sommige moslims willen. Hoe je het wendt of keert hun God staat boven onze wetten en ze zullen het nooit accepteren.En als je weet dat iemand dus zo is, dan ga je zeker niet onnodig weer lekker op de koffie en praten zoals je ook niet dweilt met de kraan open.
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_35232119
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:47 schreef Elgigante het volgende:

[..]

staat daar eigenlijk een religieuze straf op?
Wat denk je van zweepslagen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_35232526
Hoe denken jullie hoe Jobje aan zijn baan is gekomen? Niemand heeft op hem gestemd om burgemeester te worden, d'r is maar één manier in Nederland on zo'n baan te bemachtigen: likken likken likken likken likken likken .....
Dus Job, de likker, Cohen probeert moslims te likken, ja had je wat anders verwacht?
pi_35233086
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:56 schreef dVTB het volgende:
Ik was eigenlijk al een tijdje islam-moe. Je kunt geen tv aanzetten, of er komt zo'n jurk voorbij, of er is weer een nieuwsbericht te zien, of een discussieprogramma gaande. En de moslims die je op tv ziet, zijn niet zelden ook nog van die onaangepaste burka-types. Laatst zo'n tv-programma rond twee van die ingepakte moslimmeiden, of vorige week bij de cito-toets op Nederland 3 weer zo'n excuus-moslima in het zwart, als deelneemster goed zichtbaar in beeld gezet.

Het wordt er juist veel te dik bovenop gelegd en het wordt ons veel te veel opgedrongen. En als het nou ergens aan bijdroeg, maar dat doet het overduidelijk niet. Moslims hebben hier al jarenlang een eigen omroep en krijgen ruimschoots aandacht in de media. Je bereikt er allemaal niks mee. Veel moslims kijken via de schotels toch naar andere zenders en jongeren hebben echt geen boodschap aan een soap waarin moslims vreedzaam samenleven met homo's en ongelovigen.
http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp

Inviting questions

Muslims can create opportunities for non-Muslims to ask questions by simple actions that reflect living Islam like saying "Insha Allah" (God willing) when talking about a future activity; saying that they are going to prayer during Salaat time; brothers wearing Kufis; sisters wearing Hijab

The bottom line

We should use every opportunity to sensitize non-Muslim peers and school staff to Islam and to establish an environment in which everywhere a non-Muslim turns, he notices Islam portrayed in a positive way, is influenced by it and eventually accepts Islam with Allah's guidance, Insha Allah (if God wills).

"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_35234558
Beste Job (vzmh),
Eerlijke turk met eigen auto zoekt werk,
Groetjes, Ali

Waarom maken ze geen tv-programma waarin Allochies kunnen laten zien hoe ze proberen werk te vinden in de Neerlandse maatschappij, incluus solicitatie brieven vol spelfouten en solicitatiegesprekken dus.
Dan kan die gemeenschap laten zien hoe zeer wij het mis hebben met onze vooroordelen

Wie stapt er naar van den Ende?
pi_35234823
Maak een serie over geestelijken en politici in bepaalde arme landen waar bakken geld naartoe gaan, maar waar men genoeg geld over heeft voor haatzenders, bedreigingen en prijzen op de hoofden van cartoonisten/schrijvers wereldwijd.
  Moderator zaterdag 18 februari 2006 @ 23:35:24 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35240675
ik vind het een goed plan, die soaps zijn veel te onrealistisch ... ze laten altijd de deur open, doen nix op slot en wordt er iets gejat?

nee

ik ben voor meer allochtonen in soaps, je hoeft toch niet te kunnen acteren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_35243206
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:35 schreef sp3c het volgende:
ik vind het een goed plan, die soaps zijn veel te onrealistisch ... ze laten altijd de deur open, doen nix op slot en wordt er iets gejat?

nee

ik ben voor meer allochtonen in soaps, je hoeft toch niet te kunnen acteren
Hoezo dat dan ???
Meer ?? alsof er nog niet genoeg zijn ? de shouf shouf en alle andere series zijn er tog al ?

Nee, ik denk niet dat voor de zoveeeeeeeelste keer het probleem bij de autochtonen neerleggen een verschil zou uit maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')