Ik lik niet in bij ezels.quote:
Duidelijk....quote:
Ben jij blauw/donkerblauw/rood/paars?quote:
Genoeg crewleden, kies maar uit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen.. maar bij wie he?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Genoeg crewleden, kies maar uit.
Het overgrote deel van de rest van de mannelijke bevolking ook..maar zegt dat iets?quote:
Ik zég ook watquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de rest van de mannelijke bevolking ook..maar zegt dat iets?
Vertel, verwen ons met jouw wijsheid.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Misstique het volgende:
Overigens is inlikken onder een bureau niet aan te raden.
al eens een schop gehad?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Misstique het volgende:
Overigens is inlikken onder een bureau niet aan te raden.
Hoe kan ik die lieve oogjes nou toch iets weigeren?quote:
Hmmm.. zo dus..quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoe kan ik die lieve oogjes nou toch iets weigeren?
Bulten op hoofden en zulcks.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vertel, verwen ons met jouw wijsheid.
Ja als z'n vrouw opeens binnen komt schrik je wel even..quote:
IK BEN GESTOPT KUTHOER! BIEDT ME DAN OOK GEEN SIGARETTEN AAN!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:29 schreef Chowi het volgende:
Het is een complot. Kom ik zo bij de kassa, met spul voor vanavond. Die kassamiep zo:
"En een pakje Camel erbij?"!
Maar ik moest nog betalen! Hoe kan ik zo'n vraag nou afslaan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
IK BEN GESTOPT KUTHOER! BIEDT ME DAN OOK GEEN SIGARETTEN AAN!
En dan weglopen.
quote:
Ja, dan weet de rest het ook gelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
IK BEN GESTOPT KUTHOER! BIEDT ME DAN OOK GEEN SIGARETTEN AAN!
En dan weglopen.
gewoon nee zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik moest nog betalen! Hoe kan ik zo'n vraag nou afslaan?
mooie bijkomstigheid idd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan weet de rest het ook gelijk.
Zelfkennis.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
Ik ben zwak.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:34 schreef Janetje het volgende:
Wat is dietoch eigenlijk vies.. net als de
![]()
Bah.. stomme smileys
Komt wel goed hoorrrrrrrquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
Ik ben zwak.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:34 schreef Janetje het volgende:
Wat is dietoch eigenlijk vies.. net als de
![]()
quote:Bah.. stomme smileys
neuken?!!!????!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
Ik ben zwak.
Don't you even think about it Mr. Donkey....quote:
Nouhou.quote:
Zó zwak is ze nou ook weer niet..quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
neuken?!!!????!!!??!!!!:D???
boehoeeequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zó zwak is ze nou ook weer niet..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
neuken?!!!????!!!??!!!!:D???
Awwww..quote:
Het blijven mannen... altijd proberen misbruik te maken van de situatiequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zó zwak is ze nou ook weer niet..
zouden vrouwen nou nooooooooit doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het blijven mannen... altijd proberen misbruik te maken van de situatie![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
De vuigaards...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
zouden vrouwen nou nooooooooit doen
Nee idd!!! Wij zijn allen integer en sereen!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nee. Wij zijn lief.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb Martijn al, moet ik van hem zeggen.quote:
Ow ja, ik ging ook wat doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
*meldt.
Ik ga weer werken. Tabee. Rollator. Spreek je, ouwe. Homies.
Werkze vuige ezelmans.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
*meldt.
Ik ga weer werken. Tabee. Rollator. Spreek je, ouwe. Homies.
Eva.. dankzij de duivel.. en dát schijnt een vent te zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:41 schreef mcDavid het volgende:
ik bedoel maar... wie begonnen er nou, met van de boom der wijsheid eten [afbeelding]
ken ook verhalen dat het een vrouw isquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eva.. dankzij de duivel.. en dát schijnt een vent te zijn.
da's geen mensquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee het is écht zo. Ik moet van Martijn zeggen dat ik lief ben, en níet erg.quote:
punt 1: bummerquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb Martijn al, moet ik van hem zeggen..
Overigens.. de bijbel is een fictief verhaal dat een ietwat wereldwijd is uitgebreid.. welke historische waarde heeft dát nou weer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's geen mens
en het was heul niet dankzij de duivel, ze was gewoon eigenwijs! een vrouw!
als je nou van mij moet zeggen dat je een stomme sloerie bent, doe je dat dan ook?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee het is écht zo. Ik moet van Martijn zeggen dat ik lief ben, en níet erg.
Jij gehoorzaamt Martijn in alles?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee het is écht zo. Ik moet van Martijn zeggen dat ik lief ben, en níet erg.
Zomaar?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
punt 1: bummer
punt 2: martijn blaat wel meer
doe niet zo eigenwijsquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Overigens.. de bijbel is een fictief verhaal dat een ietwat wereldwijd is uitgebreid.. welke historische waarde heeft dát nou weer.
maar ze had ook te horen gekregen van god dat het niet mochtquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, niet álles. Wel veel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij gehoorzaamt Martijn in alles?
Maar ik heb wel gelijk.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar ze had ook te horen gekregen van god dat het niet mocht
en god is ook een man, volgens de bijbel dan
Beter laat dan nooitquote:
ik moet toegeven dat je daar best wel een sterk punt hebtquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als vrouwen mannen in alles zouden volgen zou de wereld wel héél overbevolkt zijn nu.
Kinderflesjes alom.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik moet toegeven dat je daar best wel een sterk punt hebt
vrouwen zijn gemaakt om het mannelijke ras in stand te houden!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:47 schreef Janetje het volgende:
[..]Als vrouwen mannen in alles zouden volgen zou de wereld wel héél overbevolkt zijn nu.
Hij heeft opgehangen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:47 schreef nyny83 het volgende:
Hoi Martijn![]()
Kom je ook gezellig meebeffen?
En daar hebben ze de man helemaal niet voor nodig he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vrouwen zijn gemaakt om het mannelijke ras in stand te houden!
daar hebben mannen vrouwen voor nodigquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
En daar hebben ze de man helemaal niet voor nodig he?
Nee laat maar nuquote:
Ach.. beetje van dat zaadspul invriezen, over een poosje wat heen en weer klonen. Kunnen jullie ook oprotten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daar hebben mannen vrouwen voor nodig
Bingo, de essentie van dit hele universum in een notedop.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daar hebben mannen vrouwen voor nodig
Aaaaight.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. beetje van dat zaadspul invriezen, over een poosje wat heen en weer klonen. Kunnen jullie ook oprotten.
wat handig dat dat allemaal door mannen is uitgevonden hequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. beetje van dat zaadspul invriezen, over een poosje wat heen en weer klonen. Kunnen jullie ook oprotten.
de hufter.quote:
Zou ik een gevoelige snaar of zaadleider geraakt hebben?quote:
Ja.. wij geven jullie de opdracht je eigen graf te graven en je hebt het niet eens door.. heerlijk toch.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat handig dat dat allemaal door mannen is uitgevonden he
Kloptquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel zonder mannen, maar jullie zouden het niet eens willen. Geef het maar toe.
opdracht?? nu geef je jezelf toch echt teveel credit hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. wij geven jullie de opdracht je eigen graf te graven en je hebt het niet eens door.. heerlijk toch.
Alleen mannen zijn zo dom om daarin te trappenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. wij geven jullie de opdracht je eigen graf te graven en je hebt het niet eens door.. heerlijk toch.
[..]
Onbewust natuurlijk.quote:
Het is een complot!! Ik zég het je!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:53 schreef nyny83 het volgende:
Jullie kunnen wel zonder mannen, maar jullie zouden het niet eens willen. Geef het maar toe.
Het zijn afleidingsmaneuvres, van die mannen die soms lief doen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is een complot!! Ik zég het je!!
Ik hoop het voor ze!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zou ik een gevoelige snaar of zaadleider geraakt hebben?
En toch trap ik er elke keer weer inquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het zijn afleidingsmaneuvres, van die mannen die soms lief doen.
Alleen maar om in leven te blijven..
Same here..quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
En toch trap ik er elke keer weer in![]()
Do ya feel my pain sista?quote:
I feel da pain sistah..quote:
Wil je alsjeblieft dat wezen 'man' niet met vrouwen vergelijken zegquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:01 schreef Chowi het volgende:
Nee, ik denk dat "mannen" gewoon niet bestaan. Dat ze verwilderde vrouwen zijn. Alles is afgeleid van het geniale wezen "de vrouw".
Come, let us mourn together.quote:
*zwarte kleren aantre.. oh wacht, die heb ik al aan..quote:
*zachtjes zingtquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
*zwarte kleren aantre.. oh wacht, die heb ik al aan..
*sip kij... oh wacht.. zo keek ik al..
*rouwt.
*meeneuriet..quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
*zachtjes zingt
Miserere dominus
*meezingtquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
*zachtjes zingt
Miserere dominus
Mijn stemming verandert echter altijd spontaan bij binnenkomst van blauw.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:19 schreef Stofje het volgende:
*PI-check.
*Iedereen alle vrouwen chagrijnig
*Weg.
verklaart je bruine neusquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mijn stemming verandert echter altijd spontaan bij binnenkomst van blauw.
Ben je nou nog steeds geen mod?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mijn stemming verandert echter altijd spontaan bij binnenkomst van blauw.
Ik wil geen mod zijn, veel te veel werkquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds geen mod?Schande! Na zoveel likken had je verdomme al admin moeten zjin.
Nou!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wil geen mod zijn, veel te veel werk![]()
niet het werk wel de voordelen hequote:Op donderdag 16 februari 2006 14:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wil geen mod zijn, veel te veel werk![]()
Juistem.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet het werk wel de voordelen
neehoor, hoezo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef Chowi het volgende:
Hoi was ik weer. Jullie haten me hè?.
Stel je niet aan, zeikerd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef Chowi het volgende:
Ik moest even horen dat het niet zo is.quote:
quote:
Ja. Met heel mn hart en zielquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef Chowi het volgende:
Zullen we een keer samen een vette jonko roken, S.?quote:
Lijkt me een saanky vet idee, Ch.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen een vette jonko roken, S.?
Aight, bro.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lijkt me een saanky vet idee, Ch.
Asje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest even horen dat het niet zo is.
Dat we dan saampjes giechelen en moeten lachen om niets. En dat we dan een hele filosofie ontwikkelen, die briljant is maar dat we die dan weer vergeten. Dá*t.quote:
Er zit niets voor mij bij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:39 schreef Chowi het volgende:
POST!!!!!!!111111`1!~!!!1
je verwacht iets of?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:39 schreef Chowi het volgende:
POST!!!!!!!111111`1!~!!!1
Onze? Ónze?! Wie is de andere vrouw in dit spel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat we dan saampjes giechelen en moeten lachen om niets. En dat we dan een hele filosofie ontwikkelen, die briljant is maar dat we die dan weer vergeten. Dá*t.
*Het zoeken naar de juiste alt-*** combinatie neemt veel tijd in beslag. Waarvoor onze welgemeende excuses.
Wij zijn blauw. Wij praten altijd in de derde persoon.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Onze? Ónze?! Wie is de andere vrouw in dit spel?
Verlaat valentijns kaartje, ofwâh. Maar neen. Geen rode envelopjes.quote:
' a typen maar dan zonder spatie geeft hetzelfde resultaatquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat we dan saampjes giechelen en moeten lachen om niets. En dat we dan een hele filosofie ontwikkelen, die briljant is maar dat we die dan weer vergeten. Dá*t.
*Het zoeken naar de juiste alt-*** combinatie neemt veel tijd in beslag. Waarvoor onze welgemeende excuses.
Weet ik. Maar niet op deze computerquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
' a typen maar dan zonder spatie geeft hetzelfde resultaat
Het blauwe kleurtje had gewoon een schizofrene bijwerking op jullie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wij zijn blauw. Wij praten altijd in de derde persoon.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verlaat valentijns kaartje, ofwâh. Maar neen. Geen rode envelopjes.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Verlate Valentijnskaarten, vielleicht.
das best wel eeuuhh tja crap zeg maarquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar niet op deze computer.
We are the blue.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wij zijn blauw. Wij praten altijd in de derde persoon.
En irritant ook.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
das best wel eeuuhh tja crap zeg maar
We zitten op één lijn. BIKINILIJN!!!11 AhahahahahahahaHAhahahHAhaahahahHWwfutejadsj.quote:
Ik zeg gordijn 3!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:44 schreef Janetje het volgende:
Iemand de tutorial "haarverven zonder de hele badkamer te besmeuren" nog liggen?
Ik heb dat hier ook, vreemde is dat dat pas sinds gisteren is. Daarvoor kon ik wél die toetsencombinatie gebruiken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
das best wel eeuuhh tja crap zeg maar
Het douchegordijn zat er inderdaad ook onder..quote:
Ja 14.kapperquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:44 schreef Janetje het volgende:
Iemand de tutorial "haarverven zonder de hele badkamer te besmeuren" nog liggen?
Je gooide je haar los op het verkeerde moment?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het douchegordijn zat er inderdaad ook onder..
Oh ja.. daar heb ik het geld voorquote:
Neuh.. ik deed het in een knotje waarbij er wat spetters wegvlogen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je gooide je haar los op het verkeerde moment?
Een knotje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ik deed het in een knotje waarbij er wat spetters wegvlogen..
PICS!!!11111quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ik deed het in een knotje waarbij er wat spetters wegvlogen..
Afgezien daarvan dat het me belachelijk staan en ik hoop zometeen niemand in de gang tegen te komen..quote:
Whehhe.. nee.quote:
Voor in het chantagemapje.quote:
Daar zou ie zomaar inkunnen..quote:
Oeh, hebben!quote:
Hahaha.. nee..quote:
Maak het dan ook meteen schoon.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. nee..
Het lijkt beneden wel een moordmysterie...
Handdoeken op de vloer.. bordeauxe spetters in de wasbak en tegen het douchegordijn..
Zometeen maar eens goed schrobben![]()
ja handdoeken op de vloer, typische indicatie van een moordquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. nee..
Het lijkt beneden wel een moordmysterie...
Handdoeken op de vloer.. bordeauxe spetters in de wasbak en tegen het douchegordijn..
Zometeen maar eens goed schrobben![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maak het dan ook meteen schoon..
beetje ingelikt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:55 schreef Misstique het volgende:
Ik heb wat aan mn werk gedaan![]()
*trots is![]()
Naja.. troep.. dingen op de vloer...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja handdoeken op de vloer, typische indicatie van een moord
Dat doe ik nooit irlquote:
quote:[14:52:20] Ch: Het is alweer bijna 3 uur.
[14:52:24] Ch: toch?
[14:54:52] Jackson: jaja
[14:55:00] Ch: Dan moet ik zo wederom naar de opticien.
[14:55:08] Ch: Zal ik 3 uur daar zijn of 3 uur weggaan?
[14:55:15] Ch:
[14:56:16] Ch: HALLOOOO?!?!1/1/1
[14:56:23] Jackson: hallo
[14:56:30] Jackson: 3uur daar zijn
[14:56:32] Jackson: doei
[14:56:33] Ch: 't Maakt je niks uit hè?!
Arme dago..quote:
Op mn werk bedoelde ik...quote:
Hehehehequote:
Had je die niet al dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
Woensdag krijg ik mijn lenzen..
-5, nog wat inmiddels.
Al een tijdje niet meer, en ik had geen zin om nieuwe te halen.quote:
Ah zo 14.brilquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer, en ik had geen zin om nieuwe te halen..
Aight.quote:
dus je kan tot een meter zien ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
Woensdag krijg ik mijn lenzen..
-5, nog wat inmiddels.
Goed dat Cho. je overal aan herinnert!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:30 schreef Janetje het volgende:
Kut ik moet ook nog lenzen halen..
Ik zie 20% van het normale zicht ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
dus je kan tot een meter zien ofzo?![]()
Is het nou C. Ch. of Cho. ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed dat Cho. je overal aan herinnert!
Ch. Minstens.quote:
Ter breedte van een dikke pen. D'oh.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:33 schreef Janetje het volgende:
Zeg nerdjes, kan iemand me helpen?
Ben op zoek naar de vertaling van "thick pen width"![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ter breedte van een dikke pen. D'oh..
Teruglezenquote:
Het moet in een menu van een programma staan..quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ter breedte van een dikke pen. D'oh..
Oh. Grut toch.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het moet in een menu van een programma staan..
Ik heb weleens een stuk of 10 delen terug gelezen.quote:
Vorig deel is melig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb weleens een stuk of 10 delen terug gelezen.
pengrootte? pendikte? Ik neem aan dat het zeg maar bedoeld is voor in een tekenprogramma.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het moet in een menu van een programma staan..
Waarom staan de vorige delen niet meer in de OP.quote:
Het is inderdaad voor een tekenprogramma.. en ik gok dat het pendikte is.. maar dan dikke pen dikte?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
pengrootte? pendikte? Ik neem aan dat het zeg maar bedoeld is voor in een tekenprogramma.
Chatlogs posten... nou vooruit dan maarquote:
Dikke pen breedte?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is inderdaad voor een tekenprogramma.. en ik gok dat het pendikte is.. maar dan dikke pen dikte?
Dat klinkt niet![]()
Vergeef me.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Chatlogs posten... nou vooruit dan maar
Dat heb ik bij deze dan maar gedaanquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heb ik bij deze dan maar gedaan
Gelukkig!quote:
Dan doe ik het:quote:
Jou kan ook nix schelen hehquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan doe ik het:
BOEJUHHHHHHH!!!!!!!!111!!!11!1!11one
Ik kon het niet laten. Het is sterker dan ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan doe ik het:
BOEJUHHHHHHH!!!!!!!!111!!!11!1!11one
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dikke pen breedte?
In een lijst als:
Thin pen width
medium pen width
thick pen width
past het wel als
dunne pen breedte
middelmatige pen breedte
dikke pen breedte
daarnaast hoef je in software niet letterlijk te vertalen, het moet duidelijk zijn wat het doet. Je hebt het programma zelf niet, dat je kan zien wat er veranderd als je het aanvinkt.
grote pen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:48 schreef Janetje het volgende:
[..]Mailtje
Janet,
dikke penbreedte en dunne penbreedte zijn fout.
Alleen de kop al:"Prostituees willen GTA uit de winkels hebben"quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:50 schreef pc-fr34k het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/41182.!
ketter! wat doe je daar!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:50 schreef pc-fr34k het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/41182.!
Tweakers mag tegenwoordig weer.quote:
Zie mijn nickname.quote:
O.quote:
*beschuitje met kaas toestopt.quote:
O RLY?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:53 schreef Janetje het volgende:
Het onweert.
Jazeker.quote:
waar ga je heen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
Vanavond uit eten. Schranzen, me dunkt. Maar wel netjes, natuurlijk. Met mes en vork en zo.
Schranzen hoort zonder mes en vork.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
Vanavond uit eten. Schranzen, me dunkt. Maar wel netjes, natuurlijk. Met mes en vork en zo.
Schranzquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
En daarna het bestek zélf naar binnen werken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
NO WAI!quote:
Geen behoefte aan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Al pijp je een paard. Ik heb werkelijk geen idee.
NO WAI!quote:
Ik ook.quote:
Owned.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:03 schreef Stofje het volgende:
Het gaat nu even de foute kant op met BeF.
Sorry.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:03 schreef Stofje het volgende:
Maar datterdedat terzijde.
Hier in Rotterdam is dat altijd, of het nu slecht weer is of niet.quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam is dat altijd, of het nu slecht weer is of niet.
Die ga ik halen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
![]()
Het woord "Kutrotterdammer" komt in de volgende editie van het Bredaasch Woordenboek.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
![]()
Het woord "Kutrotterdammer" komt in de volgende editie van het Bredaasch Woordenboek.
Het waren 3 minuten.quote:
ach, na hoogtepunt 410 mag het wel even tochquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:12 schreef Stofje het volgende:
Ik nomineer deeltje 411 tot meest kutte BeF allertijden.
Toch best een prestatiequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:12 schreef Stofje het volgende:
Ik nomineer deeltje 411 tot meest kutte BeF allertijden.
Dank, dank.quote:
quote:
En dan zeggen dat de uil een topic killed!quote:
Je wachtte op dit moment hequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan zeggen dat de uil een topic killed!
Sweet revenge.quote:
Ik moest me ff terugtrekkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan zeggen dat de uil een topic killed!
hoe raad je hetquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:47 schreef nyny83 het volgende:
en een beste topickiller ookIedereen naar huis ofzo?
doch soms ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Ruzie met het ouderlijk gezag is veelal hilarisch.
leg uit!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
En ik druip wederom af naar de opticien. Daglenzen halen, vindt mijn vader.
Ook altijd leuke argumenten: Omdat ik je moeder/vader ben!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Ruzie met het ouderlijk gezag is veelal hilarisch.
Ach, die dude veranderde van mening en werd kwaad toen ik zei dat ik lenzen besteld heb, terwijl hij dit nog geen 24 hours ago heeft toegezegd. Daglenzen mogen daarentegen wél. Ik zie de logica niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
leg uit!
hint: Lompe opmerkingen van je pa #2
vage dudequote:Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, die dude veranderde van mening en werd kwaad toen ik zei dat ik lenzen besteld heb, terwijl hij dit nog geen 24 hours ago heeft toegezegd. Daglenzen mogen daarentegen wél. Ik zie de logica niet?
maar natuurlijk! lenzen zijn natuurlijk ook totaal iets anders als lenzen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, die dude veranderde van mening en werd kwaad toen ik zei dat ik lenzen besteld heb, terwijl hij dit nog geen 24 hours ago heeft toegezegd. Daglenzen mogen daarentegen wél. Ik zie de logica niet?
Blijkbaar niet, hè. Mijn vader heeft het afgelopen jaar bakken met geld uitgegeven aan overbodige luxe zoals laptops en dat soort shit. Maar als het geld aan mij uitgegeven moet worden groeit het hem opeens niet op de rug.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar natuurlijk! lenzen zijn natuurlijk ook totaal iets anders als lenzen!
trouwens, vergoed de verzekering die zooi niet gewoon?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, hè. Mijn vader heeft het afgelopen jaar bakken met geld uitgegeven aan overbodige luxe zoals laptops en dat soort shit. Maar als het geld aan mij uitgegeven moet worden groeit het hem opeens niet op de rug..
De mijne zou een gat in de muur rammen en rood aanlopen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
Oh, en nu gaat hij dingen zeggen als "godverdomme" en stampen.
Ik zou ze uitlachen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:08 schreef cerror het volgende:
[..]
De mijne zou een gat in de muur rammen en rood aanlopen.
PICS !!!!1111quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
Oh, en nu gaat hij dingen zeggen als "godverdomme" en stampen.
Seinfeld?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef nyny83 het volgende:
KUTZOOI! Die fucking Kramer op zijn bek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |