Ik lik niet in bij ezels.quote:
Duidelijk....quote:
Ben jij blauw/donkerblauw/rood/paars?quote:
Genoeg crewleden, kies maar uit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen.. maar bij wie he?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Genoeg crewleden, kies maar uit.
Het overgrote deel van de rest van de mannelijke bevolking ook..maar zegt dat iets?quote:
Ik zég ook watquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de rest van de mannelijke bevolking ook..maar zegt dat iets?
Vertel, verwen ons met jouw wijsheid.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Misstique het volgende:
Overigens is inlikken onder een bureau niet aan te raden.
al eens een schop gehad?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Misstique het volgende:
Overigens is inlikken onder een bureau niet aan te raden.
Hoe kan ik die lieve oogjes nou toch iets weigeren?quote:
Hmmm.. zo dus..quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoe kan ik die lieve oogjes nou toch iets weigeren?
Bulten op hoofden en zulcks.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vertel, verwen ons met jouw wijsheid.
Ja als z'n vrouw opeens binnen komt schrik je wel even..quote:
IK BEN GESTOPT KUTHOER! BIEDT ME DAN OOK GEEN SIGARETTEN AAN!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:29 schreef Chowi het volgende:
Het is een complot. Kom ik zo bij de kassa, met spul voor vanavond. Die kassamiep zo:
"En een pakje Camel erbij?"!
Maar ik moest nog betalen! Hoe kan ik zo'n vraag nou afslaan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
IK BEN GESTOPT KUTHOER! BIEDT ME DAN OOK GEEN SIGARETTEN AAN!
En dan weglopen.
quote:
Ja, dan weet de rest het ook gelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
IK BEN GESTOPT KUTHOER! BIEDT ME DAN OOK GEEN SIGARETTEN AAN!
En dan weglopen.
gewoon nee zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik moest nog betalen! Hoe kan ik zo'n vraag nou afslaan?
mooie bijkomstigheid idd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan weet de rest het ook gelijk.
Zelfkennis.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
Ik ben zwak.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:34 schreef Janetje het volgende:
Wat is dietoch eigenlijk vies.. net als de
![]()
Bah.. stomme smileys
Komt wel goed hoorrrrrrrquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
Ik ben zwak.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:34 schreef Janetje het volgende:
Wat is dietoch eigenlijk vies.. net als de
![]()
quote:Bah.. stomme smileys
neuken?!!!????!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
Ik ben zwak.
Don't you even think about it Mr. Donkey....quote:
Nouhou.quote:
Zó zwak is ze nou ook weer niet..quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
neuken?!!!????!!!??!!!!:D???
boehoeeequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zó zwak is ze nou ook weer niet..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
neuken?!!!????!!!??!!!!:D???
Awwww..quote:
Het blijven mannen... altijd proberen misbruik te maken van de situatiequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zó zwak is ze nou ook weer niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |