Ik ging er van uit dat er bij hem was ingebroken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:18 schreef Youssef het volgende:
Kutmongolen bij de Nederlandse politie. Echt goed bezig.
Maar hoe zit het dan met die opmerking van Alicey? Ik bedoel... ze weten het toch wel
Waar ins hemelsnaam lees jij dat ze bij mij inbraken???quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze kennen je adres toch al, als ze bij je hebben ingebroken lijkt me..
Jij bent echt achterlijk, knul.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:23 schreef Vipers het volgende:
Dat kan toch ook anoniem. Hun horen sowieso niet je naam te krijgen.
Okee, foutje van mijn kant dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:24 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Waar ins hemelsnaam lees jij dat ze bij mij inbraken???
Dit is nu echt ' de rede' hoe verhalen een eigen leven gaan leiden
Nee, dat staat er NIET! ga eens op cursus begrijpend lezen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Staat overigens niet duidelijk in OP dat er daadwerkelijk bij hem werd ingebroken..?
Tuurlijk knul,quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:18 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik zou een valse naam opgeven.
ah, jij begrijpt mequote:Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef LostFormat het volgende:
Kan al dat gehun even afgelopen zijn?
TS is een beetje heethoofd? Ik zeg toch ook dat het er niet staat om Alicey hierop te wijzen?! Maja dat die inbrekers je sterretje maar lekker uitwonen als je niet eens normaal kan blijvenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:28 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Nee, dat staat er NIET! ga eens op cursus begrijpend lezen.
Reacties die kant nog wal raken bedoel je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
TS is een beetje heethoofd? Ik zeg toch ook dat het er niet staat om Alicey hierop te wijzen?! Maja dat die inbrekers je sterretje maar lekker uitwonen als je niet eens normaal kan blijven![]()
JIJ zit dit verhaal op internet hoor met een mogelijkheid tot reacties geven moet je niet gaan zeiken als die reacties je niet aanstaan![]()
Ik heb hun gezien, zei mij niet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:16 schreef Alicey het volgende:
Ook als je naam niet bekend wordt ben je hoe dan ook niet "veilig", want ze kennen je uiterlijk, en grote kans dat ze je op de plaats waar je ze nu bent tegen gekomen weer een keer tegen komt..
Verder lijkt mij een inbreker niet iemand die wraak zou gaan nemen (Een voorbeeld stellen hoeft hij niet, want zo bekend is hij niet).
Nou, dan kon je dat toch meteen zeggen. Heethoofd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef roedeledokie het volgende:
Ik heb hun gezien, zei mij niet!
Daarna heb ik met mijn handy de politie zover geinformeerd tot ze de daders in handen hadden.
nogmaals het was niet mijn huis.
Dan kun je inderdaad je anonimiteit verliezen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik heb hun gezien, zei mij niet!
Daarna heb ik met mijn handy de politie zover geinformeerd tot ze de daders in handen hadden.
nogmaals het was niet mijn huis.
Waarom zou een inbreker moeite doen om vergelding te halen, en daarbij de kans te lopen op een nieuwe aanklacht? Daarmee voorkomt hij niet dat er een andere keer getuigenissen tegen hem worden afgelegd. Bekendere criminelen zijn daar wel bij gebaat.quote:Je opm. m.b.t. wraak en bekend snap ik niet??
Omdat het zinloos is. Je verhoogt je risico om opnieuw de bak in te draaien er mee ipv het te verlagen.quote:Waarom zou je niet wraak nemen op iemand die ervoor heeft gezorgd dat je de bak in draaide??
Theoretisch ben ik het met je eens, maar lees maar eens het nieuws..... Zo vaak dat mensen rancune er op na houden. Agressie in het verkeer, op straat, laatst iemand die jongens aansproken omdat ze zijn brommer stonden te vernielen en hem neerstaken.... Tja... Ik geef TS groot gelijk, zij hoeven jouw naam en adres absoluut niet te weten, ik zou het ook weigerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad je anonimiteit verliezen.
[..]
Waarom zou een inbreker moeite doen om vergelding te halen, en daarbij de kans te lopen op een nieuwe aanklacht? Daarmee voorkomt hij niet dat er een andere keer getuigenissen tegen hem worden afgelegd. Bekendere criminelen zijn daar wel bij gebaat.
[..]
Omdat het zinloos is. Je verhoogt je risico om opnieuw de bak in te draaien er mee ipv het te verlagen.
Voor mij zou het denk ik afhangen van de situatie. Bij moord of doodslag zou ik wel erg terughoudend zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:58 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Theoretisch ben ik het met je eens, maar lees maar eens het nieuws..... Zo vaak dat mensen rancune er op na houden. Agressie in het verkeer, op straat, laatst iemand die jongens aansproken omdat ze zijn brommer stonden te vernielen en hem neerstaken.... Tja... Ik geef TS groot gelijk, zij hoeven jouw naam en adres absoluut niet te weten, ik zou het ook weigeren
I.d.d. dit is precies hoe ik erover denk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef longinus het volgende:
Door die personen die geen aanklacht indienen staan ze binnen no-time weer op straat om zelfverzekerder opnieuw in te breken.
Dien je wel een aanklacht in dan staan ze enkele dagen later op straat en nemen wraak, wat natuurlijk niet te bewijzen valt, en gaan ze ook door met inbreken.
In Amerika mag je ze overhoop schieten,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |