abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37205592
Poor Reds!De Brew-crew met 5 HR's in één inning.....

De Astros zijn toch ook weer stiekem bezig met 'n goede start van 't seizoen(12-5)...

Mr.Bonds trouwens met z'n éérste HR van 't seizoen,oftewel career HR no.709....
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_37228892
The Master is back!Greg Maddux is nu 4-0 met 'n 0.99 ERA.....
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_37238100
Victor Zambrano pisses me off. Willie Randolp vertikt het om hem uit de rotation te halen omdat men niet wil toegeven dat de Kazmir trade slecht was.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  maandag 24 april 2006 @ 15:42:07 #229
53281 Sambal_HOT
[FOK!]Dirty_Sambal
pi_37246603
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:51 schreef Jeroenus het volgende:
Victor Zambrano pisses me off. Willie Randolp vertikt het om hem uit de rotation te halen omdat men niet wil toegeven dat de Kazmir trade slecht was.
De Marlins hebben Willis aangeboden voor Wright.
Hahaha laat mij niet lachen! De Mets zullen Wright nooit wegdoen!

Willis voor Reyes zou ik nog niet eens zo erg vinden. Maar ja Reyes is een beetje het adoptie zoontje van Willie. Zambrano is geschiedenis. Opzouten met die zak! We hebben natuurlijk ook nog Heilman op de bank zitten!! Maar Heilman is ideaal in de pen en Zambrano wil ik ook niet in de Bullpen hebben zitten.

Willis is wel keihard nodig voor de Mets. Je kan gewoon niet ver komen met maar twee goede starting pitchers. Dat kan gewoon niet!

Zambrano is gewoon slecht.
Trachsel is wel aardig, maar zeker niet fanatstisch. Het zou een goede nummer 5 zijn in de rotation.
Bannister is een rookie en heeft toch wel veel problemen met zijn controle.

Beste rotation:
Martinez
Glavine
Willis
Trachsel
Bannister/Heilman

Julio ziet er steeds beter uit. Petje af voor Petersen!
Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
  maandag 24 april 2006 @ 15:44:50 #230
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37246682
Tijd voor de Yankees om eens even een mooie zegereeks op te bouwen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:02:50 #231
53281 Sambal_HOT
[FOK!]Dirty_Sambal
pi_37280442
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Tijd voor de Yankees om eens even een mooie zegereeks op te bouwen.
Tijd voor de Yankerds om een mooie losing streak op te bouwen! Vanavond krijgen we te zien hoe geweldig Scott Kazmir eigenlijk is...

pi_37281525
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:06 schreef Royal_Flush het volgende:

Ik hoop gewoon dat de Braves de postseason halen,desnoods via de wildcard.Ik had vorig jaar eigenlijk al verwacht(met al die blessures & jong team) dat ze hun division niet zouden winnen...
Kom kom, een beetje vertrouwen erin hebben!
Seizoen is net begonnen.
Dit word gewoon 15 in a row voor de Braves!
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_37281569
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:14 schreef Jeroenus het volgende:

Kut Andruw Jones, nep-Nederlander
Mets fans
pi_37288547
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:38 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Mets fans
Oh god, hij is er weer. Braves fans Rooten voor mensen als John Rocker...
New Yorker in spe
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:25:44 #235
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37288657
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:02 schreef Sambal_HOT het volgende:

[..]

Tijd voor de Yankerds om een mooie losing streak op te bouwen!
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:26:16 #236
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37288679
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

John Rocker doesn't really rock... wat een kneus was/is dat zeg.
pi_37291767
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:02 schreef Sambal_HOT het volgende:

[..]

Tijd voor de Yankerds om een mooie losing streak op te bouwen! Vanavond krijgen we te zien hoe geweldig Scott Kazmir eigenlijk is...

De Yankees

Alles is zo upgehyped bij die ploeg.Joe Torre is zo'n gewéldige manager.Valt nogal mee als je iemand als Steinbrenner achter je hebt staan die steeds met z'n chequebook klaar staat.De grootste paycheck in de ML en toch al 5 jaar no World Series win.....

Ik geniet nou nog steeds van dat gezicht van Steinbrenner na die nederlagen in de WS(vs D'backs/Marlins) en vooral in de ALCS tegen de Red Sox."Wie moet ik nou weer kopen?"Ben benieuwd wie de Yanks dit jaar weer tussentijds gaan toevoegen aan hun team als 't weer niet naar wens verloopt."Keep spending that money George"......
pi_37294489
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

John Rocker
Het frustreerd je wel dat de Braves al 14 jaar lang winnen he?
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:58:10 #239
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37297298
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:46 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

De Yankees

Alles is zo upgehyped bij die ploeg.Joe Torre is zo'n gewéldige manager.Valt nogal mee als je iemand als Steinbrenner achter je hebt staan die steeds met z'n chequebook klaar staat.De grootste paycheck in de ML en toch al 5 jaar no World Series win.....
Op zich is de laatste tijd het geld niet het probleem, maar wie ze kopen... big name free agents... "But fame don't win no ball games". De huidige Yankees doen me denken aan het Real Madrid... big names, maar niet meer de drive om te winnen, geen cohesie...

Misschien tijd voor een salary cap in de MLB om dit soort excessen uit te roeien.
pi_37302859
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef ScienceFriction het volgende:

Misschien tijd voor een salary cap in de MLB om dit soort excessen uit te roeien.
Dan gaan ze weer staken
pi_37304221
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:53 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

John Rocker
Het frustreerd je wel dat de Braves al 14 jaar lang winnen he?

Weer zo'n Yankee-achtige reactie. "Maar wij hebben 26 world series ringen" -> "Maar wij hebben 14 keer de divisie op rij gewonnen".

Hoeveel heb je er in World Series ringen omgezet? Toch één keer, toe maar. Net zoveel WS ringen als de Mets in de laatste 20 jaar. Choking in the playoffs.
New Yorker in spe
  woensdag 26 april 2006 @ 11:49:19 #242
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37307009
http://msn.foxsports.com/mlb/story/5521778?GT1=8021
quote:
When he reached over the right-field wall in the 1996 AL championship series, Maier deflected the ball before Baltimore's Tony Tarasco gloved it, and it wound up as a game-tying home run for Jeter. The New York Yankees won the game and began their run of four World Series titles in five years.
Jeffrey Maier 10 jaar geleden:

En Jeffrey Maier nu als baseball player
pi_37317091
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:57 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Weer zo'n Yankee-achtige reactie. "Maar wij hebben 26 world series ringen" -> "Maar wij hebben 14 keer de divisie op rij gewonnen".

Hoeveel heb je er in World Series ringen omgezet? Toch één keer, toe maar. Net zoveel WS ringen als de Mets in de laatste 20 jaar. Choking in the playoffs.
Is ook zo,maar de Braves doen tenminste wél elk jaar mee en halen tenminste de postseason.Je moet gewoon toegeven dat de Mets de laatste jaren gewoon underachievers zijn geweest.Geen één keer naar de postseason in de laatste 5 jaar(en slechts 2 keer in de laatste 15 jaar!)Met hun huidige roster moeten de Mets dit jaar de postseason halen,met minder neemt geen enkele Mets-fan genoegen...
pi_37317762
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:32 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

Is ook zo,maar de Braves doen tenminste wél elk jaar mee en halen tenminste de postseason.Je moet gewoon toegeven dat de Mets de laatste jaren gewoon underachievers zijn geweest.Geen één keer naar de postseason in de laatste 5 jaar(en slechts 2 keer in de laatste 15 jaar!)Met hun huidige roster moeten de Mets dit jaar de postseason halen,met minder neemt geen enkele Mets-fan genoegen...
Waar ontken ik dat de Mets underachieven in de laatste jaren? Maar goed, tweede plaats telt niet.
New Yorker in spe
pi_37325507
Nadat hij voor 'n nieuwe schoenen koos,heeft Kevin Mench vandaag voor de 6de game op rij 'n HR geslagen.Zo'n schoenen moet ik ook hebben.....

Pujols alwéér met 'n gamewinning hit!Wat 'n speler!Dat teams nog tegen hem pitchen.De man is gewoon 'n hitting machine en hij word alleen maar beter...

[ Bericht 45% gewijzigd door Royal_Flush op 26-04-2006 21:51:03 ]
  donderdag 27 april 2006 @ 00:55:12 #246
53281 Sambal_HOT
[FOK!]Dirty_Sambal
pi_37332637
Wright is weer eens de kneus van de avond. Tjonge jonge wat is hij verdedigend zwak zeg! Bonds heeft lekker HR 711 geslagen waardoor de Giants weer de stand gelijk trokken in de 9e inning. Ben benieuwd wat er gebeurt.
pi_37332799
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:55 schreef Sambal_HOT het volgende:
Wright is weer eens de kneus van de avond. Tjonge jonge wat is hij verdedigend zwak zeg! Bonds heeft lekker HR 711 geslagen waardoor de Giants weer de stand gelijk trokken in de 9e inning. Ben benieuwd wat er gebeurt.
Ik zit het ook te kijken en me groen en geel te ergeren. Wright had de runner kunnen taggen of rustig naar 1B gooien. Dit is al de zoveelste error van hem. Anders had Bonds nooit kunnen homeren. Het is eigenlijk te gek voor worden dat die dikke klootzak nog steeds mag spelen. Mr. Dopegebruiken, media-ontwijker en belastingontduiker. En die SF fans juichen ook nog voor die mongool. Al zijn statistieken zouden geschapt moeten worden. Als Bonds homered is het ook automatisch de top play op MLB.com Ach ja, die labiele mafkees Selig is natuurlijk de seniel om er wat aan te doen.

Bonds, ik hoop dat Wagner de volgende keer een 100 MPH fastball door je helm op je slaap werpt en dat ie ter plekke morsdood neervalt.
New Yorker in spe
  donderdag 27 april 2006 @ 01:23:41 #248
53281 Sambal_HOT
[FOK!]Dirty_Sambal
pi_37333108
Pfff gelukkig Woodward en Reyes!
Ook kut trouwens dat mlb.tv down is!

Ben benieuwd of Darren Oliver het karwei kan afmaken...
Sterk hoor van Oliver!
Ben blij dat het uiteindelijk zo is afgelopen.

Go Mets!!!
Jammer van Wagner, maar was wel een beetje de schuld van Wright. De wedstrijd was al lang gespeeld.

Hoop dat Wright het van zich af kan schudden...
  donderdag 27 april 2006 @ 10:18:52 #249
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37337274
quote:
Op donderdag 27 april 2006 01:04 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Ik zit het ook te kijken en me groen en geel te ergeren. Wright had de runner kunnen taggen of rustig naar 1B gooien. Dit is al de zoveelste error van hem. Anders had Bonds nooit kunnen homeren. Het is eigenlijk te gek voor worden dat die dikke klootzak nog steeds mag spelen. Mr. Dopegebruiken, media-ontwijker en belastingontduiker. En die SF fans juichen ook nog voor die mongool. Al zijn statistieken zouden geschapt moeten worden. Als Bonds homered is het ook automatisch de top play op MLB.com Ach ja, die labiele mafkees Selig is natuurlijk de seniel om er wat aan te doen.

Bonds, ik hoop dat Wagner de volgende keer een 100 MPH fastball door je helm op je slaap werpt en dat ie ter plekke morsdood neervalt.
Wie zegt dat Aaron en Ruth nooit iets namen...

Wat is een pich-homer trouwens?
quote:
It was Bonds' fourth career pinch-homer. Wagner became the 418th pitcher to surrender a homer to Bonds -- and blew his second chance save in the process. Bonds hadn't had a pinch-hit homer since Aug. 23, 2001, at Montreal.
pi_37338184
quote:
Op donderdag 27 april 2006 10:18 schreef Zwansen het volgende:

Wat is een pich-homer trouwens?
Wanneer een speler in de wedstrijd komt als pinch-hitter en dan een homerun slaat noemen ze dat een pinch-homer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')