Nee ik had de laatste reactie merkte ik opquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:06 schreef Geqxon het volgende:
Vind je het zo geil een nieuw topic te mogen openen?
-Volpost-postquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nee ik had de laatste reactie merkte ik op![]()
Oftewel je had net zo goed de rest van de dag in bed blijven liggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:09 schreef hallo_mensen het volgende:
Ik kwma net op school en kreeg te horen dat ik vrij had
Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
-Volpost-post
-Geen OP
-Gelijk een topic geopent.
Jep, jij bent duidelijk zo'n "Ik wil graag een slowchat topic openen" figuur
kloptquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Oftewel je had net zo goed de rest van de dag in bed blijven liggen![]()
halloquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef martinuhhh het volgende:
Hoi.
lolligquote:
Whehehe. Ik ben gewend direct een keigoed topic te openenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.
De laatste post = nieuw topic.
Kan er nog 1 reactie in roep je maar ff VOL, je opent dan gelijk maar een topic, ander duurt het zo lang en word de kans op 2 topics tegelijk groter.
OP moet je dan nog zoeken. Het zij zo,
Maar dan gaat iederen zeuren dat het zo lang duurt voor er een nieuw topic komtquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Whehehe. Ik ben gewend direct een keigoed topic te openen
vind van niet eigenlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
lollig
* Renesite gaat ff haar enzo doen en dan naar school en dan werken en dan pas om half 7 weer thuis (ongeveer)
Het plakken van de OP duurt echt niet zo lang hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar dan gaat iederen zeuren dat het zo lang duurt voor er een nieuw topic komt
dan doe jij de volgendequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het plakken van de OP duurt echt niet zo lang hoor
Mja, ik ben qua topicstarts soms dan ook wel een perfectionist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |