abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35144110
Geachte Toyota Starlet bezitter,

Graag wil ik attenderen op het feit dat het rijden op de openbare weg bepaalde vaardigheden met zich meebrengt. Deze vaardigheden kunt u leren (bij een verkeerschool) en tevens testen bij het CBR (Het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen) door middel van een speciaal examen.

Om de drempel voor u wat te verlagen zal ik u een korte uitleg van het fenomeen autorijden geven. De meeste auto’s hebben drie pedalen, die afzonderlijke functies hebben. De meest linkse heeft als functie het ontkoppelen, dat wil zeggen dat u, na het indrukken, van dit pedaal een andere versnelling naar keuze kan kiezen. Het kiezen van een versnelling kan door middel van de versnellingsbak. Deze kunt u bedienen met de oh zo mooie versnellingspook die zich rechts van u bevindt.

Het middelste pedaal heeft als mooie functie het remmen. Dit heeft als gevolg dat uw mooie Toyota Starlet vaart mindert. Een bijkomend resultaat van het indrukken van dit pedaal is dat uw achterlichten oplichten met een mooie rode gloed. Na verschillende waarnemingen van mij kant, heb ik het vermoeden dat uw de eerste functie niet helemaal begrijpt. Dit pedaal dient alleen beroerd te worden indien daar aanleiding toe is, bijvoorbeeld een rood stoplicht. De mooie rode gloed mag nimmer een reden zijn om gebruik te maken van dit pedaal. Ter kennisgeving, bij een afstand van 100 meter tot uw voorganger hoeft u dit pedaal niet plotseling te beroeren. Uw mede weggebruikers zullen u steeds meer waarderen indien u het laatst genoemde niet meer zal doen, waarvoor bij voorbaat mijn dank.

Het laatste pedaal waarvan ik de functie wil omschrijven is het meest rechtse pedaal, het zogehete gaspedaal. Het woord zegt het eigenlijk al, dit pedaal zorgt er voor dat er een toevoer van een hoeveelheid gas (benzine) naar uw automotor geregeld kan worden. Het indrukken van dit pedaal heeft als verbijsterend resultaat dat uw auto zich voortbeweegt. Met dit pedaal kunt u de gewenste snelheid bereiken en tevens vasthouden. Een goede tip is om u aan de gewenste snelheid te houden. Dit betekent dat als u een rond bord ziet met een rode rand en in het midden het getal 70 staat, dat u daar maximaal 70km/u mag. Uw mede weggebruikers zullen u meer waarderen indien u in de buurt van de gewenste snelheid komt, waarvoor bij voorbaat mijn dank.

Als laatste wil ik even attenderen op de spiegels die in en rondom uw prachtige Toyota Starlet zitten. Deze spiegels zijn bedoeld om het overige verkeer rondom uw Toyota Starlet te kunnen waarnemen. Natuurlijk snap ik ook wel dat zo’n binnenspiegel makkelijk gebruikt kan worden voor het verfraaien van uw gezicht. Dit laatste heeft als nare gevolg dat u minder oplettend deelneemt aan het verkeer. Uw mede weggebruikers zullen u meer waarderen indien u het verfraaien van uw gezicht niet tijdens het autorijden zou willen doen, waarvoor bij voorbaat mijn dank.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd over bepaalde vaardigheden die vereist zijn om deel te nemen aan het verkeer.

Hoogachtend,

Een bezorgde weggebruiker.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
  Moderator donderdag 16 februari 2006 @ 10:00:37 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:01:36 #3
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35144151
Samenvatting aub
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_35144163
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Samenvatting aub
Dit was al de verkorte versie
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
  Moderator donderdag 16 februari 2006 @ 10:03:12 #5
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35144420
quote:
Samenvatting aub
Veel te lang! Uw klacht wordt niet serieus genomen! Tot ziens!
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:14:43 #7
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35144455
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:03 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Nog korter, in 1 alinea woord
pi_35144482
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:14 schreef -Sandstorm- het volgende:

Nog korter, in 1 alinea woord klank
  Moderator donderdag 16 februari 2006 @ 10:16:27 #9
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:18:57 #10
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35144563
Of;

hmm
pi_35144574
samenvatting: stomme graftak in toyota starlet moet niet zomaar remmen en gewoon gas geven.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:19:24 #12
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_35144576
Ik doe een wilde gok:

"rij door ipv steeds te plots te remmen en je make-up te doen, hoer!"
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:21:04 #13
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35144609
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:19 schreef Metro2005 het volgende:
samenvatting: stomme graftak in toyota starlet moet niet zomaar remmen en gewoon gas geven.
Samenvatting in 1 woord: Graftak
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:23:36 #14
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_35144667
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:59 schreef Vipers het volgende:
Geachte Toyota Starlet bezitter,

Graag wil ik attenderen op het feit dat het rijden op de openbare weg bepaalde vaardigheden met zich meebrengt. Deze vaardigheden kunt u leren (bij een verkeerschool) en tevens testen bij het CBR (Het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen) door middel van een speciaal examen.

Om de drempel voor u wat te verlagen zal ik u een korte uitleg van het fenomeen autorijden geven. De meeste auto’s hebben drie pedalen, die afzonderlijke functies hebben. De meest linkse heeft als functie het ontkoppelen, dat wil zeggen dat u, na het indrukken, van dit pedaal een andere versnelling naar keuze kan kiezen. Het kiezen van een versnelling kan door middel van de versnellingsbak. Deze kunt u bedienen met de oh zo mooie versnellingspook die zich rechts van u bevindt.

Het middelste pedaal heeft als mooie functie het remmen. Dit heeft als gevolg dat uw mooie Toyota Starlet vaart mindert. Een bijkomend resultaat van het indrukken van dit pedaal is dat uw achterlichten oplichten met een mooie rode gloed. Na verschillende waarnemingen van mij kant, heb ik het vermoeden dat uw de eerste functie niet helemaal begrijpt. Dit pedaal dient alleen beroerd te worden indien daar aanleiding toe is, bijvoorbeeld een rood stoplicht. De mooie rode gloed mag nimmer een reden zijn om gebruik te maken van dit pedaal. Ter kennisgeving, bij een afstand van 100 meter tot uw voorganger hoeft u dit pedaal niet plotseling te beroeren. Uw mede weggebruikers zullen u steeds meer waarderen indien u het laatst genoemde niet meer zal doen, waarvoor bij voorbaat mijn dank.

Het laatste pedaal waarvan ik de functie wil omschrijven is het meest rechtse pedaal, het zogehete gaspedaal. Het woord zegt het eigenlijk al, dit pedaal zorgt er voor dat er een toevoer van een hoeveelheid gas (benzine) naar uw automotor geregeld kan worden. Het indrukken van dit pedaal heeft als verbijsterend resultaat dat uw auto zich voortbeweegt. Met dit pedaal kunt u de gewenste snelheid bereiken en tevens vasthouden. Een goede tip is om u aan de gewenste snelheid te houden. Dit betekent dat als u een rond bord ziet met een rode rand en in het midden het getal 70 staat, dat u daar maximaal 70km/u mag. Uw mede weggebruikers zullen u meer waarderen indien u in de buurt van de gewenste snelheid komt, waarvoor bij voorbaat mijn dank.

Als laatste wil ik even attenderen op de spiegels die in en rondom uw prachtige Toyota Starlet zitten. Deze spiegels zijn bedoeld om het overige verkeer rondom uw Toyota Starlet te kunnen waarnemen. Natuurlijk snap ik ook wel dat zo’n binnenspiegel makkelijk gebruikt kan worden voor het verfraaien van uw gezicht. Dit laatste heeft als nare gevolg dat u minder oplettend deelneemt aan het verkeer. Uw mede weggebruikers zullen u meer waarderen indien u het verfraaien van uw gezicht niet tijdens het autorijden zou willen doen, waarvoor bij voorbaat mijn dank.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd over bepaalde vaardigheden die vereist zijn om deel te nemen aan het verkeer.

Hoogachtend,

Een bezorgde weggebruiker.

....maar.....er zijn ook goede Starsletjes heurr.....
Causaliteit....dat is 't.
  Moderator donderdag 16 februari 2006 @ 10:27:50 #15
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35144848
als ik een brief thuis krijg met zo'n lange tekst, donder ik die ook gelijk in de oudpapierbak.
begin de volgende keer met "sterf" of "hoer" en verkort het tot 1 alinea. spel en grammatica fouten willen ook wel eens helpen om je topic wat meer populairder te maken
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:32:57 #17
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_35144870
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
als ik een brief thuis krijg met zo'n lange tekst, donder ik die ook gelijk in de oudpapierbak.
begin de volgende keer met "sterf" of "hoer" en verkort het tot 1 alinea. spel en grammatica fouten willen ook wel eens helpen om je topic wat meer populairder te maken
Goede tip.
  Moderator donderdag 16 februari 2006 @ 10:33:30 #18
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35144879
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dad moed ikk dan maaar eenz doen, dann
pi_35144883
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:32 schreef Vipers het volgende:

[..]

Goede tip.
alstu
pi_35144904
Ik snap je frustratie.

Groetjes,

veldmuis
pi_35145353
Een starlet is een van die auto's waarbij je op alles voorbereid moet zijn wanneer je er een tegenkomt. Zelfde bij nissan micra, suzuki alto, chevrolet matiz en die andere bejaardenwagens.
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:56:31 #22
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_35145534
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:50 schreef Sapstengel het volgende:
Een starlet is een van die auto's waarbij je op alles voorbereid moet zijn wanneer je er een tegenkomt. Zelfde bij nissan micra, suzuki alto, chevrolet matiz en die andere bejaardenwagens.
Ook een goede tip, maar je verwacht toch niet dat ze remmen voor microscopisch kleine diertjes of zo. Ohh wacht ff er moet nog een spelvout in mijn betoog om er een goed topic van te maken.
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:03:04 #23
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_35149249
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:27 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Waar jij woont misschien wel, heurr...
....eh...ik heb meer last van Golfjes, Kadettjes/Astraatjes...en zakenmensen in overdikke patserAudi's en VW's.....
pi_35149369
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:56 schreef Vipers het volgende:
Ook een goede tip, maar je verwacht toch niet dat ze remmen voor microscopisch kleine diertjes of zo. Ohh wacht ff er moet nog een spelvout in mijn betoog om er een goed topic van te maken.
Klopt. Maar sommige mensen remmen al als hun afstand 1,8 seconden is t.o.v. hun voorganger, terwijl je beter even het gas los kan laten, omdat anders de hele rij auto's achter je op de rem gaat.
pi_35149764
quote:
Het indrukken van dit pedaal heeft als verbijsterend resultaat dat uw auto zich voortbeweegt.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:09:13 #26
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_35164497
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:07 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klopt. Maar sommige mensen remmen al als hun afstand 1,8 seconden is t.o.v. hun voorganger, terwijl je beter even het gas los kan laten, omdat anders de hele rij auto's achter je op de rem gaat.
cumulatief effect...met als resultaat...file?
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:11:49 #27
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35167033
quote:
Samenvatting aub
Toyota Starlet eigenaren kunnen niet rijden. Zie uw gebruikershandleiding voor hoe een auto werkt, en zie het CBR voor verkeersregels.

Ongeveer, samengevat.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:10:40 #28
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_35169468
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:11 schreef maartena het volgende:

[..]

Toyota Starlet eigenaren kunnen niet rijden. Zie uw gebruikershandleiding voor hoe een auto werkt, en zie het CBR voor verkeersregels.

Ongeveer, samengevat.

Toevallig rijdt ik al 6 jaar lang de sterren van de hemel met mijn Starslet uit '86
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:13:50 #29
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_35169613
Dit heb je toch niet echt aan de Starlet bezit(s)ter gegeven hè? Hahaha...
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:53:45 #30
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_35181323
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:10 schreef Sosa het volgende:

[..]

Toevallig rijdt ik al 6 jaar lang de sterren van de hemel met mijn Starslet uit '86
...'t zijn idd oerdegelijke auto's....in de technische zin van 't woord...
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:44:02 #31
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_35198171
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:53 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

...'t zijn idd oerdegelijke auto's....in de technische zin van 't woord...
maar ook een genot voor het oog!!

én vergeet niet de ¤ 42,- belasting én verzekering in de 3 maanden! Deze prachtwagen valt dan ook onder de noemer "mini-lexus".

[ Bericht 13% gewijzigd door Sosa op 17-02-2006 18:52:45 ]
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:35:30 #32
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_35199864
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:44 schreef Sosa het volgende:

[..]

maar ook een genot voor het oog!!

[afbeelding]

én vergeet niet de ¤ 42,- belasting én verzekering in de 3 maanden! Deze prachtwagen valt dan ook onder de noemer "mini-lexus".
...Eh...je had geen lelijkere foto?....zo lijkt 't net een alto van 1986...
pi_35211090
Het mooiste vind ik van die mensen die voor het stoplicht staan te wachten en dan in een keer op de rem gaan staan als jij aan komt rijden. Je zou er bijna expres achter op knallen, gewoon om het ze maar af te leren.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 13:52:34 #34
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_35219620
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 01:34 schreef Bigs het volgende:
Het mooiste vind ik van die mensen die voor het stoplicht staan te wachten en dan in een keer op de rem gaan staan als jij aan komt rijden. Je zou er bijna expres achter op knallen, gewoon om het ze maar af te leren.
Misschien doen ze dat wel..omdat ze jou met een rotgang in hun spiegel zien naderen en je ff duidelijk willen maken dat ze toch écht stil staan....?
pi_35220116
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 01:34 schreef Bigs het volgende:
Doe ik ook wel eens, als je nog wat aan het rollen bent, of op een klein hellinkje staat en dus achteruit rolt, boeit me niks als er niemand achter me staat, maar ik kan me voorstellen dat het lastig is als er wel iemand achter me staat .
pi_35245951
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:52 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

Misschien doen ze dat wel..omdat ze jou met een rotgang in hun spiegel zien naderen en je ff duidelijk willen maken dat ze toch écht stil staan....?
Pff.. alsof ik dat niet zie Maar van de andere kant, ik rij natuurlijk wel in een Panda (nieuwe model).. daar zitten meestal niet de beste chauffeurs in
  zondag 19 februari 2006 @ 20:56:47 #37
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_35268025
quote:
Op zondag 19 februari 2006 04:05 schreef Bigs het volgende:

[..]

Pff.. alsof ik dat niet zie Maar van de andere kant, ik rij natuurlijk wel in een Panda (nieuwe model).. daar zitten meestal niet de beste chauffeurs in
....ik heb de rem sowieso bijna altijd ingetrapt bij rood...als oto in versnelling staat, maar ik tik de rem ook nog wel eens aan als ik iemand aan zie komen "vliegen".....ik vertrouw andere weggebruikers gewoon niet.....uit ervaring
pi_35277584
Mensen die te pas en te onpas remmen Ik heb er al eens een KLB topic over geopend. Stomme sukkels. Blijf met je kut poten van die rem af en leer eens fatsoenlijk te rijden. Ik rem misschien 1/10 zo vaak als hen, omdat ik simpelweg afstand houd, op de motor rem en verder dan de auto voor me kijk. Dood aan die sukkels.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 20 februari 2006 @ 12:43:39 #39
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_35284451
quote:
Samenvatting aub
'Vrouwen in het verkeer'
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:03:21 #40