Gewoon je instellingen gaan afstellen totdat die perfect draait, niet alles zo achterlijk hoog zettenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
framerate an sich draait als een zonnetje, tot je tegenstanders tegenkomt. Dan heeft m'n systeem meer problemen met de framerate dan een Iraanse president met spotprenten.
Maar we gaan off-topic;
Black lijkt me echt geweldig!
Er zitten best nog pittige tussen hoor......... komt wel !quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:58 schreef disjfa het volgende:
Shadow of the colossus is en blijft leuk. Alleen je merkt wel als je een paar colossi gedaan hebt die je al gedaan hebt dat ze behoorlijk snel neervallen
Maargoed nu heb ik een leuk hoesje en ga ik hem maar even uitspelen
hij draait al op minimum bijna.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gewoon je instellingen gaan afstellen totdat die perfect draait, niet alles zo achterlijk hoog zetten
heidenequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:31 schreef peristilius het volgende:
Ik ben met God of War nu ergens in the path of Hades, ik moet zeggen dat ik dit spel toch wel toffer vind dan Ninja Gaiden.Het vechten werkt wel wat minder lekker, maar die hele setting en het verhaal zijn gewoon zo geweldig.
Sue me.quote:
Speel hem eerst eens uit..... GoW is leuk maar wel korter. En naar mijn mening zeker niet beter dan NG. Maar ik ken het wel.... laat mijn enthousiasme ook wel eens flink merken. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je GoW idd beter vindquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:31 schreef peristilius het volgende:
Ik ben met God of War nu ergens in the path of Hades, ik moet zeggen dat ik dit spel toch wel toffer vind dan Ninja Gaiden.Het vechten werkt wel wat minder lekker, maar die hele setting en het verhaal zijn gewoon zo geweldig.
Best coole setting hoor.... helemaal rond 1918quote:
Kijk eens aan, dan zat ik niet eens zo hoog met mijn 9.5quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Eurogamer geeft ICO een 10![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62936
Hier moest ik erg om lachen
Me - I actually had to turn the pad vibration off because, when I ran and held her hand tightly, jerking her along stride by stride, I felt like I was hurting her.
Nee maar het klinkt niet echt objectief hoor Gijs... 10 is wel heeeeel hoog... helemaal voor Eurogamerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dan zat ik niet eens zo hoog met mijn 9.5
Spel is echt briljant Gijs...maar het is niet voor iedereen. Er is geen middenweg. Of je vindt de game helemaal geweldig, of je vindt er niks aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:10 schreef Chocobo het volgende:
Nee maar het klinkt niet echt objectief hoor Gijs... 10 is wel heeeeel hoog... helemaal voor Eurogamer![]()
Er is wel een middenweg. Als ze de monsters anders hadden gedaan had ik het wel een toffe game gevonden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spel is echt briljant Gijs...maar het is niet voor iedereen. Er is geen middenweg. Of je vindt de game helemaal geweldig, of je vindt er niks aan.
Monstersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is wel een middenweg. Als ze de monsters anders hadden gedaan had ik het wel een toffe game gevonden.
Hoe wil je ze dan noemen?quote:
Die geesten zijn juist een essentieel onderdeel van het verhaal. Plus dat ik ze creepy zat vind.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is wel een middenweg. Als ze de monsters anders hadden gedaan had ik het wel een toffe game gevonden.
Hoe kan je bovenop schilpadden springen? Het is een SPEL.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kan je in HEMELSNAAM geesten slaan met een STOK!
Uit elkaar wapperen oooooookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe kan je bovenop schilpadden springen? Het is een SPEL.
En ik denk niet dat het zozeer slaan is, maar meer uit elkaar wapperen.
Whoehahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En ik denk niet dat het zozeer slaan is, maar meer uit elkaar wapperen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe kan je bovenop schilpadden springen?
Je kan in principe van elk spel wel de minpunten gaan negeren om iets een fantastisch spel te vinden, maar het zijn nu eenmaal minpuntenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef Darkzell het volgende:
Dat is idd het geval ja met ICO. Als je de minpuntjes negeert heb je een fantastisch spel met een geweldige sfeer. Wanneer je echter over die minpunten blijft vallen dan zul je ook niet van de rest kunnen genieten.
Ik vind het iig geweldig
Springenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ik denk dat als je de minpunten van Tomb Raider Angel Of Darkness negeert, ook een fantastisch spel hebt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef Darkzell het volgende:
Dat is idd het geval ja met ICO. Als je de minpuntjes negeert heb je een fantastisch spel met een geweldige sfeer. Wanneer je echter over die minpunten blijft vallen dan zul je ook niet van de rest kunnen genieten.
Ik vind het iig geweldig
Kort vind ik momenteel niet erg, moet nog veel te veel spelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Speel hem eerst eens uit..... GoW is leuk maar wel korter. En naar mijn mening zeker niet beter dan NG. Maar ik ken het wel.... laat mijn enthousiasme ook wel eens flink merken. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je GoW idd beter vind
Waarom vind ik die middenweg dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spel is echt briljant Gijs...maar het is niet voor iedereen. Er is geen middenweg. Of je vindt de game helemaal geweldig, of je vindt er niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoe versla ik in godsnaam die eerste collosi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]thnks maar was er zelf al achter gekomen haha..beetje stom van mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb vandaag bij een vriend gespeeld en we zijn nu bij collosus nummer 5.....
Echt een mega spel...alhoewel je er snel doorheen gaat zijn sommige collosi toch mega hoor![]()
Bij nummer 5 zeiden we allebij tegelijk
OW MY FUCKING GOD![]()
![]()
![]()
Briljant spel....ga ik zkr kopen
Vondt alleen het kartonnen hoesje nou niet van geweldige kwaliteit...die van ico was steviger
Maar dat kan natuurlijk een enkel exemplaar geweest kunnen zijn
Straks weer verder met 6![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Deacon_Tigra op 18-02-2006 18:53:37 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Volgens de taal van het spel niet om verder te mierenneukenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:54 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil niet mierenneuken, maar het enkelvoud is gewoon colossus en niet colossi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |