Heuj Mook, welterustenquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:43 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen allemaalDalijk lekker naar mijn bedje toe
Hoi focus
Dalijk hequote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:15 schreef Intxaurraga het volgende:
Goedemorgen
Ik heb zin in m'n college
8:30-10:10: SSquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Saaie statistiek. Zo heet het geloof ik ook.
De kelder van Adolfquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
8:30-10:10: SS
Docent: AH
Lokaal: Kelder 1.0.2.5
[afbeelding]
Heb deze week nachtdienstquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:04 schreef Stofje het volgende:
Om 8 uur 's morgens bier drinken?Oh, wacht, volgende week carnaval, zó onherkenbaar is dat niet
.
Wel waar, ik wens dat het O RLY plaatje er niet bij stondquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:28 schreef Sjengservice het volgende:
De OP laat niets te wensen over trouwens
Mits 56 K dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wel waar, ik wens dat het O RLY plaatje er niet bij stond
Niet omdat hij te groot is, maar omdat het nergens op slaat en het is een belachelijke hypequote:
Vraag Janetje of ze je wil overhoren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:34 schreef faberic het volgende:
Goedemorgen!!![]()
![]()
![]()
![]()
Zometeen proefwerk engels maken![]()
weet ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Niet omdat hij te groot is, maar omdat het nergens op slaat en het is een belachelijke hype
quote:
Ik tyf 'm gewoon dicht. Binnenkort.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]ok dan, dat de point maar effe duidelijk is...
Ik denk helaas niet dat die onzin echt snel voorbij gaat... Maar goed.
Bende zimmelächtig, menneke? Wat is de funksie waor je naar sollicidingest?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:42 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgen! Zometeen sollicitatiegesprek!
Wil ze vast wel doen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vraag Janetje of ze je wil overhoren.
Jij hebt werk naast de fulltime baan van mod?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:54 schreef Stofje het volgende:
De kleertjes zijn aan, de haartjes zijn gekamd, de boterhammetjes gesmeerd, de schoentjes aangedaan, de tandjes gepoetst; Ik ben werken, dag![]()
Moet je eens in de gaten houden hoe weinig ik 's middags op FOK benquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij hebt werk naast de fulltime baan van mod?![]()
Jammer. Het is een leestoets, kan je niet echt voor leren, behalve voor oefenen, en dat hebben we al gedaan.quote:
Functie als hypotheekadviseur (eerst opleiding), en gesprek ging heel goed! Vandaag of morgen uitslag.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:45 schreef Stofje het volgende:
Bende zimmelächtig, menneke? Wat is de funksie waor je naar sollicidingest?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:39 schreef iamredleader het volgende:
Functie als hypotheekadviseur (eerst opleiding), en gesprek ging heel goed! Vandaag of morgen uitslag.
Helaas, maar drank maakt meer goed dan een mislukt sollicitatiegesprek kapot kan maken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
maar ik heb 'm niet gekregen.
dus ga ik m'n verdriet wegdrinken
en fok!ken.
dat maakt het nog een beetje dragelijk.
Dus goeienavond![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |