we laten NJ een keer laat opblijvenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:20 schreef Shirley het volgende:
Tsja, dat kan wel eens gebeuren.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:21 schreef NJ het volgende:
En nee, ik vergeet het slotje niet. Shirley is tof, haar topics blijven open. Jullie topics gaan dicht. Ga maar huilen.
Jij bent wel tof.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:21 schreef Shirley het volgende:
Nee?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:21 schreef NJ het volgende:
En nee, ik vergeet het slotje niet. Shirley is tof, haar topics blijven open. Jullie topics gaan dicht. Ga maar huilen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:22 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
Ik wilde zo graag één keer een slotje van je... maar als je dan weer zo lief post, laat maar zitten.
Ja dan moet je harder gaan dansen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:23 schreef frenzy2003 het volgende:
ik had met harde woorden gezegd dat ik NJ binnen 6 maanden zag vertrekken,dat moet ik enigszins proberen te realiseren.
En jij denkt dat ik hier warm of koud van word?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:23 schreef frenzy2003 het volgende:
ik had met harde woorden gezegd dat ik NJ binnen 6 maanden zag vertrekken,dat moet ik enigszins proberen te realiseren.
Cerror snapt 't.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef cerror het volgende:
Bagger moet op slot, it's that simple.
Maar ja, dansen ook?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef cerror het volgende:
ik voel hier helemaal dat je er heet van wordquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef NJ het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik hier warm of koud van word?
Juist, en daarom is deze nog open.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef cerror het volgende:
dit is immers geen bagger allemaalquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Juist, en daarom is deze nog open.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:26 schreef donnahvh het volgende:
hey NJmodjes mogen ook naar bed he
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Maar ja, dansen ook?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Maar baggerposts moeten verwijderd worden, en dan wordt het een saaie boel met alleen maar skiczukie-posts.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
slijmtopics vallen ook onder bagger hoor shirquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gewoon negeren, houdt het vanzelf op.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dit is immers geen bagger allemaal
Geef ze wat lego en dat houdt ze bezig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee dan passen we de definitie gewoon aan, anders hebben de modjes op een gegeven moment niks meer te doen en dan kun je hier zelfs niet eens meer dansenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar baggerposts moeten verwijderd worden, en dan wordt het een saaie boel met alleen maar skiczukie-posts.
Ik slijm niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
slijmtopics vallen ook onder bagger hoor shir.
Kan jij kappen met die zooi? Bedankt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee dan passen we de definitie gewoon aan, anders hebben de modjes op een gegeven moment niks meer te doen en dan kun je hier zelfs niet eens meer dansen
Jij snapt het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
slijmtopics vallen ook onder bagger hoor shir.
Je kunt het ook weg edittenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Kan jij kappen met die zooi? Bedankt.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat die gamesbaggeraar hier wél een punt heeft. Eigenlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wie heeft er idd wat aan slijmen als je ook gewoon kunt pijpen
Of gebruik dansende kutsmileys als je crewlid bent, dan ben je ook goed bezig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Geef ze wat lego en dat houdt ze bezig.
Zo ben ik. 99% bagger, 1% wijsheidquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat die gamesbaggeraar hier wél een punt heeft. Eigenlijk.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij snapt het niet.
Maar daar waren we gisteren eigenlijk al uit.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Of gebruik dansende kutsmileys als je crewlid bent, dan ben je ook goed bezig.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zo ben ik. 99% bagger, 1% wijsheid
Je kunt het ook gewoon niet posten. Bijvoorbeeld.quote:
Ha!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat die gamesbaggeraar hier wél een punt heeft. Eigenlijk.
Het verbaast me dat ik überhaupt een reactie krijg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ha!
En meer heb ik er niet op te zeggen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:29 schreef Shirley het volgende:
Of gebruik dansende kutsmileys als je crewlid bent, dan ben je ook goed bezig.
Nou!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ha!
En meer heb ik er niet op te zeggen.
Roger that.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:32 schreef RemcoW85 het volgende:
[..].
NJ, waar zijn die nachtbaggertopics van 00:00 - 06:00 gebleven. Als ik er een open doe jij m dan op slot?
Ik ben in een goeie bui vandaag.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Het verbaast me dat ik überhaupt een reactie krijg..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben in een goeie bui vandaag.
Ahhhh, kusjeknuffelkroel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:36 schreef -Wolf- het volgende:
NJ is een harteloze lul! Maar ja, dat moet je wel zijn als mod.
Zal mij een zorg zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Ahhhh, kusjeknuffelkroel.. Heb ik een keer een topicje van je gesloten, lieve jongen?
.
Ben blij dat ik me eerst heb ingelezen. Ik laat het wel voor wat het isquote:Op maandag 13 februari 2006 01:54 schreef NJ het volgende:
Bagger is nooit toegestaan. Het wordt 's nachts alleen niet gesloten, vanwege het simpele feit dat er dan geen ONZ-mods online zijn. Daardoor heeft het een uitzonderingspositie gekregen die er zelfs toe is gaan leiden dat sommige users denken dat de meest idiote slowchat na één uur is toegestaan.
Dat is het dus niet.
Ik zie van de week in FOK wel een berichtje dat ze je hangend in het trapgat gevonden hebben?quote:
Context, my dear friend.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:38 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik me eerst heb ingelezen. Ik laat het wel voor wat het is.
Nee dat bericht komt pas als ik gedegradeerd ben tot modquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zie van de week in FOK wel een berichtje dat ze je hangend in het trapgat gevonden hebben?
Hm..snel je post editten hé. En met dansende kutsmileys in je sollicitatiemail kom je ook niet ver.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee dat bericht komt pas als ik gedegradeerd ben tot mod
Waarom ben jij dan nog geen mod?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan zul je eerst gedegradeerd moeten leren schrijven. En met dansende kutsmileys in je sollicitatiemail kom je ook niet ver.
<- boefjequote:Op donderdag 16 februari 2006 01:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm..snel je post editten hé. En met dansende kutsmileys in je sollicitatiemail kom je ook niet ver.
Omdat ik daar geen behoefte aan heb. Ik heb het al moeilijk zat als user, laat staan als ik blauw zou wezen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan nog geen mod?
Als je het moeilijk hebt als user kun je toch beter dat extra beetje macht grijpen en dan die andere users die het je moeilijk maken afstraffen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen behoefte aan heb. Ik heb het al moeilijk zat als user, laat staan als ik blauw zou wezen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:22 schreef Fliepke het volgende:
NJ is slotjes happy
Nee, dat ligt niet in mijn aard. Ik bek ze zo wel af, heb ik geen kleurtje voor nodig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als je het moeilijk hebt als user kun je toch beter dat extra beetje macht grijpen en dan die andere users die het je moeilijk maken afstraffen?
Heb je wat voorbeelden, want zo goed ken ik je niet als user en het valt me een beetje tegen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet in mijn aard. Ik bek ze zo wel af, heb ik geen kleurtje voor nodig.
Grmbl.... ik wou die plaatjes ook op pagina 2 hebben. Lukt alleen nie zo...quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat is dit voor kutpost
Kun je nog beter gewoon icons posten
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Heb je wat voorbeelden, want zo goed ken ik je niet als user en het valt me een beetje tegen.
Mother-mother was echt de beste nachtmod ooitquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:26 schreef donnahvh het volgende:
hey NJmodjes mogen ook naar bed he
![]()
![]()
Ik ga ook slapen. Het wordt hier ook niet spannender.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Vraag maar aan NJ ofzo![]()
En desnoods pleurt hij er een slotje op, ik ga slapen.
Kenkern00b.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Grmbl.... ik wou die plaatjes ook op pagina 2 hebben. Lukt alleen nie zo...![]()
DAT ZEI IK NOU OOK ALTIJD HEquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mother-mother was echt de beste nachtmod ooitZelden zo'n gedreven iemand gezien.
Klopt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
DAT ZEI IK NOU OOK ALTIJD HE
Het ligt dus aan dat ik een beginner ben of dat jij 1 of andere HTML rechten als lid van de crew hebtquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:48 schreef Fliepke het volgende:
let op beginner:
Dat laatste is niet waar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het ligt dus aan dat ik een beginner ben of dat jij 1 of andere HTML rechten als lid van de crew hebt?
Maar hej, trusten...![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij lult zoveel dat sommige dingen per toeval wel waar moeten zijn....![]()
Kloptquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij lult zoveel dat sommige dingen per toeval wel waar moeten zijn....![]()
Doe lief tegen je medeluisteraar van internetradio zeeland wil jequote:
Ik heb zowel jou als internetradiozeeland geblokt op MSNquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Doe lief tegen je medeluisteraar van internetradio zeeland wil je![]()
Heb jij paultjuhhh in je MSN?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zowel jou als internetradiozeeland geblokt op MSN![]()
Ja wij msnde elke dag met elkaarquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jij paultjuhhh in je MSN?![]()
![]()
Ik wens je veel kracht en medeleven toe.
mompelt iets van: "arme kerel...."![]()
ja, maar ik zit bijna nooit op MSN, ik heb een speciale paultjuhhh optiefen smilie, en ik heb hem geblokt sinds hij me aan een groepsgepsrek toevoegdequote:Op donderdag 16 februari 2006 02:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jij paultjuhhh in je MSN?![]()
![]()
Ik wens je veel kracht en medeleven toe.
mompelt iets van: "arme kerel...."![]()
dat was toen ik nog dacht dat je een kloon van Pool wasquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja wij msnde elke dag met elkaar![]()
tot het uitlekte en hij me maar snel blockte![]()
Dat heet nou discriminatie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:21 schreef NJ het volgende:
Lees de faq eens.quote:
quote:Van de ONZ FAQ:
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Boeien, had je maar niet ik accepteer de voorwaarden moeten klikken tijdens je registratie.quote:
Het boeit me ook niet maar ik meld het alleen even.quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:19 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Boeien, had je maar niet ik accepteer de voorwaarden moeten klikken tijdens je registratie.
Same here, gewoon even melden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:23 schreef M.Ram het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet maar ik meld het alleen even.
Maak je niet dik.
Neem ik wel aan, ja!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:29 schreef RemcoW85 het volgende:
Het is wel een baggertopic die gewoon open blijft inderdaad. Morgen is ie vast en zeker wel dicht.
RHAHAHAHAHAHA!! IK HEB JE GEQUOTED!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |