we laten NJ een keer laat opblijvenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:20 schreef Shirley het volgende:
Tsja, dat kan wel eens gebeuren.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:21 schreef NJ het volgende:
En nee, ik vergeet het slotje niet. Shirley is tof, haar topics blijven open. Jullie topics gaan dicht. Ga maar huilen.
Jij bent wel tof.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:21 schreef Shirley het volgende:
Nee?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:21 schreef NJ het volgende:
En nee, ik vergeet het slotje niet. Shirley is tof, haar topics blijven open. Jullie topics gaan dicht. Ga maar huilen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:22 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
Ik wilde zo graag één keer een slotje van je... maar als je dan weer zo lief post, laat maar zitten.
Ja dan moet je harder gaan dansen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:23 schreef frenzy2003 het volgende:
ik had met harde woorden gezegd dat ik NJ binnen 6 maanden zag vertrekken,dat moet ik enigszins proberen te realiseren.
En jij denkt dat ik hier warm of koud van word?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:23 schreef frenzy2003 het volgende:
ik had met harde woorden gezegd dat ik NJ binnen 6 maanden zag vertrekken,dat moet ik enigszins proberen te realiseren.
Cerror snapt 't.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef cerror het volgende:
Bagger moet op slot, it's that simple.
Maar ja, dansen ook?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef cerror het volgende:
ik voel hier helemaal dat je er heet van wordquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef NJ het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik hier warm of koud van word?
Juist, en daarom is deze nog open.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef cerror het volgende:
dit is immers geen bagger allemaalquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Juist, en daarom is deze nog open.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:26 schreef donnahvh het volgende:
hey NJmodjes mogen ook naar bed he
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Maar ja, dansen ook?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Maar baggerposts moeten verwijderd worden, en dan wordt het een saaie boel met alleen maar skiczukie-posts.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
slijmtopics vallen ook onder bagger hoor shirquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gewoon negeren, houdt het vanzelf op.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dit is immers geen bagger allemaal
Geef ze wat lego en dat houdt ze bezig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee dan passen we de definitie gewoon aan, anders hebben de modjes op een gegeven moment niks meer te doen en dan kun je hier zelfs niet eens meer dansenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar baggerposts moeten verwijderd worden, en dan wordt het een saaie boel met alleen maar skiczukie-posts.
Ik slijm niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
slijmtopics vallen ook onder bagger hoor shir.
Kan jij kappen met die zooi? Bedankt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee dan passen we de definitie gewoon aan, anders hebben de modjes op een gegeven moment niks meer te doen en dan kun je hier zelfs niet eens meer dansen
Jij snapt het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
slijmtopics vallen ook onder bagger hoor shir.
Je kunt het ook weg edittenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Kan jij kappen met die zooi? Bedankt.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat die gamesbaggeraar hier wél een punt heeft. Eigenlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wie heeft er idd wat aan slijmen als je ook gewoon kunt pijpen
Of gebruik dansende kutsmileys als je crewlid bent, dan ben je ook goed bezig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Geef ze wat lego en dat houdt ze bezig.
Zo ben ik. 99% bagger, 1% wijsheidquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat die gamesbaggeraar hier wél een punt heeft. Eigenlijk.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij snapt het niet.
Maar daar waren we gisteren eigenlijk al uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |