abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:55:29 #43
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_78178396
Ja. Fan.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:55:22 #44
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_78183272
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:24 schreef TJLinden het volgende:
Super avond! White Rabbits waren een lekker voorprogramma (maar hun geluid was verre van optimaal) en Spoon heeft ruim anderhalf uur een superstrakke set gespeeld met de beste nummers van Transference, Ga Ga Ga Ga Ga, een stel van Gimme Fiction en ook nog wat van Kill the Moonlight en Girls Can Tell.
Goed geluid ook, Britt Daniel's stem kwam er heerlijk sterk en raspend doorheen.
Sluit ik me helemaal bij aan. Echt een prima optreden. Ik heb voor de verandering een keer zittend een concert meegemaakt , maar vanaf mijn goede plek op het balkom kwam de hoekige-toch-niet-extreem-dansbare-want-je gaat-er-vooral-spastische-bewegingen-van-maken muziek erg goed toch tot zijn recht.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_85277205
Kick! Gewoon omdat ze het verdienen, maar ook omdat ze 20 november Nederland aan zullen doen met een optreden op het Crossing Border festival. De rest van de line-up is trouwens ook geniaal, met o.a. Local Natives, The National, Midlake, Annuals en Blitzen Trapper.

Ik kan er zelf helaas niet bij zijn (zit dan in Londen), maar zie Spoon alsnog op de 17e. Dan spelen ze in Shepherds Bush Empire. :)
pi_85277674
Helaas is de zaterdag al uitverkocht. :{
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_85278467
Goed dat ik dit topic zag! Was het bijna vergeten. :@
pi_85281201
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:43 schreef Wepeel2 het volgende:
Helaas is de zaterdag al uitverkocht. :{
Oei... ik wist niet dat het al uitverkocht was. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')