quote:Op maandag 4 juni 2007 16:40 schreef pfaf het volgende:
Een groeiplaat inderdaad! Beresterk weer, goed ritme, lekkere beats, fijne melodieen. Puike plaat, maar nog niet zo goed als Gimme Fiction...
Vind je? Zo bijzonder vind ik het niet, die korte jamsessie-achtige liedjes doen me niet zoveel. De You Got Yr. Cherry Bomb van Get Nice! (die bonusdisc) is wel erg leuk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:13 schreef pfaf het volgende:
Ook allemaal de bonus-cd? Erg vermakelijke trip!
Sluit ik me helemaal bij aan. Echt een prima optreden. Ik heb voor de verandering een keer zittend een concert meegemaaktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:24 schreef TJLinden het volgende:
Super avond! White Rabbits waren een lekker voorprogramma (maar hun geluid was verre van optimaal) en Spoon heeft ruim anderhalf uur een superstrakke set gespeeld met de beste nummers van Transference, Ga Ga Ga Ga Ga, een stel van Gimme Fiction en ook nog wat van Kill the Moonlight en Girls Can Tell.
Goed geluid ook, Britt Daniel's stem kwam er heerlijk sterk en raspend doorheen.
Oei... ik wist niet dat het al uitverkocht was.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:43 schreef Wepeel2 het volgende:
Helaas is de zaterdag al uitverkocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |