neequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:23 schreef mcDavid het volgende:
zal ik dit topic gewoon het eerste half uur boycotten?
net zoals jullie met mijn topic deden?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:23 schreef mcDavid het volgende:
zal ik dit topic gewoon het eerste half uur boycotten?
net zoals jullie met mijn topic deden?
mannen met PMSquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef killswitch het volgende:
JDude je bent een vuile kankerjosti en ik hoop dat je dodelijke kanker aan je linker bijbal krijgt met je klote kanker voetbal
Sterf zelf, gore kankertukker.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef killswitch het volgende:
JDude je bent een vuile kankerjosti en ik hoop dat je dodelijke kanker aan je linker bijbal krijgt met je klote kanker voetbal
oh KS!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef killswitch het volgende:
Goeie TT, JD. Wat vind jij van de nieuwe outfit van het Nederlands Elftal? Ik ben verliefd op de uitshirtsquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef killswitch het volgende:
En jij erbij, pijpslet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:27 schreef Bizznitch het volgende:
oh KS!
je verwoord mijn gevoelens zo mooi!
Goed, die kanker neem ik terug.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:28 schreef killswitch het volgende:
tieten daarintegen zijn wel tof
ik ook op voorwaarde dat we nu kappen met dat voetbal gelul en het weer over bier en frituur en tieten gaan hebbenquote:
Dat zijn veel k's in één zinquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef killswitch het volgende:
Deal.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:30 schreef killswitch het volgende:
ik ook op voorwaarde dat we nu kappen met dat voetbal gelul en het weer over bier en frituur en tieten gaan hebben
Z'n rugnummer enzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Goede TT, 14.kruif
wat zei ik nou netquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Goede TT, 14.kruif
Wat wordt er goed naar je geluisterdquote:
of frituur of bier of tietenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat wordt er goed naar je geluisterd![]()
Zullen wij het dan maar even ergens anders over hebben?? Kibbeling of zo??
Dan is het altijd nog Cruyff of Cruijff.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Goede TT, 14.kruif
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zullen wij het dan maar even ergens anders over hebben?? Kibbeling of zo??
Gefrituurde kibbeling!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
of frituur of bier of tieten
Stomme google verbeterde me niet. Ik wist dat het fout was maar dan type ik altijd iets in google en die verbeterd me dan meestal.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan is het altijd nog Cruyff of Cruijff.
Je gaat toch niet janken?? Kan je beter overlaten aan iemand die daar wel goed in is...quote:
Hoe anders bereid?quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Stomme google verbeterde me niet. Ik wist dat het fout was maar dan typ ik altijd iets in google en die verbetert me dan meestal.
Dan moet je er ook op z'n minst een béétje in de buurt zitten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Stomme google verbeterde me niet. Ik wist dat het fout was maar dan type ik altijd iets in google en die verbeterd me dan meestal.
Nét echtquote:
quote:
Goed he.. Maar ik hoopte eigenlijk dat KS trek zou krijgen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe anders bereid?. Nu heb ik daar wel gelijk weer trek in!
heb hier een grote zak chips dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed he.. Maar ik hoopte eigenlijk dat KS trek zou krijgen...
quote:
Clear!quote:
Chow. En gehost door Litso.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:46 schreef JDude het volgende:
Wie had die kenkervette OP ook al weer gemaakt?
Deze: [afbeelding] moet nog tussen de avatars!
volgens mij niet.. ik heb nog bier.. zou zonde zijnquote:
Tenzij Heineken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:46 schreef punkgirl het volgende:
volgens mij niet.. ik heb nog bier.. zou zonde zijn
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:46 schreef JDude het volgende:
Ik snap de hint...quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb hier een grote zak chips dus
ik weet er nog wel eenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:46 schreef JDude het volgende:
ZELFS dan is het zonde. Bier is bier, ookal begin ik bij amstel wel HEEL erg te twijfelen.quote:
Jezelf de OP in wensen. Doe het dan zoals PG en zuig jezelf in de OP.quote:
klopt.. klopt.. maar ik heb net een beugelfles gekregen.. dus jah..quote:
And you like Beck's Beer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:49 schreef punkgirl het volgende:
klopt.. klopt.. maar ik heb net een beugelfles gekregen.. dus jah..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jezelf de OP in wensen. Doe het dan zoals PG en zuig jezelf in de OP.
alleen het plaatje!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:49 schreef punkgirl het volgende:
[..]
klopt.. klopt.. maar ik heb net een beugelfles gekregen.. dus jah..
maar.... ik ben geen vrouwquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jezelf de OP in wensen. Doe het dan zoals PG en zuig jezelf in de OP.
Dus?quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bovendien was het louter een suggestie
Of hij komt er nooit in.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
bifi foto naar chow en het komt wel goed
quote:
ik denk dat het op die manier wel zou lukken hoorquote:
naborrel op het werk.. alleen maar becksquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden ofzo in Bremen geweest, toffe stad.
Van de zomer ga ik Interrailen, sowieso weer even een Beck's halen daar.
J.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:53 schreef Janetje het volgende:
Post ter vermaack ende pleizier..
hoe lang heb je daar over nagedacht?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:53 schreef Janetje het volgende:
Post ter vermaack ende pleizier..
Ik zoek nog een bijbaantje!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:54 schreef punkgirl het volgende:
naborrel op het werk.. alleen maar becks![]()
![]()
voor iemand die er nooit is?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:46 schreef JDude het volgende:
JD.quote:
Ongeveer een seconde of 2quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoe lang heb je daar over nagedacht?
goed puntquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
voor iemand die er nooit is?
quote:
Alsof die twee andere versies van Chow er ooit nog zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:55 schreef Bizznitch het volgende:
voor iemand die er nooit is?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat ze dubbel licht van het lachen
En dan nóg een fout makenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Sorry, wilde ook een kaar taalpurist zijn
surequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
!
Sorry, wilde ook ene kaar taalpurist zijn
quote:
quote:
Ik was al eerder met editen.quote:
Nee, heel fel. Dubbel donker is dan weer wel licht. Negatief - negatief = positief.quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:28 schreef rompompom het volgende:
Wow, de snelheid schiet er weer even in.
Plastic tieten tellen niet, al helemaal niet als ze ondersteboven worden gehouden!
Kom eerst maar wat vaker langs.quote:
mijn eigen pc is stukquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom eerst maar wat vaker langs.
Wat zijn we weer heerlijk tolerantquote:
Wat een tekst.. Je zou bijna denken dat dit R&P is...quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef Handschoen het volgende:
becks, We moeten een keer in een bar (Bibelot, Dordrecht) dat scheken tegen gereduceerd tarief omdat Becks de sponsor was. en dan wilde ze eigenlijk dat we de tap (HERTOG JAN!!!) dicht gooiden... Dacht het dus niet. Desondanks wel 55 kratten op die avond
, jammer genoemg zijn er nog een stuk of 140 over
. En als ze niet op gaan, gaan ze mee op het medewerkersuitje aan het eind van het seizoen... En dat wil dus niemand...
irritante kankerhoer met je ik was hier het eerstquote:
Hey het is gewoon een opmerking, anders kunnen we wel blijven omgooien voor iedereen die 12 topics langskomt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat zijn we weer heerlijk tolerant
cursus nederlands?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef Handschoen het volgende:
becks, We moeten een keer in een bar (Bibelot, Dordrecht) dat scheken tegen gereduceerd tarief omdat Becks de sponsor was. en dan wilde ze eigenlijk dat we de tap (HERTOG JAN!!!) dicht gooiden... Dacht het dus niet. Desondanks wel 55 kratten op die avond
. En als ze niet op gaan, gaan ze mee op het medewerkersuitje aan het eind van het seizoen... En dat wil dus niemand...
Ga eens dood.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:03 schreef Bizznitch het volgende:
irritante kankerhoer met je ik was hier het eerstkindjes zoals jij moeten ze anaal verkrachten en in een sloot dumpen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
irritante kankerhoer met je ik was hier het eerstkindjes zoals jij moeten ze anaal verkrachten en in een sloot dumpen
Samenvatting: bah, jeej, awwwww..quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef Handschoen het volgende:
Mja, van mij mag ze er bij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:03 schreef Janetje het volgende:
Hey het is gewoon een opmerking, anders kunnen we wel blijven omgooien voor iedereen die 12 topics langskomt.
deaddollquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, van mij mag ze er bij.
Printscreen en remlofdinges zie ik ook nooit meer, die staan er nog tussen.
Zelfde voor Deaddoll en Moomphs.
Beetje doorstroming!
Dat account is geshredderd geloof ik... die leeft thans voort als Chowiquote:
moet ze maar een mail naar litso of chow doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Beetje doorstroming!
Good point.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:08 schreef killswitch het volgende:
moet ze maar een mail naar litso od chow doen
proost!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Good point.
Zo, en nu een Grolsch.
een wortel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:09 schreef cerror het volgende:
I've got something in my frontpocket for you.... *fluit*
Gaat het een beetje met je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:09 schreef cerror het volgende:
I've got something in my frontpocket for you.... *fluit*
becks?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
proost!
*ook een biertje open trekt
Seizoen southpark binnen.quote:
Ghehehe.. respeccct my othoriteyyyyyyquote:
Dat is mijn sign als admin.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ghehehe.. respeccct my othoriteyyyyyy
Dat zeg ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Beetje doorstroming!
The forest christmass critters save christmass! HAIL SATANquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ghehehe.. respeccct my othoriteyyyyyy
Wie waarbij?quote:
Gheheheh..quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:15 schreef cerror het volgende:
[..]
The forest christmass critters save christmass! HAIL SATAN
ja maar wie neemt jou nou serieusquote:
Wie?quote:
Ja, voordat bijgemaakt is, zal jij nog wel even duizelig blijvenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:17 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben pitten. Ja nu al. Ben heel moe de laatste tijd en duizelig. Vandaag ook bloed wezen prikken. Ze hebben verdomme 5 buisjes bloed afgenomen!
Rob?quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:17 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben pitten. Ja nu al. Ben heel moe de laatste tijd en duizelig. Vandaag ook bloed wezen prikken. Ze hebben verdomme 5 buisjes bloed afgenomen!
Is hij toevallig jarig?quote:
Die is toch ieder jaar jarig? Meerdere keren?quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:16 schreef killswitch het volgende:
maargoed, om JD nou serieus te nemen
en ja laat de grapjes over serieus nemen maar komen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die is toch ieder jaar jarig? Meerdere keren?
Ghehe.. *nadoet..quote:
ONZE LIEVE ROB AARDBEI IS JAA-RIG!quote:
Die units komen hard aan!quote:
statementquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:30 schreef cerror het volgende:
Who cares, bier.
Dooddoener, doch waar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:30 schreef cerror het volgende:
Who cares, bier.
Mits volle blikken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:26 schreef Janetje het volgende:
Hollandia
Meer dan genoeg..quote:
Die leeg gaan.quote:
Koninkrijk Hollandia.quote:
Met blikken bier in plaats van bomen..quote:
Meldt.quote:
Hoe is het daar in het bierkoninkrijk?quote:
Daar rekende ik al opquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:46 schreef Quatertemper het volgende:
Meldt.
Is goed.. als je niet let op de teringzooi die ik heb gecreeerdquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Puick! Dan hop ik wel even langs zo.
Heb je nog mensen gesproken (echt!) sinds, laten we zeggen, af gelopen donderdag?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Is goed.. als je niet let op de teringzooi die ik heb gecreeerd![]()
Jazeker.. vanmiddag anderhalf uur non-stop zitten lullen met een klasgenootje op school..quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je nog mensen gesproken (echt!) sinds, laten we zeggen, af gelopen donderdag?
Die kon ik zogauw niet vindenquote:
Heb ik niet.quote:
Nog ongeveer op ware grootte ook..quote:
Nog een centimeter of 3/4 en inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nog ongeveer op ware grootte ook..
Goh, knap hoor! Toch die straatvrees, wereldangst en mensenscuwheid weten te overwinnen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker.. vanmiddag anderhalf uur non-stop zitten lullen met een klasgenootje op school..![]()
Zet je resolutie wat lager danquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:59 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Nog een centimeter of 3/4 en inderdaad.
Ach ja.. ik moet toch oefenen he..quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goh, knap hoor! Toch die straatvrees, wereldangst en mensenscuwheid weten te overwinnen!
Same herequote:
ik ga dr werkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb je al een ticket voor dutchska 2 geregeld?
Waarvoor?quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. ik moet toch oefenen he..
je zult toch in dublin moeten komen hequote:Op donderdag 16 februari 2006 02:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. ik moet toch oefenen he..
Dan kun je mij ook wel een ticket regelen!quote:
ik heb al een ticket geregeld voor een vriend van mequote:Op donderdag 16 februari 2006 02:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan kun je mij ook wel een ticket regelen!
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
je zult toch in dublin moeten komen he
Twee kan vast ook welquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:04 schreef punkgirl het volgende:
ik heb al een ticket geregeld voor een vriend van me![]()
![]()
Zie ook nu pas dat het a.s. zondag al is, dan heb ik nog geen geldquote:
uhu.. maar het 1ste deel is leukerquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Zie ook nu pas dat het a.s. zondag al is, dan heb ik nog geen geld
Jammer, best leuke line up.
Pak maar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:13 schreef Quatertemper het volgende:
MEER BIER!
Zit het onder je pyjama?quote:
Nou ja.. mn pyjama ligt wel over dat treetje heen..quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja.. mn pyjama ligt wel over dat treetje heen..
*biertje aangooitquote:
quote:
Ey, wat als ik dit weekend even langskom?quote:
Je alter ego mag langskomen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:34 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ey, wat als ik dit weekend even langskom?
Oh wacht, je mag quater den grootte niet.
Tja hee, het is alles of niets.quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je alter ego mag langskomen..
Enne.. rustig maar.. er zijn nog 19 blikken...
Nah.. ok.. maar dan mag je niet gemeen tegen me zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:42 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Tja hee, het is alles of niets.
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nah.. ok.. maar dan mag je niet gemeen tegen me zijn![]()
Definieer 'leven'quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:50 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
is er nog leven hier?
quote:
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:
Je vind wel meer niet leuk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Definieer 'leven'
[..]
Dat vind ik niet leuk...
Dat wordt nog even radenquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
0,3 cl, kies uw omhulselquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:56 schreef Quatertemper het volgende:
Is die test in flesjes of blikken?
Ach naja.. I'll live.quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:55 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Je vind wel meer niet leuk.
Dat behoort bij aspecten van het samenzijn met mijner persoon.![]()
Kloon van trouwens?quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:58 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
hey sjanet, alles goed verder?
Ik ben ook luiquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:59 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Kloon van trouwens?
Te lui om uit te vinden namelijk.
Dag mevrouw Pontiac.quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
dag dames
hey sjanet, alles goed met jou?quote:
of blikkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
ik heb RSI van het openen van al die pinten, morgen maar weer een fust halen...
ben je aan de hollandia?quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:03 schreef Janetje het volgende:
En toen mocht iedereen weer opfucken met dat 'sjanet'
doe es liefquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:03 schreef Janetje het volgende:
En toen mocht iedereen weer opfucken met dat 'sjanet'
Ik ga toch geen enkele moeite doen om te achterhalen wie jij bent.quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:04 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
ben je aan de hollandia?
of eindelijk verstandig geworden?
dat vraag ik ook niet...quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga toch geen enkele moeite doen om te achterhalen wie jij bent.
Ga es dood.quote:
Het zijn je huidige vrinden!quote:
nou nou, ik dacht dat jij dat alleen wou...quote:
Doe es lief johquote:
newbiequote:
Daar zou jij nou nooit aan doen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:18 schreef Quatertemper het volgende:
Klonen.. pfrt.
Nimmer!quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar zou jij nou nooit aan doen..
Nimmer meer! Nimmer meer!quote:
Misschien èèntje.quote:
Of twee..quote:
Wat zijt ge van plan?quote:
Ik? Niks men. ik heb er al genoeg..quote:
de plankjes van jouw toekomstige eeuwige huisje?quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Trek je grijze pak aan en ga eens tussen zes plankjes liggen dan, oldbie.
Goedzo, stop maar!quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik? Niks men. ik heb er al genoeg..
Whatever, Dodo. Zolang je maar niet meer opstaat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:24 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
de plankjes van jouw toekomstige eeuwige huisje?
vies plaatjequote:Op donderdag 16 februari 2006 03:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whatever, Dodo. Zolang je maar niet meer opstaat.
Ok.. Mwah.. misschien ooit nog eentje..quote:
Nou, geweldige comeback hoor. Echt, zo goed heb ik ze nog niet eerder gezien. Grote jongen.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, geweldige comeback hoor. Echt, zo goed heb ik ze nog niet eerder gezien. Grote jongen.
Hij heeft een punt.quote:
Juist, in Meppel snappen ze nog es iets.quote:
Dat lijkt op mijn speklapje wat in de pan ligt te brullen...quote:
Goddomme, ben je 12 ofzo?quote:
Neen, hij heeft gewoon weinig vocabulaire kwaliteiten.quote:
12e biertje ja.quote:
blstehrhe shiwerfieg 14.gifquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:42 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Neen, hij heeft gewoon weinig vocabulaire kwaliteiten.
Hetzelfde domme grapje in twee topics proberen is wel heel zielig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
houden jullie ook zo van frikandellen met zaaddamse mayo en bitterballen ?
oeh,quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hetzelfde domme grapje in twee topics proberen is wel heel zielig.
Welletjes, c.quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:52 schreef Quatertemper het volgende:
Slaap, trusten hoeren.
later, cerrorquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:52 schreef Quatertemper het volgende:
Slaap, trusten hoeren.
Goeie morgen.. inderdaad lekker muziekje..quote:Op donderdag 16 februari 2006 07:58 schreef Stofje het volgende:
Goedemorruguhhhhhhhhh!!! Kopje koffie erbij, lekker muziekje, rice and shine everybody!!!111![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goeie morgen.. inderdaad lekker muziekje..
Wel vervelend dat ik op mn vrije dag weer zo vroeg wakker ben...
Maare.. wat is 'rijsten en schijnen'?![]()
Ik heb altijd Maak daar zelden van gelijk..quote:
Mt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:12 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Ja, genau!quote:
Wat ben jij vroegquote:
Jah... want ik maak er net zo'n dag als gister van dus dan kan ik deze drukte wel gebruiken. Gister gewoon niks! gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:15 schreef Misstique het volgende:
rpp![]()
J.
j.
Wat een drukte hier op de vroege morgen![]()
Knusjes, is het niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:15 schreef Misstique het volgende:
rpp![]()
J.
j.
Wat een drukte hier op de vroege morgen![]()
Same here. Moet vandaag wel een mailing voorbereiden, maar zal voor de rest ook weer weinig productief zijn gok ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... want ik maak er net zo'n dag als gister van dus dan kan ik deze drukte wel gebruiken. Gister gewoon niks! gedaan
Met jou erbij altijdquote:
Ik ben enorm productief geweest afgelopen nacht. Een slordige 21.000 keys!quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Same here. Moet vandaag wel een mailing voorbereiden, maar zal voor de rest ook weer weinig productief zijn gok ik.![]()
Ach ja.. tegen mn wil wakker worden he..quote:
alt 125quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:25 schreef Chowi het volgende:
ß.
Ctrl + alt + S.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |