neequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:23 schreef mcDavid het volgende:
zal ik dit topic gewoon het eerste half uur boycotten?
net zoals jullie met mijn topic deden?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:23 schreef mcDavid het volgende:
zal ik dit topic gewoon het eerste half uur boycotten?
net zoals jullie met mijn topic deden?
mannen met PMSquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef killswitch het volgende:
JDude je bent een vuile kankerjosti en ik hoop dat je dodelijke kanker aan je linker bijbal krijgt met je klote kanker voetbal
Sterf zelf, gore kankertukker.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef killswitch het volgende:
JDude je bent een vuile kankerjosti en ik hoop dat je dodelijke kanker aan je linker bijbal krijgt met je klote kanker voetbal
oh KS!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef killswitch het volgende:
Goeie TT, JD. Wat vind jij van de nieuwe outfit van het Nederlands Elftal? Ik ben verliefd op de uitshirtsquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef killswitch het volgende:
En jij erbij, pijpslet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:27 schreef Bizznitch het volgende:
oh KS!
je verwoord mijn gevoelens zo mooi!
Goed, die kanker neem ik terug.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:28 schreef killswitch het volgende:
tieten daarintegen zijn wel tof
ik ook op voorwaarde dat we nu kappen met dat voetbal gelul en het weer over bier en frituur en tieten gaan hebbenquote:
Dat zijn veel k's in één zinquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef killswitch het volgende:
Deal.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:30 schreef killswitch het volgende:
ik ook op voorwaarde dat we nu kappen met dat voetbal gelul en het weer over bier en frituur en tieten gaan hebben
Z'n rugnummer enzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Goede TT, 14.kruif
wat zei ik nou netquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Goede TT, 14.kruif
Wat wordt er goed naar je geluisterdquote:
of frituur of bier of tietenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat wordt er goed naar je geluisterd![]()
Zullen wij het dan maar even ergens anders over hebben?? Kibbeling of zo??
Dan is het altijd nog Cruyff of Cruijff.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Goede TT, 14.kruif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |