abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35138384
22.30 uur:

Frank: Dat is Arno Kolenbrander, hij heeft ook de soundmixshow gewonnen
Monique: Hij kan het goed hoor

Daarna komt Sokaboy weer even zingen: Follw the leader, soka soka Jump and wave!!!

Ene Jan is de uitsmijter van de avond terwijl er al gasten richting de uitgang liepen ( ) , met Oh Carol!

Daarna is er weer onhandig gedoe met betalen en t shirt kopen. (als ze dat nu bij binnenkomst doen? )

Ze komen slapen aanstaande dinsdag met zijn 2en, Auke en Soko Boy..............

Sokaboy: Sokaboyyyy is in da house
Monique: O dan doe ik mijn kuisheidsgordel om.... die metalen

[ Bericht 5% gewijzigd door SuperMOM op 16-02-2006 00:30:01 ]
pi_35138584
Auke heeft een bericht achtergelaten in het gastenboek:

(Frizti)

Soka boy, wil een nummer gaan opnemen met Viola.
Auke wil ontbijt op bed van Monique als hij blijft slapen.

Viool: die mensen moeten nu weg. Ik heb er geen zin in. Ik ben er klaar mee.
Heel subtiel haalt ze bij de gasten de glazen voor de neus weg.

Monique: wat onderschat die man zichzelf (Arno Kolenbrander)

Viola doet de deur open voor de frisse lucht.
pi_35138732
Viool heeft dansles, tennisles, pianoles gehad etc dan leer je het wel he (etiquette)

Annelies: die 2 waren echt druk en ze komen ook nog slapen, dinsdag op woensdag.
Viola: Mijn god... op zulke momenten denk ik... nog maar 3 weken.

Monique: ik ben de soep aan het maken, voor de rest trek ik het niet meer

John is het weer zat en zegt dat hij de arbowet met 3 uur heeft overtreden.

pi_35139100
Monique en John genieten van een noodles soepje

(Frizti)

Monique, Ferri en John bekijken websites, eerst die van Henk Krol en dat ze niet zoveel aandacht hadden besteed aan zijn tientjes actie. Monique haar site is geblokkeerd zegt ze, die van mij niet zegt Ferri en bekijken nu allerlei foto's.

Monique: die website laad gewoon niet snel... (over Henk Krol zijn site)
John: een Antiliaanse website
  donderdag 16 februari 2006 @ 01:24:17 #6
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35140213
Viola komt nog even vertellen dat ze zich geschoren heeft. Ferri vraagt of ze de schaamstreek bedoelt en Viola bevestigd dit. De reacties op dit nieuws spreken voor zich

ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_35140235
Viool is wel grappig nu, ik danste met die tango danser en dacht hij moet het haar voelen, hij met zijn super gladde lijf, ik steek gewoon, ik moet me scheren ik ben gewoon een kilo lichter de rest giert het uit!
  donderdag 16 februari 2006 @ 01:34:12 #8
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35140393
Onder het genot van een toetje en een glaasje wijn kletsen Viola, Ferri, Anita en Bonnie nog even bij

donderdag 16 februari 2006 @ 02:32:03 #9
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35141188
Viola en Anita zijn een half uur in de badkamer bezig geweest (waar geen geluid vandaan komt) en ineens hoor ik ze weer klagen over het vroege opstaan en dan meteen schoon moeten maken. Viola reageert hierop door te zeggen dat ze het dan maar niet meer laat moeten maken klaar!
Nog even een shot van de "styling" van het huis

pi_35145635
10:30 uur

Alle bewoners zijn driftig aan de schoonmaak in de voorgeschreven tenue's,
althans de dames, Ferri en John drukken hun snor qua kleding maar helpen driftig mee!

De taken zijn verdeeld

Viool en Anita moeten de kamer,kantoor en dinerzaal schoonmaken.
Bonnie de wc.
Ferri de badkamer.
Frank de slaapkamers.
Monique en John de keuken

Alleen Bigg Boss Annelies loopt in haar eigen kloffie onduidelijke dingen te doen... rommelt voornamelijk op het kantoor en heeft zich ook nog even in de DBK moeten melden.
Verder hebben ze muziek gekregen tijdens het schoonmaken en dat is goed hoorbaar over de streams.
Gesprekken volgen is daardoor niet mogelijk.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35147813
12:10

Op het kantoor is een discussie gaande tussen Annelies, Ferri en Frank.

Ergens in de volgende week is de hotelkamer geboekt door Auke samen met de Socaboy en dan ook nog voor twee nachten.
De hotelliers zien dit niet zitten ... met als reden dat ze de tussenliggende dag heel de dag rondhangen in het hotel.
Ferri zit er echt niet op te wachten om zich heel de dag daarmee bezig te houden. "het is best een leuke gast maar hij is zó druk"

Verder wordt er nog geoppert dat het personeel in een hotel zich ook niet bezig houdt met de gasten. Annelies weet hier niet direct een beslissing in te nemen en belt met hoger hand en legt de kwestie voor.
Een sluitend antwoord is er nog niet maar ze pleiten ervoor om het te verbieden ... althans om twee nachten te blijven.
Annelies sluit af door te opperen dat HBB er niets mee opschiet aan exposure (de twee heren hebben niets te bieden) maar Socaboy bv kan hier dan wel 48 uur lekker zijn persoonlijkheid, cd en muziek promoten.
pi_35148188
12:25

Annelies roept de bewoners op om over 5 minuten even te gaan zitten om de nieuwe schema's door te nemen. "klaar of niet klaar"

Viool sputtert tegen en zegt om 13:00 uur alweer klaar te moeten staan om te dansen. en roept in éen moeite door naar Anita dat ze nog 5 minuten heeft voor de dinerzaal.
Viool piept tegen Annelies "normaal had ik het al klaar gehad maar het was zó veel"

Annelies antwoord hierop "Ach, jullie hebben ook nog lekker een break genomen in de tuin"
Viool: "ja, dat moet ook kunnen hoor, ik heb vandaag 1 koffie en maar 2 sigaretten op"

Viool stuift duidelijk geagiteerd door de gang naar de dinerzaal.
pi_35159406
De interactie in HBB is redelijk saai te noemen... er valt weinig verslag te maken.
De regie schakelt vaak de streams dubbel bv. 2x keuken en 2x gang of woonkamer. Je hoort dan wat stemmen op de achtergrond maar meer ook niet.

Ferri is nog gevraagd een promo in te spreken in de DBK

(Frizti)
Hij moest wel even een shirtje met lange mouwen aan doen en eentje zonder reclame ivm de reclamecode commissie (uit de SC)
Hierna wordt Frank naar de DBK verzocht. Zo te horen komt zo ongeveer iedereen aan de beurt.

Ook zijn er nog dingen gesigneerd vandaag .. waaronder een ochtendjas en een kussensloop.

(Frizti)
pi_35162244
Uit de SC:

John: Zullen we gewoon een wietplantage beginnen daarachter.
Ferri: nee, dat mag niet
John grinnikend: er mag zoveel niet...

Frank krijgt er de balen van, elke keer dat bemoeien van de redactie.

Viool tegen john die aan het koken is:
Viool: zeg John als je het helemaal volgens de regels wilt doen moet je dit op je hoofd zetten.
(komt met een plastic blauw zakje op der hoofd aan)
John: O ja,staat je goed...
Viool:ja,hij past me alleen niet zo goed
John: Nee maar dat kan kloppen want het is zo'n blauw zakje voor om je schoenen.....

[ Bericht 35% gewijzigd door SuperMOM op 17-02-2006 02:26:29 ]
pi_35171847
Er is niet veel gebeurt, de hoteliers hebben een TV avond.

Ze gaan schaatsen kijken.
Viool blert gelijk weer: mjin zoon doet het schaatsen. (regie)

Geen Bingoavond vanavond en ook geen modeshow, alles is afgeblazen...?
Het Carnaval defile is zondag ook al afgeblazen...

Ferri zit de snelwandelaars belachlijk te maken qua outfit
Ferri: Als mijn vriendin aan snelwandelen zou doen...nou dan had ik een fijne mededeling voor der

Iedreen is een beetje geirriteerd in het hotel.
Monique zegt dat ze dagen al niet meer echt heeft gelachen.

De regie draait regelmatig het geluid of de streams weg.

[ Bericht 2% gewijzigd door SuperMOM op 16-02-2006 23:35:28 ]
pi_35172420
Anita en Bonnie zitten te klagen over de gang van zaken... dat de Adelaar zo dictoriaal bezig is nu.

Bonnie: We hebben 4 gangen... ingang, uitgang... die gang en die gang...
Anita: En ook een afgang......
Hierna liggen de dames een minuut in een deuk

Na de film (of tv?) komt de discussie weer op gang over dat ze geen proffesionals zijn en ze niet alles kunnen. Ze doen hun uiterste best en nog is het niet genoeg. Vooral Anita is ergens pisnijdig over (over een "straf" : dat ze een film niet mochten zien?) Pikken we dit langer zegt John?
Iedereen kletst door elkaar over het schoonmaken en dergelijke.... Anita: "Mag ik ook eens wat zeggen!" tegen Bonnie

Anita heeft het over een Economische kerkdienst i.p.v Oecemenische kerkdienst

Anita "we zijn gewoon apen in een kijkdoos" (nog steeds pissig over eerdere voorvallen van de "Adelaar"

Nu hebben ze het over het bruidspaar van in het Hotel komt slapen (?) en de streams gaan op slot, we zien nu alleen de tuin nog.

[ Bericht 3% gewijzigd door SuperMOM op 16-02-2006 23:36:16 ]
pi_35173632
De streams zijn er weer en nog steeds praten Anita en Bonnie over het beter promoten van HBB en het Mappa Mondo, grote advertenties in kranten e.d.

Anita gooit nu haar krib tegen de kont en gaat alles wel even regelen morgen, zij gaat bellen om Mappa Mondo in de picture te brengen. Maar ja alles moet opnieuw schoongemaakt worden, alle glazen moeten opnieuw schoongemaakt worden e.d.

Bonnie wordt een beetje boos op Anita (doe nou niet of jij alles verzonnen heb want dat was allemaal al geregeld) Je herhaalt mijn woorden Anita! Ja Anita we moeten het grootschaliger aanpakken, dat zeg ik al zo lang.
pi_35174042
Bonnie is echt pissed, lijkt wel op Anita die "oeverloos doorzeurt" (Bonnie's woorden) en John komt op een gegeven moment vragen of de discussie wat zachter kan want Monique is ziek.

Bonnie vind dat Anita doorzeurt over het schoonmaken, het moet toch gebeuren, zeur dan niet. Ja maar bestaat niet in Bonnie's woordenboek.

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperMOM op 17-02-2006 02:27:50 ]
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:50:54 #19
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35179645
tnx streamers
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: