geen ideequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:54 schreef t0y het volgende:
Wat gebeurd er als ik tubgirl.jpg zou plaatsen?
Thanks, zo'n vermoeden had ik alquote:
Feyenoorders onder elkaar hequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]waarom verpest je het nou weer?
Maar waarom worden er zulke zieke dingen op internet verspreid? Daar kán gewoon geen animo voor zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:57 schreef Rosbief het volgende:
Miki Yakitori heet ze dus, maar Google kent haar niet![]()
geen animo ? er word hier elke dag een topic over tubgirl gemaakt hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:59 schreef t0y het volgende:
[..]
Maar waarom worden er zulke zieke dingen op internet verspreid? Daar kán gewoon geen animo voor zijn.
Of ligt het eraan dat ik te beschaafd ben voor die onzin?
Eels bedoel je? Als die andere gezien hebt kun je eels wel zonder problemen zelf uit gaan voeren denk ik, om even .het verschil aan te geven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:59 schreef haphaphap het volgende:
Sick man die video
Die blijft gewoon nastyquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:51 schreef heiden6 het volgende:
Mjah, verkeerde woordenkeus van mij. Laat maar hangen ook, ben te stoned om nu een fatsoenlijke zin te schrijven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
geen animo ? er word hier elke dag een topic over tubgirl gemaakt hoor
quote:
Bekijk deel 2 dan eens.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:04 schreef Youssef het volgende:
Sjonge jonge, tis gewoon een stuk plastic in d'r reet hoor.
Geil hè? Vooral met dat mesje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:04 schreef haphaphap het volgende:
Die video over het pijnigen van geslachtdelen oponder kopje VIDEO WORSE THAN EELS + SCAT multiplied by 100!
Das een anders meisje, lupa volgens mij. En dan zit er gewoon een chinees achter de camera met zijn loempiafirtuurvet te gooien.quote:
ik had ook al zitten zoeken, alleen die achternaam is volgens mij t gene dat er ooit inging bij drquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:57 schreef Rosbief het volgende:
Miki Yakitori heet ze dus, maar Google kent haar niet![]()
I don't know what it is, but I feel strangely drawn towards it....quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:54 schreef heiden6 het volgende:
Het allerergste by far wat ik ooit gezien heb, zojuist, n.a.v. deze opmerking :
[..]
Op de hoofdsite van andiroo.com
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:59 schreef Tobbes het volgende:
1. Dit is een serieus topic.
2. Geen tubgirl.jpg posten.
3. Wél informatie/links posten naar de vrouw achter het masker. Wat doet ze nog meer? Wie is het? Ander foto/videomateriaal beschikbaar?
In dit topic stellen we haar biblio/video/biography samen!
4. Wat voor dieet volgde ze?
Whehehe,quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:24 schreef the_jestert het volgende:
de vrouw achter (de) tubgirl zit onder de stront![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |