Ik heb een pitte kussen das ook zeer aan te raden, lekker hard.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb een fijn hoofdkussen met allemaal van die kleine bolletjes erin, geen idee hoe dat heet eigenlijkOp zich een fijn kussen alleen gaan die bolletjes vreselijk klonten na verloop van tijd! Voorgaande 2 kussens net zo.
Maar ik ben gek van die kussens.
Bestaan er ook bolletjeskussens, of kussens die erop lijken? die niet gaan klonten? Ik heb geen zin ieder half jaar een nieuw kussen aan te schaffen
Noem eens een goed merk/winkel
Pittenkussens moet je wel goed inslapen ja maar daarnaquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:48 schreef heaven7 het volgende:
Neenee, geen pittenkussen! Ook geen verenkussen trouwens. *Ril*
Dat zal wel "inwakkerblijven" wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Pittenkussens moet je wel goed inslapen ja maar daarna![]()
http://www.polydaun.nl/dealers/index.htmlquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:17 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat zal wel "inwakkerblijven" worden
Waar zijn die polydaun kussens te koop?
Die harde pikkels komen erdoorheen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef Mastroianni het volgende:
Waarom in hemelsnaam niet gewoon een goed donskussen???
Bedankt!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:41 schreef wonko het volgende:
[..]
http://www.polydaun.nl/dealers/index.html
Dan heb je geen goed donskussen als je steeltjes voelt. Tuurlijk mag iedereen zijn eigen voorkeur hebben. Maar een goed donskussen ventileert beter en is beter te vormen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:00 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Die harde pikkels komen erdoorheen.
En waarom zo verbaasd? Mag niet iedereen zijn voorkeur hebben?
Nee, eentje met een verhoging die in de holte van je nek valt, zeg maar. Je ligt dus zowel met je hoofd als met je nek ondersteund. Erg prettigquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef heaven7 het volgende:
Is dat een kussen met een "deuk" erin Rewimo?
Latex is dan een prima kussen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:04 schreef heaven7 het volgende:
Ik hoef geen kussen die je kan vormenIk wil een lekker zacht, vol kussen wat meedeukt als ik erop ga liggen en niet zo'n ding die maar langzaam of niet terugveert.
Hästens.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:57 schreef heaven7 het volgende:
Nog een goeie post!
En wat is een goede beddenzaak, kwalitatief?
Die heb ik ook, is een aanrader!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, eentje met een verhoging die in de holte van je nek valt, zeg maar. Je ligt dus zowel met je hoofd als met je nek ondersteund. Erg prettig![]()
Zoiets:
[afbeelding]
Ehm, nu ik dit zie zou jij dit als een 'deuk' kunnen beschouwen ja
Ik heb een paar maanden geleden zo'n kussen bij de Action gekocht, nog geen 6 euro, gewoon om te proberen omdat ik met een gewoon kussen vaak wakker werd met een stijve nek omdat ik naast mijn kussen ga liggen met mijn hoofd als ik slaap. Door zo'n deukkussen blijf ik goed op het kussen liggen en dus geen pijn meer in mijn nekquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:37 schreef Rewimo het volgende:
Ikea heeft trouwens ook van die deukkussens
Nee, johquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:48 schreef heaven7 het volgende:
Neenee, geen pittenkussen! Ook geen verenkussen trouwens. *Ril*
http://slaapkamer-speciaalzaak.startpagina.nl/quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:57 schreef heaven7 het volgende:
Nog een goeie post!
En wat is een goede beddenzaak, kwalitatief?
Dat was een reactie op stefmans.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, johKijk die reclame dan, het zijn plastic bolletjes met een gat er in. Zo kan het kussen goed ventileren en voelt het alsof je hoofd gemasseerd wordt. Althans dat zeggen ze.
Zo'n soort heb ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Nee, eentje met een verhoging die in de holte van je nek valt, zeg maar. Je ligt dus zowel met je hoofd als met je nek ondersteund. Erg prettig![]()
Zoiets:
[afbeelding]
Ehm, nu ik dit zie zou jij dit als een 'deuk' kunnen beschouwen ja
Maar ligt je hoofd dan wel een beetje horizontaal dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:32 schreef Rewimo het volgende:
Nee hoor, ik slaap ook op mijn zij. Ik trek het kussen zo dat mijn nek lekker ondersteund wordt door de onderste 'bult' en ik ben zo vertrokken
Ik ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:32 schreef Rewimo het volgende:
Nee hoor, ik slaap ook op mijn zij. Ik trek het kussen zo dat mijn nek lekker ondersteund wordt door de onderste 'bult' en ik ben zo vertrokken
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef computergirl het volgende:
Maar ligt je hoofd dan wel een beetje horizontaal dan?
mischien dat je te plat ligt, dan kun je beter een harder kussen kopen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:23 schreef marc1982 het volgende:
m'n moeder heeft laatst een kussen uit het reclame schap van de locale supermarkt getrokken,
m'n oude was helemaal af.. open, en spul kwam er uit..
maar laatste tijd af en toe (dus niet dagelijks, maar paar keer per week) last van rug..
kan het door dat kussen komen?
En wat was de uitkomst?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:08 schreef Rewimo het volgende:
In de Vriendin van deze week staat een artikel met een test van verschillende soorten kussens![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |