That thought crossed my mind, maar dat kan natuurlijk ook averechts werken...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:49 schreef Platinum het volgende:
Als je het echt graag wilt, misschien omkopen?
Zal voor je duimen!
![]()
Ik moet wel voor het laatste gaan, omdat de verdere afhandeling via een makelaar gaat. M.a.w.: meer bieden heeft geen zin, de huidige bewoner krijgt het geld toch niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:52 schreef Candera het volgende:
Gewoon meer bieden of anders de andere partij ritueel vermoorden
Ik zou voor het laatste gaan, weet je zeker dat het goedkomt
Succes![]()
Ook een optie, als je dan gepakt wordt, ben je in ieder geval verzekerd van een dak boven je hoofdquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:55 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ik moet wel voor het laatste gaan, omdat de verdere afhandeling via een makelaar gaat. M.a.w.: meer bieden heeft geen zin, de huidige bewoner krijgt het geld toch niet.
Ik weet alleen niet wie het is, dan maar in het wilde weg mensen vermoorden?
Ik verheug me er nu al op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef JosvG het volgende:
Veel succes ermee, ik moet over een half jaar ook woonruimte gaan zoeken, dus misschien kunnen jullie dan KLB topics van mij verwachten
Er is nooit sprake geweest van een andere kandidaat. Ik werd ook gelijk de volgende ochtend (had 's avonds gereageerd) gebeld dat ik kon komen kijken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik snap niet hoe je kon denken dat je al de nieuwe eigenaar zou zijn?![]()
Zijn ze niet duidelijk geweest of was je een beetje (erg) naief?
Wat?!?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef Maisnon het volgende:
Wel een huis geen een huis was een gavere TT geweest
Niet gekregen dus?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:49 schreef De Wouzeraar het volgende:
KLOTEZOOI...
Mooi, dan ben jij wel blij nuquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 februari 2006 13:14 schreef De Wouzeraar het volgende:
Toch een huis!Ander appartement, wel hetzelfde gebouw (dus wel dezelfde indeling). De makelaar had nog meer appartementen leegstaan!
Zeker weten?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:14 schreef De Wouzeraar het volgende:
Toch een huis!Ander appartement, wel hetzelfde gebouw (dus wel dezelfde indeling). De makelaar had nog meer appartementen leegstaan!
gefeliciteerd dan maarquote:Op maandag 20 februari 2006 13:14 schreef De Wouzeraar het volgende:
Zeker weten. En ik ben net wezen kijken. Morgen krijg ik de papieren.quote:
Dan inderdaad gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:37 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Zeker weten. En ik ben net wezen kijken. Morgen krijg ik de papieren.
Dit topic mag dus naar --> JUBELBAAK
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:14 schreef De Wouzeraar het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |