In "Anna Karenina" (1935) the train pulls into the Moscow train station, a cloud of steam envelopes the exit of a first class car and then a woman emerges from the cloud. The figure is aristocratic, the face is a vision. But it's the eyes that enthrall the viewer and Vronsky who has expected his mother to be the first woman off the train...quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://members.aol.com/svenska918/photos.html
http://home.hiwaay.net/~oliver/bullgallery.htm
[afbeelding]
[afbeelding]
strangers on a train idee:
[afbeelding]
Vervelend als je de filmnaam niet herinnerd
zeg het me dan noggesquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan zouden de fotografen nu al helemaal moeten gaan uit stippelen wat voor foto's ze met welk model willen gaan maken. En dat terwijl een groot deel van de modellen introducé is en we dus geen flauw benul hebben van hoe ze eruit zien.
Maar neem voor mij maar wat roods of wat wits mee.![]()
Woeiquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb waarschijnlijk nog een slachtoffer gevonden om mee te gaanLaat het van de week nog even op zeker weten, maar waarschijnlijk wel dus
![]()
![]()
Ik heb PdhHoog ook even een TerugVindMail gezonden... Het lijkt mij wel leuk om mee te gaan, maar ik zit ongeveer 7 uur in de auto voor die meet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef Skaai het volgende:
Hmm ondanks de afstand lijkt het me wel een heel erg gaaf idee. Ik hou 't topic in de gaten, en als ik mee wil laat ik dat op tijd weten
Rij je via Denemarken ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb PdhHoog ook even een TerugVindMail gezonden... Het lijkt mij wel leuk om mee te gaan, maar ik zit ongeveer 7 uur in de auto voor die meet.![]()
3,5 uur heen en 3,5 uur weer terug..quote:
Ja ik had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
3,5 uur heen en 3,5 uur weer terug..
Iets verkeerd weergegeven... Ik bedoel dus 7 op een dag.![]()
Heerlen, en dan de bus naar Simpelveld. Lijn 33.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja ik had al zo'n vermoeden
Ik wou bijna vragen of er ook een station in de buurt van het gebeuren is![]()
Kan iemand mij vertellen (eventueel mail skaai@ g mail. com ofzo) wat het dichtsbijzijnde 'echte' NS station is?
Trein doet er voor mij dan 4:10uur overquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef Skaai het volgende:
Tering, alleen treinen al minimaal 3 uur
Ik moet iemand hebben die een snelle auto heeft en in Flevoland woont
Of ik kan je oppikken in Heerlenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef Skaai het volgende:
Tering, alleen treinen al minimaal 3 uur
Ik moet iemand hebben die een snelle auto heeft en in Flevoland woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |