Hiervoor deed iedereen ook al leuk toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Viva La Resistance
Ik denk dat dit beïnvloed is door de vorige User game en het feit dat veel meer users gewoon leuk tegen elkaar reageren zodat er een echte community ontstaat waar iedereen gelijk is (schoolwerk en idols kan dus wel samen)
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Viva La Resistance
Ik denk dat dit beïnvloed is door de vorige User game en het feit dat veel meer users gewoon leuk tegen elkaar reageren zodat er een echte community ontstaat waar iedereen gelijk is (schoolwerk en idols kan dus wel samen)
Inderdaad!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Viva La Resistance
Zo'n braaf "Let's all be friends and feel the love"-tekstje... daar krijg ik jeuk vanquote:
Maar het is wel zo dat het erg gezellig is, vrij weinig onenigheden en iedereen kan meestal zjin zegje wel kwijt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo'n braaf "Let's all be friends and feel the love"-tekstje... daar krijg ik jeuk van![]()
Wat heb je liever dan, schelden, vloeken, elkaar haten en vals doen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo'n braaf "Let's all be friends and feel the love"-tekstje... daar krijg ik jeuk van![]()
Schelden, vloeken en vals doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat heb je liever dan, schelden, vloeken, elkaar haten en vals doen?
Fuck yeah!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:04 schreef PeRi het volgende:
Oeh, bitchfighten. Z, ik sta bij jou hoor..
Just for fun, bitch!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:06 schreef WithMe het volgende:
Ik doe niet mee met fighten.
Ik durf wel hoor, maar ik houd het liever gezellig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Just for fun, bitch!![]()
![]()
Of durf je soms niet?!![]()
Minimaal 1x een -2 doen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we doen dat als er nog 20 mensen over zijn (dus nog één exit) dat er dan totale vrijheid is qua stemmen (dus geen +2 verplichting meer)?
Ik wil geen beslissingen meer nemen zonder te peilen of het goed gevonden wordt.
Nu is het zo dat je verplicht ben tot minstens 1x +2. Na de nieuwe regel zou dat dus worden afgeschaft, en zou je dus 3x -2 mogen stemmen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:13 schreef PeRi het volgende:
En dan gaat iedereen alleen pluspunten geven? Dan kom je nooit tot een finale. Regels zijn beter hoor. Ik ben echt voor verplicht meer minpunten en minder pluspunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |