inlikkersquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:00 schreef Svensational het volgende:
Mensen die alleen maar +2 geven.
Wat maakt dat nou uit?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:00 schreef Svensational het volgende:
Mensen die alleen maar +2 geven.
alles... het is strategisch stemmen: geen minpunten geven voorkomt ook weer minpunten krijgenquote:
Klopt, maar wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
alles... het is strategisch stemmen: geen minpunten geven voorkomt ook weer minpunten krijgen
't is lafquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:24 schreef WithMe het volgende:
Klopt, maar wat is daar mis mee?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanaf nu is het slechts toegestaan om maximaal aan twee personen -2 punten te geven, en dus altijd minstens één keer +2. Het is ook toegestaan om drie keer +2 te doen (graag, want dan kunnen de mensen die laag staan weer wat hoger. Wat heeft, onder andere, Dizer ooit misdaan?)
Nee gewoon een tikfoutje. En stond er niet in nee. Ik heb wel meer aan je OP veranderd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Staat die IIDO er voor een reden? En had ik die ook in mij OP staan?
In welk opzicht?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:42 schreef Ayaxola het volgende:
De scores verbazen me wel eigenlijk![]()
Dat Tom_Tom- en BVO bijvoorbeeld zo laag staan, en mensen bovenaan die ik daar ook niet echt had verwachtquote:
Dat komt omdat volgens mij veel users nu vinden dat andere ook eens bovenaan mogen staan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat Tom_Tom- en BVO bijvoorbeeld zo laag staan, en mensen bovenaan die ik daar ook niet echt had verwacht![]()
Daar hoor ik echter niet bij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat komt omdat volgens mij veel users nu vinden dat andere ook eens bovenaan mogen staan.
Viva La Resistancequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat Tom_Tom- en BVO bijvoorbeeld zo laag staan, en mensen bovenaan die ik daar ook niet echt had verwacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |