nee ze is te leip nog steedsquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moeder mag nog steeds niet in een verzorgingstehuis?
Heeft hij toevallig ook 3000 sms'jes in z'n inbox? Want dat maakt die van mij ook traagquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben er ook ff uit, maar die N70 is zo traag als dikke stront door een trechter... maatje van me heeft dat ding en hij is niet vooruit te brandenergerlijk wat mij betreft....
mijn 6230 werkt ook nog prima en vlotquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ff opnieuw opstarten
Maar dit is m'n eerste nokia en ik ben er erg content mee... 6230 nogsteeds... maar m'n pa en ma hebben de 6230i en die is ook alweer fucking traag![]()
Nee, gelijk toen hij uit de verpakking kwam alquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig ook 3000 sms'jes in z'n inbox? Want dat maakt die van mij ook traag
Jo, latersquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
Ik blijf maar zwaaien vandaag zonder dat er veel na komt![]()
nerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vond het wel humor om te zeggen omdat ik het hele topic lang alleen maar heb over DIG dingen![]()
Foraquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind gewoon alles stom waar draadjes in zitten
waar ben je dan ook mee bezigquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
Het BazzoS gevoelquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
ik heb geen flauw idee man, eentje die niet te groot is anders kloppen de verhoudingen niet meerquote:
Een leven hebbenquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee man, eentje die niet te groot is anders kloppen de verhoudingen niet meer![]()
Mja en om 12:30 wakker gebeld worden en de rest van de dag college helpt ook niet zoquote:
GSM's vind je wel cheyl dus?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind gewoon alles stom waar draadjes in zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |