Ik wou net zeggen, mooi niet dat ik mn emailadres achter laat als ik bij de hoeren ben geweest hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef msteggink het volgende:
Hoe komen ze dan in godsnaam aan je MSN adres
ja, dat had dat lelijke wief aan een van haar vriendinnen gevraagd en die had een relatie met een van mijn kameraden dus vandaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef msteggink het volgende:
Hoe komen ze dan in godsnaam aan je MSN adres
Smoesjes!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ja, dat had dat lelijke wief aan een van haar vriendinnen gevraagd en die had een relatie met een van mijn kameraden dus vandaar
nee niet echt want ze is een lelijk wiefquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Smoesjes!
Je wilde haar neuken maar zij had geen zin in leidammer 40+ en nu ben je kwaad!
Waarom wil je haar dan neuken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
nee niet echt want ze is een lelijk wief
Da wil ik niet, als je nou eens je school zou afmaken en zou leren lezen had je dat er op zijn minst uit op kunnen makenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom wil je haar dan neuken?![]()
Je bent gewoon jaloers dat ze je niet wil neuken en nu reageer je je zo af op fok.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:58 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Da wil ik niet, als je nou eens je school zou afmaken en zou leren lezen had je dat er op zijn minst uit op kunnen maken
Dat klopt dus niet he....quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
wat trainen in het frans is dus ik zo: Optiefen.
Het antwoord is iets van entraineur ofzo maar laat haar dat lekker zelf opzoekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Salsagirl het volgende:
ze voegde je toe,maar jij heb haar toch echt zelf geaccepteerd hoor..
of wist je het antwoord gewoon niet op haar vraag?![]()
Ja, in principe wel. Dank jequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:17 schreef djenneke het volgende:
Eigenlijk kom je gewoon vertellen dat je een onsympathieke lul bent?
Je had het zelf nog niet door?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja, in principe wel. Dank je
Dus alles onsympathieke lullen plaatsen posts die nergens over gaan? En alle posts die nergens over gaan, worden door onsympathieke lullen geplaatst?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:24 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Zijn ondertitel doet anders vermoeden
Hij heeft inderdaad wel zelfkennis.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:24 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Zijn ondertitel doet anders vermoeden
Ook opgedaan door een of andere mij onbekende user...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:25 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad wel zelfkennis.
Ik bedoel dat stukje tekst onder de naam, dat is toch ondertitel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus alles onsympathieke lullen plaatsen posts die nergens over gaan? En alle posts die nergens over gaan, worden door onsympathieke lullen geplaatst?
Psst, je kijkt nu naar de signature...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus alles onsympathieke lullen plaatsen posts die nergens over gaan? En alle posts die nergens over gaan, worden door onsympathieke lullen geplaatst?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, mooi niet dat ik mn emailadres achter laat als ik bij de hoeren ben geweest hoor![]()
Maar dat mag ik, want ik ben blondquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Psst, je kijkt nu naar de signature...
En lief.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar dat mag ik, want ik ben blond![]()
Lief van je hoor, maar hoe kom je daar nou toch weer bij?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:25 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad wel zelfkennis.
Je ondertitel gaf me een hint.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lief van je hoor, maar hoe kom je daar nou toch weer bij?![]()
Daar staat best lief, niet gewoon lief.... ofzo....quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:34 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Je ondertitel gaf me een hint.
Wereld van verschil natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar staat best lief, niet gewoon lief.... ofzo....![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar wat is trainen in het frans nou dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |