Ik zag het voor het eerst.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:38 schreef PLAE@ het volgende:
d'r was niet veel aan.
Echt met pieken en dalen af en toe![]()
Vandaag is weer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik zag het voor het eerst.
ik vond het mar niets.
zaterdag is leuker !
ik heb al zin in morgen
Gelukig heb je 't overleefdquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:42 schreef kwakveense het volgende:
ik was er bijna bij geweest deze week...
quote:
quote:In 'Pauls Punt!' maakt Paul een punt van de nieuwe single van Ali B en van de nieuwe bundels van schrijver/dichter Ramsey Nasr, van hun woonplaatsen Almere en Antwerpen én van het verdwijnen van de Alpen Kreuzer-vouwwagen.
quote:In 'Pauls Punt!' maakt Paul de Leeuw op deze vierde mei een herdenkingsuitzending. Hij praat met Ute Scheub (de dochter van een Duitse SS-er), met Arthur Umbgrove (wiens grootvader een spion was in de Tweede Wereldoorlog), met militair historicus Christ Klep en met een 84-jarige oorlogsveteraan die aan de frontlinies heeft gevochten.
Ja vond ik ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:33 schreef evert het volgende:
vond het een mooie aflevering
http://www.arthur-umbgrove.nl/roman.htmlquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:02 schreef Alsgeenander het volgende:
Hoe heette dat boek ook alweer.. ?? Kwam erg interessant over, zeker omdat Paul er zo enthousiast over was!
tsja, ze komen voor grappen, niet voor serieuze gesprekkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Ilse is komisch![]()
maar kijk is naar het publiek, echt dood![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |