Leuk!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef Xebber het volgende:
Ik heb net drie kwartier met mijn lieffie onder de douche gestaan met veeeeeel zeep!![]()
die moet ens wat vaker onder de douchequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef boyv het volgende:
neem gewoon zo'n houding aan tegenover je ouders en je mag ongetwijfeld langer douchen:
[afbeelding]
Je ging je hond in bad doen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef Xebber het volgende:
Ik heb net drie kwartier met mijn lieffie onder de douche gestaan met veeeeeel zeep!![]()
Ja, dat zei ik al, dat is gewoon die heerlijke luiheid. Goed warm water enzo, en hier bonken ze niet op de deurquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef Handschoen het volgende:
Lol, ik douch meestal 10+, kan er nooi onder vandaan komen
Bij mij word ie ijskoud, letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:34 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al, dat is gewoon die heerlijke luiheid. Goed warm water enzo, en hier bonken ze niet op de deur. Tis alleen ff lullig als ze onder de kraan open gooien ivm afwas of iets dergelijks, dan krijg je zo`n zacht lauw straaltje ineens.
Beste reactie van dit hele topic trouwens. Zo had ik er nog niet over nagedachtquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
En een dag overslaan? Dan mag je 14 minuten!
daar zit wat inquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
En een dag overslaan? Dan mag je 14 minuten!
voor ik naar school, daar heb ik echt geen tijd voorquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef switchboy het volgende:
Moet je gaan badderren!
en danquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:10 schreef MewBie het volgende:
Hoe willen je ouders in godsnaam de deur van buitenaf open doen? of zit er zo'n dingetje in dat je hem met een schroevendraaier weer open kan doen? Zo ja, een mes is je oplossing
Dát lukt toch wel in 7 minuten ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:06 schreef carmiie het volgende:
kan wel in het weekend, maar dan moet ik het bad weer afspoelen met de douche![]()
dat wel jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Dát lukt toch wel in 7 minuten ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |