Rechtse mensen zijn toch nooit ouder dan 18?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:04 schreef eBay het volgende:
[..]
Je hoeft je energie rekening zeker niet zelf te betalen![]()
Ik ben sowieso altijd al 3 minuten bezig met goede temperatuur te krijgen. Als het niet meer is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:20 schreef switchboy het volgende:
7 minuten moet makkelijk lukken mèn. Gewoon een beetje snel zepen en afspoelen dan heb je nog ~3 minuten "geniettijd" meer dan genoeg toch?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Tsjonge, zeven minuten is inderdaad niet echt veel, maar eigenlijk wel genoeg. De rest is gewoon een beetje lamballen en lekker warm blijven door dat water. Oja, luiheid is het goede woord.
Whaha, ik zit in meer subfora hoor en zag vervolgens dat dit topic geopend was door een PUB-er, dat wekt direct al mijn interessequote:
Duh, dat weet ik welquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Whaha, ik zit in meer subfora hoor en zag vervolgens dat dit topic geopend was door een PUB-er, dat wekt direct al mijn interesse.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou snij je polsen door, d'r is niets meer aan te doen..
Ja!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof je je lang moet douchen :/
Stinkkutquote:
Leuk!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef Xebber het volgende:
Ik heb net drie kwartier met mijn lieffie onder de douche gestaan met veeeeeel zeep!![]()
die moet ens wat vaker onder de douchequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef boyv het volgende:
neem gewoon zo'n houding aan tegenover je ouders en je mag ongetwijfeld langer douchen:
[afbeelding]
Je ging je hond in bad doen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef Xebber het volgende:
Ik heb net drie kwartier met mijn lieffie onder de douche gestaan met veeeeeel zeep!![]()
Ja, dat zei ik al, dat is gewoon die heerlijke luiheid. Goed warm water enzo, en hier bonken ze niet op de deurquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef Handschoen het volgende:
Lol, ik douch meestal 10+, kan er nooi onder vandaan komen
Bij mij word ie ijskoud, letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:34 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al, dat is gewoon die heerlijke luiheid. Goed warm water enzo, en hier bonken ze niet op de deur. Tis alleen ff lullig als ze onder de kraan open gooien ivm afwas of iets dergelijks, dan krijg je zo`n zacht lauw straaltje ineens.
Beste reactie van dit hele topic trouwens. Zo had ik er nog niet over nagedachtquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
En een dag overslaan? Dan mag je 14 minuten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |