eerst was het 5, maar toen kwamen ze me 'tegemoet'quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef Renesite het volgende:
Hoe komen ze op ZEVEN minuten
Kunnen ze beter 10 van maken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef Renesite het volgende:
Hoe komen ze op ZEVEN minuten
Dan is het nog makkelijker. Als ze langer dan 7 minuten onder de douche staan doe je het slot open loop je naar binnen en sleur je ze dr onderweg.quote:
tis nou niet zo dat ik mijn ouders graag zie als ze douchen, maar ik zet mn muziek gewoon keihard aan zodat ze douche uitmoeten om te vragen of de muziek wat zachter magquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef Zombine het volgende:
[..]
Dan is het nog makkelijker. Als ze langer dan 7 minuten onder de douche staan doe je het slot open loop je naar binnen en sleur je ze dr onderweg.
VIJF?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
eerst was het 5, maar toen kwamen ze me 'tegemoet'![]()
Altijd een emmer koud water op je kamer zetten, en maar gooienquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:40 schreef carmiie het volgende:
[..]
tis nou niet zo dat ik mijn ouders graag zie als ze douchen, maar ik zet mn muziek gewoon keihard aan zodat ze douche uitmoeten om te vragen of de muziek wat zachter mag![]()
Hmm, er toch altijd wel iemand die niet doucht bij jullie thuis?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:40 schreef carmiie het volgende:
[..]
tis nou niet zo dat ik mijn ouders graag zie als ze douchen, maar ik zet mn muziek gewoon keihard aan zodat ze douche uitmoeten om te vragen of de muziek wat zachter mag![]()
dominee'squote:Op woensdag 15 februari 2006 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
VIJF?
Wat zijn het..
Milieu activisten?
quote:
allebei, en mijn pa is ook coachquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, echt, ik zeg nietsquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef carmiie het volgende:
[..]
allebei, en mijn pa is ook coach![]()
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef carmiie het volgende:
[..]
allebei, en mijn pa is ook coach![]()
t is niet zo heel erg, ik ken erge oudersquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Bevalt het een beetje?
Behalve dat je maar 7 minuten mag douchen? Misschien zijn ze te bang dat ze teveel aan waterkosten moeten betalen...
Maar je kunt toch ook niet stinkend naar school gaan. Dan wordt je gepest. Vertel je het tegen je ouders en vinden ze je weer aanstellen of zeuren...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
t is niet zo heel erg, ik ken erge ouders
ze vinden het mileu en geld verspilling
ik douche wel als ze er niet zijn, of ik moet me wassen met een washand...*shiver*quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook niet stinkend naar school gaan. Dan wordt je gepest. Vertel je het tegen je ouders en vinden ze je weer aanstellen of zeuren...![]()
Of gewoon verstandige mensen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
VIJF?
Wat zijn het..
Milieu activisten?
boomknuffelaars zeg ik je!!!quote:
na een 10 minuten hebben ze de deur al half ingeramdquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
boomknuffelaars zeg ik je!!!
Gewoon lekker een half uur onder de douche staan.. kijken wat ze doen![]()
Je hoeft je energie rekening zeker niet zelf te betalenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
boomknuffelaars zeg ik je!!!
Gewoon lekker een half uur onder de douche staan.. kijken wat ze doen![]()
hmm, dan moeten ze weer geld betalen voor een half ingeramde deur.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:02 schreef carmiie het volgende:
[..]
na een 10 minuten hebben ze de deur al half ingeramd![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |