juist wel, je moet dan nog vanalles ontdekkken over jezelf.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef HostiMeister het volgende:
joh, als je twaalluf bent moet je sowieso niet lang douchen, laat staan elke dag...
Kijk eens naar de laatste post van de vorige paginaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:16 schreef vaudej het volgende:
maar hij is vijftien.
zegt ie toch ook??quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kijk eens naar de laatste post van de vorige pagina.
dan krijg ik te horen dat ik alleen maar meer te horen dat verwend ben en dat ik eens moet leren om me normaal te gedragen en blah blah blahquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef boyv het volgende:
neem gewoon zo'n houding aan tegenover je ouders en je mag ongetwijfeld langer douchen:
[afbeelding]
Misschien hebben ze wel gelijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:19 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan krijg ik te horen dat ik alleen maar meer te horen dat verwend ben en dat ik eens moet leren om me normaal te gedragen en blah blah blah![]()
nee, werkt niet.. heb het al eens geprobeert...quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon je ouders afslachten, ben je ook van het gezeik af.
Hmm. Nog maar een keer dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:25 schreef vaudej het volgende:
[..]
nee, werkt niet.. heb het al eens geprobeert...
Flikker opquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:59 schreef DzjieDub het volgende:
Sta jij ZEVEN MINUTEN onder de douche??? Verwend nest! Vier minuten, en als je dan nog niet schoon bent pak je de staalborstel er maar eens bij.
in de zomer koud douchenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Flikker opEr is in de winter niets lekkerder dan een hele tijd onder de warme douche te staan. In de zomer is er geen zak aan maar in de winter pak ik die tijd dubbel terug
iets TE modernquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:21 schreef DoorBell het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel gelijk![]()
Je bent 15 en je pa/ma rent zo de douche binnen? Modern![]()
na 4 minuten heb ik net de temperatuur ingesteldquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:38 schreef eBay het volgende:
Zo lang douchen is niet goed voor het milieu en als je 4 minuten erin gaat word je ook wel schoon hoor![]()
Dat doe ik vooraf, ik geef een draai aan dat ding en voilaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
na 4 minuten heb ik net de temperatuur ingesteld![]()
Met warm en koud nog?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
na 4 minuten heb ik net de temperatuur ingesteld![]()
dan moet ik aan het water wennen + 2 daarna moet ik mn haar borstelen + 1 dan moet de shampoo erin +1 dan moet het intrekken + 2 dan moet ik het weer borstelen + 1 dan moet ik het eruit spoelen + 2 en dan moet ik nog relaxen +3quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:41 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Met warm en koud nog?![]()
Dan verdien je het gewoon om 7 minuten te douchen..![]()
na siliconen borsten, nu ook haar borsten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan moet ik aan het water wennen + 2 daarna moet ik mn haar borsten + 1 dan moet de shampoo erin +1 dan moet het intrekken + 2 dan moet ik het weer borstelen + 1 dan moet ik het eruit spoelen + 2 en dan moet ik nog relaxen +3
4+2+1+1+2+2+3=15!!
aanstellerij, zeep intrekkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan moet ik aan het water wennen + 2 daarna moet ik mn haar borsten + 1 dan moet de shampoo erin +1 dan moet het intrekken + 2 dan moet ik het weer borstelen + 1 dan moet ik het eruit spoelen + 2 en dan moet ik nog relaxen +3
4+2+1+1+2+2+3=15!!
borstelen, typoquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
na siliconen borsten, nu ook haar borsten?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |