abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35123896
Sjonge jonge wat een sukkels lopen er toch rond.

Mijn broer ging vorige week een nieuwe identiteitskaart aanvragen, omdat zijn oude bijna verlopen was.
Hij netjes betaald enz., de kaart zou gemaakt worden, en een week later kon ie die ophalen. Gaat ie weer naar huis, komt ie er 2 dagen later achter, verrek als ik nu word aangehouden heb ik geen identiteitskaart. Hij vroeg zich af, of die kaart altijd daar gehouden word, zolang hij op die nieuwe moet wachten. Had ie ook helemaal niet bij stil gestaan.
Dus mijn moeder zo bezorgt als moeders zijn, eens even gebeld naar de gemeente, of het normaal is, dat die kaart daargehouden word. De kaarten worden daar gehouden als ze verlopen zijn.
Nou die van mijn broer was niet verlopen, dus dat was een vergissing, hij moest toch maar langskomen en het verhaal uitleggen. Foutje moet kunnen
Maar nou komt het

Wil ie vandaag zijn kaart op gaan halen, krijgt ie hem niet mee, omdat hij geen identiteitsbewijs kan laten zien
Whaha
Hij kwaad, ja maar die hebben jullie gehouden enz., en mijn moeder heeft nog gebeld, en dat was een vergissing, dus ik moest maar langskomen, en zeggen dat we gebeld hadden enz.
Die vrouw overleggen met haar baas, nou moet ie morgenvroeg wir terugkomen, dan had die vrouw overlegt met haar collega die mijn broertje de vorige keer heeft geholpen.
Dus mijn broer maar weer kwaad naar huis.
Mijn vader wilde nog bellen toen strax maar ze waren al niet meer te bereiken.

Ben benieuwd hoe het morgen af gaat lopen, men hoe dom zijn die mensen bij de gemeente
Same Shit, Different Day......
pi_35124440
"....maar de krokodil staat daar.."
pi_35124522
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:41:00 #4
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_35124582
-> KLB
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_35124806
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef Conorach het volgende:
"....maar de krokodil staat daar.."
''Ja, die staat daar...''
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:48:07 #6
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35124926
Bureaucratie holadiee
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:48:46 #7
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_35124958
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:26 schreef Drago-X het volgende:
Sjonge jonge wat een sukkels lopen er toch rond.
Zit in de familie, zeker? .
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_35125294
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:45 schreef El_Rolando het volgende:

[..]

''Ja, die staat daar...''
typisch zo'n voorbeeld, ik kan daar zo kwaad om worden haha
Het is wel logisch, anders kan zomaar iedereen je identiteitsbewijs ophalen.
Maar ze had de nieuwe al erbij gepakt, waar dus de foto al opstond en toen moest ie zijn oude ID laten zien, mjah die had ie dus niet.
pi_35125658
nogal dom ja
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_35125680
En weet je wat nou het leuke is ?

Morgen gaat hij terug en wordt hij door twee agenten aangehouden op het plein voor het gemeentehuis, oftie even z'n ID wil laten zien
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:19:11 #11
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_35126269
en op je id staat gewoon je foto dus dan kunnen ze dat gewoon ff checken, voor de zekerheid bankpasje met naam erop laten zien en klaar is kees
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_35126399
Maar.. z'n nieuwe krijgt ie dan toch ook niet mee ?
pi_35126681
zonder ID kun je het toch wel een week uithouden
ik heb zelf nooit een ID op zak
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:42:10 #14
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35127437
Ik heb zo ook al eens een leuk staaltje bureaucratie meegemaakt.....

Ik en mijn Amerikaanse vrouw verhuisden van plek A naar plek B in dezelfde stad. Dus ik naar het stadhuis om ons adres te wijzigen in de Burgerlijke Stand, en daar bleek dus dat ik niet het adres voor mijn vrouw mocht wijzigen en dat ze dat zelf moest komen doen. Affijn, ik verander mijn adres van A naar B en ga weer naar huis.

Omdat we allebei volledige week werkten, en het gemeentehuis slechts 1 avond per week 2 uurtjes open was, en we toevallig de volgende woensdagavond een afspraak hadden, kwamen we 2 weken later terug om het adres voor mijn vrouw te wijzigen van A naar B.

Allemaal fijn en wel, en we denken er niet meer aan. 2 jaar later komt mijn vrouw in aanmerking voor het Nederlands Staatsburgerschap gebaseerd op het huwelijk en we doen een aanvraag. Een van de voorwaarden is dat je 3 jaar lang samen moet hebben gewoond. Bij het verplichte intake gesprek op het stadhuis werd ons de aanvraag geweigerd.

Waarop? Op het feit dat in de burgerlijke stand stond dat wij twee weken niet op hetzelfde adres hadden gewoond! Nee, nogal wiedes..... omdat zij dus weigerden het adres ook te wijzigen voor mijn vrouw toen ik bij het stadhuis stond.

Zodoende moesten wij dus met ander bewijs komen dat mijn vrouw die twee weken ook op hetzelfde adres woonde waar ik woonde.....|:( - terwijl in de burgerlijke stand duidelijk stond dat zij op geen enkel ander adres had gewoond dan de twee woningen waar we in die periode hebben gewoond.....

Af en toe word je echt moedeloos van Gemeentelijke bureacratie. En dat zijn ook meestal ambtenaren die als je om 5 minuten voor 5 binnen komt zetten vreselijk chagarijnig worden, want nu kunnen ze pas om 5 over 5 naar huis in plaats van 5 uur.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_35127630
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:21 schreef Dwaashaas het volgende:
Maar.. z'n nieuwe krijgt ie dan toch ook niet mee ?
Zijn nieuwe kreeg ie ook niet mee. Hij moet morgen terugkomen.
Dan zou die vrouw vanavond overleggen met die vrouw die hem vorige week heeft geholpen
Zou wel lachen zijn als ie vanavond nog aangehouden word, en een flinke boete krijgt, hoppa laat de gemeente maar lekker betalen, hun zijn zo dom
pi_35127702
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:45 schreef Drago-X het volgende:

[..]

Dan zou die vrouw vanavond overleggen met die vrouw die hem vorige week heeft geholpen
Zou wel lachen zijn als ie vanavond nog aangehouden word, en een flinke boete krijgt, hoppa laat de gemeente maar lekker betalen, hun zijn zo dom
Dat ie z'n nieuwe niet mee kreeg was me duidelijk, maar hoe kan hij zijn nieuwe ID mee krijgen als hij geen oud ID-bewijs heeft ?
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:47:10 #17
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_35127704
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:45 schreef Drago-X het volgende:

[..]

Hun zijn zo dom..

Het doet gewoon pijn aan m'n ogen
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_35129992
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Dat ie z'n nieuwe niet mee kreeg was me duidelijk, maar hoe kan hij zijn nieuwe ID mee krijgen als hij geen oud ID-bewijs heeft ?
quote:
Hij moet morgen terugkomen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:30:33 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_35130072
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Hun zijn zo dom..

Het doet gewoon pijn aan m'n ogen
purist maar als men 't vaak genoeg blijft zeggen wordt het misschien wel (helemaal) geaccepteerd
Huilen dan.
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:31:36 #20
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35130126
Inderdaad ja
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_35130852
Misschien kan je met een doorgeladen uzi wat meer rendement behalen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:25:59 #22
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_35132985
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

purist maar als men 't vaak genoeg blijft zeggen wordt het misschien wel (helemaal) geaccepteerd
Dat duitse 'sowieso' hebben ze er ook doorheengeramd ja.. Terwijl het toch echt zowiezo is.

Maar dat gaat ze met hun niet lukken!
pi_35133211
ik denk dat je broer het er zelf naar gemaakt heeft
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:34:06 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_35133430
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Dat duitse 'sowieso' hebben ze er ook doorheengeramd ja.. Terwijl het toch echt zowiezo is.

Maar dat gaat ze met hun niet lukken!
moet je 's opletten.. hun gaat dat zeker lukken
Huilen dan.
pi_35133519
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

moet je 's opletten.. hun gaat dat zekersowieso lukken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: