''Ja, die staat daar...''quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef Conorach het volgende:
"....maar de krokodil staat daar.."
Zit in de familie, zeker?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:26 schreef Drago-X het volgende:
Sjonge jonge wat een sukkels lopen er toch rond.
typisch zo'n voorbeeld, ik kan daar zo kwaad om worden hahaquote:
Zijn nieuwe kreeg ie ook niet mee. Hij moet morgen terugkomen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:21 schreef Dwaashaas het volgende:
Maar.. z'n nieuwe krijgt ie dan toch ook niet mee ?
Dat ie z'n nieuwe niet mee kreeg was me duidelijk, maar hoe kan hij zijn nieuwe ID mee krijgen als hij geen oud ID-bewijs heeft ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:45 schreef Drago-X het volgende:
[..]
Zijn nieuwe kreeg ie ook niet mee. Hij moet morgen terugkomen.
Dan zou die vrouw vanavond overleggen met die vrouw die hem vorige week heeft geholpen![]()
Zou wel lachen zijn als ie vanavond nog aangehouden word, en een flinke boete krijgt, hoppa laat de gemeente maar lekker betalen, hun zijn zo dom![]()
Hun zijn zo dom..quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:45 schreef Drago-X het volgende:
[..]
Zijn nieuwe kreeg ie ook niet mee. Hij moet morgen terugkomen.
Dan zou die vrouw vanavond overleggen met die vrouw die hem vorige week heeft geholpen![]()
Zou wel lachen zijn als ie vanavond nog aangehouden word, en een flinke boete krijgt, hoppa laat de gemeente maar lekker betalen, hun zijn zo dom![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Dat ie z'n nieuwe niet mee kreeg was me duidelijk, maar hoe kan hij zijn nieuwe ID mee krijgen als hij geen oud ID-bewijs heeft ?
quote:Hij moet morgen terugkomen.
Dan zou die vrouw vanavond overleggen met die vrouw die hem vorige week heeft geholpen
puristquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Hun zijn zo dom..
Het doet gewoon pijn aan m'n ogen![]()
Dat duitse 'sowieso' hebben ze er ook doorheengeramd ja.. Terwijl het toch echt zowiezo is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
puristmaar als men 't vaak genoeg blijft zeggen wordt het misschien wel (helemaal) geaccepteerd
![]()
moet je 's opletten.. hun gaat dat zeker lukkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dat duitse 'sowieso' hebben ze er ook doorheengeramd ja.. Terwijl het toch echt zowiezo is.
Maar dat gaat ze met hun niet lukken!![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
moet je 's opletten.. hun gaat dat zekersowieso lukken![]()
Het lijkt me sterk dat ze na al die mensen (en het kijken op de klok) nog weet dat zij zijn oude ID heeft ingenomen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef Drago-X het volgende:
Het perfecte voorbeeldquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef Conorach het volgende:
Vaag zeg, ik heb bij mijn paspoort-aanschaf gevraagd of ik mijn ID mocht houden omdat een id-kaart gewoon makkelijker in je portemonnaie past dan een paspoort en dat was geen probleem (2004).quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had toen ik mijn paspoort ging ophalen ook nog een identiteitskaart in bezit. Dit vertelden ze me ook bij de aanvraag. Of ik die wel even wilde inleveren omdat ik geen paspoort en id-kaart tegelijk mag hebben. Paspoort en rijbewijs of id-kaart en rijbewijs mag weer wel. Volgens mij is een id-kaart 3 jaar geldig, ik heb nog zo'n grote. Geen haan die er naar gekraait heeft.
Tsja. Ik had zo'n groot blok als ID kaart. Aangevraagd in 2003 dus volgens mij verloopt dat ding dit jaar. Ik gebruik hier als ik bier wil halen overigens m'n OV van 2005 uit NL.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:05 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Vaag zeg, ik heb bij mijn paspoort-aanschaf gevraagd of ik mijn ID mocht houden omdat een id-kaart gewoon makkelijker in je portemonnaie past dan een paspoort en dat was geen probleem (2004).
Zou het per gemeente (net als de tarieven) verschillend zijn ?
je hebt aan de ene kant wel gelijk,quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:33 schreef OuTPuT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja lekker snugger om zelf ook daar niet bij na te denken![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef Conorach het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |