neem een USB kruimelzuigerquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef Conflict het volgende:
Biancavia zegt dat een kruimelzuiger niet nodig is, als er kruimels liggen kan ik de stofzuiger even pakken en de rest van de vloer ook even stofzuigen.
Wat een gelul zeg, ik wil een kruimelzuiger
Biancaviaquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef Conflict het volgende:
Biancavia zegt dat een kruimelzuiger niet nodig is, als er kruimels liggen kan ik de stofzuiger even pakken en de rest van de vloer ook even stofzuigen.
Ik ga ook wel een kruimelzuiger kopen hoor! En dan laat ik haar kruimels liggen en ze mag MIJN kruimelzuiger NIET gebruiken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:15 schreef Syytön het volgende:
Dan koop jij toch een kruimelzuiger?
Of je zuigt zelf de kruimels op![]()
Strak plan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef donnahvh het volgende:
actie opstarten?
alle users eurootje storten wedden dat je een mooie kruimelzuigert krijgt![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ga ook wel een kruimelzuiger kopen hoor! En dan laat ik haar kruimels liggen en ze mag MIJN kruimelzuiger NIET gebruiken.![]()
En als er gestofzogen/gezuigd moet worden dan kan ze het lekker zelf doen want ik heb MIJN deel al met MIJN kruimelzuiger gedaan![]()
Kopen dan, mietjequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef Conflict het volgende:
dat klopt niet hequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:20 schreef faberic het volgende:
die dingen zuigen, serieus, zit geen enkele kracht achter. Wat heb je aan zo'n ding?
You tell her...quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ga ook wel een kruimelzuiger kopen hoor! En dan laat ik haar kruimels liggen en ze mag MIJN kruimelzuiger NIET gebruiken.![]()
En als er gestofzogen/gezuigd moet worden dan kan ze het lekker zelf doen want ik heb MIJN deel al met MIJN kruimelzuiger gedaan![]()
Misschien wel gestolen door een kruimeldief!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:18 schreef -Wolf- het volgende:
wij hadden vroeger een kruimeldief... en nu is 'ie pleite.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:22 schreef Echo99 het volgende:
Het is kruimeldief
stort nou maar een euroquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:22 schreef Echo99 het volgende:
Het is kruimeldief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |