Voor 1300 heb je ook een goede boxspring van Ubica bij een beddenspeciaalzaak en dan wordt het gewoon thuisgebracht én gemonteerd. Lattenbodems zijn kwalitatief toch veel minder dan spiraalbodems of boxsprings.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:35 schreef Maxster4th het volgende:
Ik heb met dezelfde vragen gezeten afgelopen maanden, ik wilde namelijk ook een nieuw (2 persoons) bed kopen. Na wat bezoekjes aan de verschillende winkels (beter bed, morres ed) kwam ik er achter dat er voor mijn budget (ca 1300euro totaal) eigenlijk maar een paar verschillende soorten ledikanten beschikbaar waren. Uiteindelijk heb ik bij wehkamp een ledikant besteld (400e) wat echt enorm stevig is.
Later ben ik naar de IKEA gegaan voor een matras. De matrassen bij beter bed beginnen bij 600e (de latex varianten dan) en bij de ikea is de duurste latex 349e (die heb ik gekocht). Ik ben daar gewoon op zaterdagochtend om 9uur gaan liggen op die matrassen. Ik ben een buik/rug slaper en heb dus een harder matras nodig. Na wat liggen op verschillende typen en prijsklassen kwam ik bij deze uit. Speciaal daarvoor een boedelbakje gehuurd, blijkt het dat je je latex matras opgerold meekrijgt en dat die 4 dagen moet rusten om tot z'n oorspronkelijke formaat te komen.
Owhja, ik heb bij de ikea ook de lattenbodem gekocht, want die was niet zo heel duur. Ik denk dat als blijkt dat deze bodem niet goed is, ik altijd nog een dure en betere kan aanschaffen...
Totaal was in 1300e kwijt, maar heb dan ook alles nieuw moeten kopen voor dat bed:
matras, lattenbodem, dekbed, kussens en lakens enzo. Vergis je niet in de kosten van al die kleine frutseldingetjes...loopt vrij snel op.
Maar is dat ook goed voor je rug? Vraag ik me toch afquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef mikezwet het volgende:
Ik slaap op een luchtbed. Niemand die me geloofd maar deze ligt heerlijk. Kan hem zo hard of zo zacht oppompen als ik wil en het kost niks in verglijking met een matras.
Ja er zitten allemaal van die ondersteunende dingen in, soort apparte luchtkamers. Op een gewoon matras kreeg ik last van me rug, hierop nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar is dat ook goed voor je rug? Vraag ik me toch af
Aaahhh, dat vind ik zielig!quote:ik slaap sinds 2 maanden op een fatboy...sinds ik met me vriendin uitelkaar ben gegaan heb zij het bed gekregen..stom stom stom stom....
Waarom eigenlijk? Er zijn veel betere bedden te koop waar je niet vastzit aan dat rare ruitje.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:05 schreef Baloetjuh het volgende:
[..]
die wil ik ook!!! ben aan t sparen!!![]()
zoals?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:03 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Er zijn veel betere bedden te koop waar je niet vastzit aan dat rare ruitje.
Vi-Spring en Tréca de Paris bijvoorbeeld. Betere materialen, beter gemaakt en véél meer flexibiliteit m.b.t. het uiterlijk van het bed.quote:
En wat doet zoiets qua prijs dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:08 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Vi-Spring en Tréca de Paris bijvoorbeeld. Betere materialen, beter gemaakt en véél meer flexibiliteit m.b.t. het uiterlijk van het bed.
Tussen de 8.000 en 30.000 euro. Wil je het echt extreem maken (speciale stoffen e.d.) kun je nog veel hoger uitkomen.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:03 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Er zijn veel betere bedden te koop waar je niet vastzit aan dat rare ruitje.
En die zijn ook van het begin tot het eind met de hand gemaakt? Daar krijg je ook 25 jaar garantie op? Betere materialen zoals...?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:08 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Vi-Spring en Tréca de Paris bijvoorbeeld. Betere materialen, beter gemaakt en véél meer flexibiliteit m.b.t. het uiterlijk van het bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |