abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:14:24 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35197228
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

eerst effe bewijzen dat je ook daadwerkelijk zoveel geld hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_35197703
fijn zo'n imam, Europa zamelt geld in voor de slachtoffers van de aardbeving, hij geeft 'zijn geld' liever uit aan wraaknemen op een cartoonist vanwege het beschadigen van de reputatie van een of andere tot profeet gebombardeerde (oeps!) warlord.

en ondertussen haalt een Spaanse kledingketen met filialen ook in de Randstad hier, de labels van een van hun kledinglijnen af, omdat er een minaret op staat afgebeeld met de tekst "we stayed here" , want moslims zouden er wel eens aanstoot aan kunnen nemen.

next! roept u maar, wij passen ons graag aan!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:30:37 #203
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_35197742
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:02 schreef Hathor het volgende:
Een Twee kratjes bier voor diegene die Mohammed Yousaf Qureshi zijn ballen afsnijdt. omlegd
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:41:05 #204
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_35198065
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:43 schreef An_O_Niem het volgende:

VN-topman Kofi Annan vindt dat de regeringen van Syrië en Iran op moeten draaien voor de schade aan buitenlandse ambassades, die zijn ontstaan tijdens de cartoondemonstraties.
Lijkt me fair. Als land mag je er volgens mij wel van uitgaan dat je ambassade niet door woedende demonstranten in de fik wordt gestoken.
pi_35198359
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:58 schreef davako het volgende:

[..]

en waarom dan wel??
Dude..Iran!
Denk je nou echt dat ze alles gaan vergoeden
pi_35199515
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:29 schreef milagro het volgende:
fijn zo'n imam, Europa zamelt geld in voor de slachtoffers van de aardbeving, hij geeft 'zijn geld' liever uit aan wraaknemen op een cartoonist vanwege het beschadigen van de reputatie van een of andere tot profeet gebombardeerde (oeps!) warlord.
Hahah idd. En wij maar als een idioot geld inzamelen. En de Imam van het oh zo vreedzame geloof geeft liever geld uit om iemand te laten vermoorden dan zijn eigen bevolking te helpen.

De islam
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:41:20 #207
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_35200011
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:29 schreef milagro het volgende:

en ondertussen haalt een Spaanse kledingketen met filialen ook in de Randstad hier, de labels van een van hun kledinglijnen af, omdat er een minaret op staat afgebeeld met de tekst "we stayed here" , want moslims zouden er wel eens aanstoot aan kunnen nemen.
Niemand dwingt ze om die labels te veranderen. Klinkt als een ordinaire publiciteitsstunt.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_35200174
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:41 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Niemand dwingt ze om die labels te veranderen. Klinkt als een ordinaire publiciteitsstunt.
Waarom geef je nou niet eens je mening over een Imam die de islam erg veel schade veroorzaakt. Je gaat overal over janken maar kritiek op eigen geloof of moslims is niet te denken of wel?

Moslims die janken over tekeningen maar hun bek houden over ernstige zaken binnen hun gemeenschap. Allemaal houden ze hun bek dicht.

Ik zie niet één moslim roepen dit is belachelijk en die gast moet worden aangepakt. Nee er word gejammerd dat het wel overwaaid en verder word het niet veroordeeld. Maar een paar tekeningen en ze gaan massaal protesteren en over tot geweld.

Moslims
pi_35200466
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:41 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Nee, maar waar komt dat voorschot vandaan, denk je?
Als er over de gehele wereld hysterische gekken rondlopen die met een zwijgende meerderheid in de kantlijn gebouwen in de hens steken en mensen naar het leven staan, is het niet zo gek, hè, dat minder 'heldhaftigen' onder ons de door enkelen hier geroemde methode hanteren van "je kop niet boven het maaiveld uitsteken'.
Vandaag is het een plaatje van de vermaledijde profeet, morgen is het net zo makkelijk een plaatje van een als hotel afgebeelde moskee.
Stokken om mee te slaan te over immers voor de oh zo graag en makkelijk beledigde godsdienstwaanzinnige idioten.
Ze worden immers gesteund, al dan niet bewust door een stilzwijgende meerderheid, die liever meejankt over 7 het geloof schadende plaatjes, dan te reageren op wat er nu werkelijk het geloof schaadt, die godsdienstwaanzinnige gewelddadige idioten.

Maar ga je nog in op die verrotte imam, die geld op het hoofd zet van een onschuldige cartoonist ipv dat geld te spenderen aan nog steeds onder erbarmelijke omstandigheden levende landgenoten, die dankzij Westers geld nog ueberhaupt omstandigheden hebben?

Oh en trouwens, niemand dwingt moslims een Deense krant te lezen met onwelgevallige plaatjes.
Over publiciteit zoeken gesproken, zeg

[ Bericht 8% gewijzigd door milagro op 17-02-2006 20:00:03 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35200535
quote:
Zo had ik het nog niet bekeken. Het is inderdaad wel een ideale manier om je product in de schijnwerpers te zetten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_35200698
Die slijmbal van een Serano heeft namens de EU tijdens zijn bezoek aan Saudi-Arabie aangeboden om de ontstane schade aan o.a. bruggen n.a.v. de cartoon-rellen te vergoeden.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:03:07 #212
126836 Super7fighter
pi_35200766
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:46 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Waarom geef je nou niet eens je mening over een Imam die de islam erg veel schade veroorzaakt. Je gaat overal over janken maar kritiek op eigen geloof of moslims is niet te denken of wel?
Is die kledinglijn soms van moslims?
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:46 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]Moslims die janken over tekeningen maar hun bek houden over ernstige zaken binnen hun gemeenschap. Allemaal houden ze hun bek dicht.
Geloof is een ernstige zaak. Daar hoor je niet over te spotten. Aangezien Islam het ware geloof is voor de moslims, is het natuurlijk logisch dat dit volkmaakte geloof niet negatief bekritiseerd wordt. Jij bent toch geen moslim om het geloof te bekritiseren.
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:46 schreef Halfgedraaide het volgende:Ik zie niet één moslim roepen dit is belachelijk en die gast moet worden aangepakt. Nee er word gejammerd dat het wel overwaaid en verder word het niet veroordeeld. Maar een paar tekeningen en ze gaan massaal protesteren en over tot geweld.
Iedereen is toch verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Waarom zou ik jou een excuses moeten aanbieden?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:06:50 #213
126836 Super7fighter
pi_35200900
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:54 schreef milagro het volgende:

[..]

Als er over de gehele wereld hysterische gekken rondlopen die met een zwijgende meerderheid in de kantlijn gebouwen in de hens steken en mensen naar het leven staan, is het niet zo gek, hè, dat minder 'heldhaftigen' onder ons de door enkelen hier geroemde methode hanteren van "je kop niet boven het maaiveld uitsteken'.
Vandaag is het een plaatje van de vermaledijde profeet, morgen is het net zo makkelijk een plaatje van een als hotel afgebeelde moskee.
Stokken om mee te slaan te over immers voor de oh zo graag en makkelijk beledigde godsdienstwaanzinnige idioten.
Ze worden immers gesteund, al dan niet bewust door een stilzwijgende meerderheid, die liever meejankt over 7 het geloof schadende plaatjes, dan te reageren op wat er nu werkelijk het geloof schaadt, die godsdienstwaanzinnige gewelddadige idioten.

Maar ga je nog in op die verrotte imam, die geld op het hoofd zet van een onschuldige cartoonist ipv dat geld te spenderen aan nog steeds onder erbarmelijke omstandigheden levende landgenoten, die dankzij Westers geld nog ueberhaupt omstandigheden hebben?

Oh en trouwens, niemand dwingt moslims een Deense krant te lezen met onwelgevallige plaatjes.
Aan de ene kant beschouw je Westerlingen als manipulatieve mensen die gehersenspoeld worden om de Islam niet in het harnas te jagen. Aan de andere kant geef je de Westerse mensen teveel krediet door ze af te schilderen als goedbedoelde weldoeners met zakken geld die de arme derdewereldlanden uit de economische afgrond helpen.
Beide denkbeelden zijn niet op waarheid berust.
pi_35200921
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:54 schreef milagro het volgende:

[..]

Amen.
pi_35200964
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:03 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Is die kledinglijn soms van moslims?

dit topic gaat over de imam die geld wil geven aan degene die de cartoonist vermoord terwijl zijn eigen land in financieele nood verkeerd. En daar doelde ik ook op niet op die kledinglijn.
[..]

Geloof is een ernstige zaak. Daar hoor je niet over te spotten. Aangezien Islam het ware geloof is voor de moslims, is het natuurlijk logisch dat dit volkmaakte geloof niet negatief bekritiseerd wordt. Jij bent toch geen moslim om het geloof te bekritiseren.
[..]
Ik mag alles bekritiseren. En jij ook. Ongeacht over je moslim bent of niet.

Iedereen is toch verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Waarom zou ik jou een excuses moeten aanbieden?
Dat klopt maar het is opvallend dat moslims zich nooit uitlaten over de negatieve personen omtrent het zogenaamde vreedzame geloof. Op die manier zouden mensen veel meer respect krijgen voor moslims. En trouwens ik dacht dat Denemarken zijn excuus moest aanbieden voor de spotprenten? Daar kan Denemarken toch niets aan doen? Die cartoonist is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. En dan nog niet te spreken op het aanvallen van ambasades. Die hebben er al helemaal niets mee te maken
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:38:17 #216
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_35201958
Toch denk ik, ondanks alles, dat dit wel weer overgaat. Het christendom is ook jarenlang gewelddadig geweest. Maar ik denk dat ik de tot rust koming van de geloofsstrijd niet meer mee zal maken... dat duurt nog wel even.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_35202960
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik kan dit niet geloven. Waarom moet alles toch zo gewelddadig?
dat is hun cultuur
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_35205265
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:14 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat is hun cultuur
Ik denk dat het ook angst is.

amerika die afganistan zo maar binnenvalt, dan irak

kan me voorstellen dat veel moslims zich onveilig en bedreigt voelen

en dan de behandeling van de palestijnen door israel. .en het westen die israel niet aanpakt..

die boosheid gaat op een gegeven moment een eigen leven leiden..
pi_35206098
Wat Denemarken moet het vergoeden

zij zijn de aanleiding
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Donald Duck held vrijdag 17 februari 2006 @ 22:57:24 #220
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35206155
Laat Syrië maar lekker betalen. Iran wordt binnenkort al op een andere manier gestrafd.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35206185
Propoganda

ik geloof er niks van .
Als het waar is dan is het slecht en moet de gestoorde ezel aangepakt worden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:59:01 #222
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35206196
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
Wat Denemarken moet het vergoeden

zij zijn de aanleiding
Voor een paar tekeningetjes , sommige moslims hebben nou eenmaal een kort lontje , en als Allah zo machtig dan doet ie zelf toch wat
Ik ben inmiddels overleden
  Donald Duck held vrijdag 17 februari 2006 @ 23:01:47 #223
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35206268
Ze kunnen het geld natuurlijk ook uit de pakistanaardbevingsfondsen halen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:25:28 #224
126836 Super7fighter
pi_35206994
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 23:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze kunnen het geld natuurlijk ook uit de pakistanaardbevingsfondsen halen.
Wat? Welke fondsen? En waarom zou je die Pakistaanse fondsen gebruiken om vermeende Iraanse en Syrische aansprakelijkheid mee betalen? Te gek voor woorden.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:26:42 #225
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_35207033
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:59 schreef Enchanter het volgende:
Voor een paar tekeningetjes , sommige moslims hebben nou eenmaal een kort lontje , en als Allah zo machtig dan doet ie zelf toch wat
Kort lontje?
Als jullie illegaal oorlog voeren tegen islamitische landen, mensen ontvoeren onder mom van terrorismebestrijding en martelingen, dan is die van jullie al geëxplodeerd
* deleted - en note *

[ Bericht 4% gewijzigd door Drugshond op 18-02-2006 00:39:59 ]
Schijt aan iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')